na serwas…da hat sich ja die elite der männer gefunden ^^ … aber ihr wissts scho, dass euch die gummipuppe die ihr euch nach euren wünschen und gelüsten bestellen / kaufen könnts euch net gleichzeit den haushalt macht während ihr über sie drübersteigts
also entweder eine frau so nehmen (und da mein ich jetzt net sex) wie sie is, auch wenns paar speckröllchen hat, oder rein mit ihm in ne gummipuppe
könnts bitte mal a bild von euch reinstellen … nur so zum vergleichen, ob es euch zusteht über den körperbau von anderen zu urteilen
lg von einer die vielleicht etwas zu klein aber der rest halbwegs passend geraten ist (fraglich was ist passend )
können doch einige von denen am pissoir, wahrscheinlich nur im dunkeln tappen und hoffen ihn irgendwann zu erwischen, weil die fette bierwampe alles verdeckt
Eng siach i des eh net – ihr hobtses jo gern eng
und des mit de märchenprinzen mhm ^^
der winter wird scho irgendwaun aufhern – nur obs es daun zu denkn aufaungts, des is de frog … na jetzt moi gaunz im ernst – es mauna es reds oiwei daher dass a frau so und so ausschaun muass und vü bedenkn owa söwa net dass a net unbedingt wos gleichschaun … und sama uns ehrlich – wos hob i davo wenn ma an supa mau oder a frau zum herzagn hob oba des a scho des anzige is wos ma mit dem oder dera aufaunga kau … de de wos rein aufs ausschaun aus san und aundare für des kritisiern hom vamutlich söba nix gscheids daham oder manan se hom wos bessas vadient (wos olladings nur wunschdenken is)
oba bei da bike hättst di oda host di sicher woigfüht … lauter zaudirre tussn, wo netmoi de höfte wos gleichschaut , hauptsoch zaudirr
aba wie scho da schöni gschriebn hot - drau sei soit wos, oba do mants es vamutlich große tittn , oba i denk de waratn bei dera eh net zu „kritisiern“ oda
sicher alle anderen die auch der meinung sind dass dann keiner mehr mit ihnen reden würd, weil sie meinen ihr würdet alle auf dem gleichen niveau dahinschreiben/leben…oder wie is so mit zusammengehörigkeit in nem anderen forum drüben?
des forum is ned komisch… da treibt sich die Intelligenzia des Landes rum.
Hier wird Zukunft gemacht!
und irgendwann wird man der geilen Weiber überdrüssig! Der viele Sex, diese ständigen gierigen Frauen die dauernd wieder Wege und Mittel kennen,
wennst dann zum 9ten Mal am Tag flach liegst und ansonsten nurmehr schlafst… des is nix glaub mir.