Der Familie GERRY an wunderscheenen Urlaub

hallo ihr Lieben wünsch euch einen wunderschönen Urlaub bei den Krawaten das guate Chewal mit koltn Bier gibt und ihr wohlbehalten zurückkommt
l-G.

Jo von mir auch… i schoffs heier leider nimma ins heimatländle…

du brauchst gor ned drüwa nochdenkn
Lern gfölligst firn Deckl

Urlaubswünschen schließe ich mich an!!!

Hobt’s as scheen es zwa Spotzln und denk beim Erschtn Plitschka Platschka aun mie!!! :wink: :grin:

waunnst aum Mittwoch hamgehst drahst afoch des Tölefon o weu Erholung muaß sei :grin: :grin:

jes des wird scho passn mit aner klaanen Ausfohrt :grin:

bist do a Mau mit Erfahrung
owa vielleicht hätt unser Gscheider Martin K no a Bessere Idee dazua :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

owa waunnst es zerstörst der kenntatas vielleicht wieda zaumpickn deppat is hoid nur das ma wieda an Lackiera brauchatn
do kennt uns eventuell den hcsraOmaimkcel weida höffn :wink: :grin: :grin: :smiling_face: :wink:

host du heuer überhaupts scho wos g’hackelt! :grin:
und wos die Hock’n angeht:
is no ka Wölt untergangen, nur weil aner in Urlaub fohrt!
schönen Urlaub jedenfalls
martin

Schöne Ferien!
… und lass gefälligst die Kroatinnen in Ruh’, sonst holt Frau Gerry wieder mal aus… :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

@ martin:
Stimmt, die Welt ist noch nie untergegangen, nur wenn du zurückkommst, hat man dir nochmals 1-2 Projekte aufgedrückt… :cold_face:

Man hats einfach dem gegeben, der sich nicht wehren konnte. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Wie heisst es so schön, durch Erfahrung wird man klug.

Ich bekam eine erneute Auffrischung dieser Erfahrung nach Sillian. :cold_face:
Cheffe: „Du machst das schon, du kannst dich sicher schnell in das Thema einarbeiten…“

Schweizer Wein könnte ich mal 2-3h reden ohne das jemand merken würde, dass ich nicht viel Ahnung habe. Bei Motorrädern würde ich wenigstens die erste Stunde schadlos überstehen. :eyes:

Daher: Leider nein.

Loss Juckn Onki :smiling_face:…und aun 2 T Schinackl Murl imma scheen auf Drehzoi haltn -Göll :smiling_face:

Viel Spaß und Erholung :smiling_face:…wünscht Pg :wink:

Urlauber scho ois eipockt in den Goif :grin: :smiling_face: :wink:und startbereit :eyes:

… wir uns aber recht schön Mario :wink: DO gehts los so mi mei Hockn in Rua losst :grin:

Ich freu mich auf unser nächstes gemeinsames Runderl !!!

… oba sog, beim zweitn drittn und viertn soll i nimma aun dich denkn ? :grin: :grin: Und wie schauts aus mit die vielen Fischerln aum Grill ? Oder des Karlovacko … wast wos - i denk afoch immer aun eich meine Lieben :wink: :smiling_face:

… lassen kannst Mario !!! :grin:

… der täts Handy vielleicht a noch lackiern … ana, des kaunn a jo ned :grin:

:wink: Wöd is no nia ane untergaunga … oba glaum tans as oft die do om :wink:

… richtig erkannt. :wink:

… es ging also um Motorräder oder Schweizer Wein ???