Der Rückzug aus 1000ps

des Zöltn :grin: woar a bei Uns imma a Riesn Gaude :smiling_face:…bsundasd aum Voi Besetztn Strand in Bella Italia :grin:…und waun wer bsondasd deppat woar hobns eam a Fuaß Boi Musta aufn Schädl gmohld -und a Bissal gewartet :grin: :sunglasses: :grin:

… RUNDER Schädl wie da Meine besonders eignen tut :grin: :grin:

Na i bin ehrlich … mir taugt des zötn seit ich gehobenen Alters bin ned bsunders :wink: eher All-In und viel Service.

ab einem gewissen Alter hab ich das Zelt auch nicht mehr mit genommen - hängt sie gonz sche eine den gonzn Schas zum mitzahn. Nur mehr Schlafsack und an gscheitn Feitl!

M. :wink:

:wink:…,brauch ma in unseren Hotels eher auch nicht :grin:
Auch in HR wenn ma mitn Motorboot unterwegs san pennen wir im Hotel.

Vawöhnte Kinder eben :grin:

ich bin da inzwischen schon auch so …Alles hat eben seine Zeit :wink:
und wers ständig üwatreibt kommt ned wirkli weit :grin:
lg.

:grin: :grin: :grin:

versteh ich gut. muss leider wirklich sagen das dieses forum vollgstofft mit trotteln ist. es sind eh nur ein paar und die meisten wissen eh wer gemeint ist. versteh nicht wieso der admin die nicht alle raushaut und es wär wieder ruh.

:grin:

https://youtu.be/sVXJGtc8yBw

… schreibst oba a recht wenig übers Mopedfohrn :wink:
In dein Foi logisch wirst Angsterl haum vorm nächstn Hoppala.

die bittere Wahrheit: Die gesamte Lebenszeit ist reine Verschwendung

Du bist doch ein foischa Hund … tuas zitiern und änders dabei den Originaltext.

… so oft bist eh ned do.

DER auch ??? :wink: :grin:

… nau des wird a fescher Montag Abend … i hob a Busweiser und a Reisfleisch von daher … Moizeit und PROST :grin: :grin:

jo Du bist ja auch schon annähernd Erwauxn :eyes:…du hosd Dich halt liaba mit sowas vollgstofft :grin:-ois mit aungebliche Foren Trottln :sunglasses:
sigst a jedes Tierchen hod so seine Plesierchen :wink: :grin: :grin:

…voll der Stoff ey… :grin:

Des mocht er immer. Sei Spezialität.
Fia des reichen seine wenigen Gehirnzellen nu. :wink:

Oiso san doch no a vorhaundn :wink:

…her auf zum Sauffn!!!

Wos du Off do zitierst hod da Sör Galahad gschriem :grin: :grin: :grin:
Samma zfü aufs klane Kopfal gfoin??? :wink:

Blöder kannst nimma wern…älter wirst eh von söba…oiso afoch weiterhin übern häfn fohrn, in deinen billigen Reihen herumnudeln…des Leder weiterhin mitn Gewebebandl zaumpickn…so kennt ma dich :grin:

Oiso gib ocht Gepetto…du bist wesentlich schlechter ois du denkst!!! :wink: :grin:

…mit welcher Energie er diese falschen Zitate sammelt und verwendet.
Geduld hat er der Wolfi das muss man ihm lassen :wink:

Schönen Sonntag !!!