Als Bezahlung - Marburg überlässt Firma für 15 Jahre seine Radarfallen | krone.at
Mir raunzn … na geh, des is jo Orsch … die hingegen handeln
Burn Radakastl, Burn …
Als Bezahlung - Marburg überlässt Firma für 15 Jahre seine Radarfallen | krone.at
Mir raunzn … na geh, des is jo Orsch … die hingegen handeln
Burn Radakastl, Burn …
so rent des hoid in de oidn ex jugo landln…
mfg tina
jetz was i ah, warumst 2 joah vom erdbodn vaschwundn woast… du woast radarkastln aufstölln und bist bei dera ohkassiererei betäuligt
gibs zua, du wurdest durchschaut
greeeeeeeez, ich
so wa don hätt i jetzt an fs, a motorradl und an ferrari
mfg tina
Ljubljana, Maribor, Ptuj, Hajdina… klingt ned deutsch/österreichisch…
mfg tina
Das ist nicht nur in ex-Jugo so, das kömmt auch bei uns, es ist alles Mafiös durchwirkt u sonst nix.
Wenn I des schon les: Sicherheit erhöhen… bei 5 kmh zu schnell
Es gibt 2 Mööglichkeiten: brennen lassen oder so langsam fahren dass sie nix verdienen.
Gruss Sigi
irgendwan tua i da wos!!
bussi zruck DICKA oda DEBELI
mfg tina
do eh…
mdf tina
ned mit I … D E B E L I…
jo - mein humor is unerreichbar
lol - magarac
mfg tina
Dicka
mfg tina
eigentlich ned…
mfg t
Uzlop, Trajstof und Cindrof a net. Und trotzdem…
i kenns scho, weil i so gern in marie bohr…
bitte net verwechseln mit maya bohr…
[image]ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
…Vielleicht solltst amoi mitm El -Cheffe Redn , und dann Nix mehr Kistln Baun sondern so Blitzale …wenn scho Korrupt daun Alle , wo bleibt sonst Die vom Grundgesetzt her versprochene Gleichheit, oda woars Wirkli Nur VERSPROCHEN?
Lg Pg
… durchschaun mechts braucht storke Augaln Pedro oder bessa an 3 Tesla MR
in de oidn ex jugo landln
… is jo mehr Österreich denn Jugo ha ? Laibach, Rosenhafen und Marburg klingt ned jugisch
ORIGINAL: Gerry1702
oder bessa an 3 Tesla MR
moanst Der glaungt? bei Ihra …i glaab need , Des muaß Mindastns a 4a-5a oda 6a Seyn dossa durch kimmt durch de F-Schichtn
don hätt i jetzt an fs, a motorradl und an ferrari
… eppa no imma kan Führer Schein ???
… sats wie die Deitschn … die sogn a zum William Colgate seiner Bleichcreme - KOLGATE und zu de rutschatn Roafn MICHLIN … die san a ned dicht
Marburg an der Drau hoast des und ned Maribor … und Agram haßt ned Zagreb und du bist die Tihana und ned die RennTina
Bissi Dicke - vom Dickn