für mich dann eher nein, weil ich nicht genug gepäck auf die Fuhre draufkrieg
ORIGINAL: w_ds
für mich dann eher nein, weil ich nicht genug gepäck auf die Fuhre draufkrieg
und zwar in der Variante, wie ich es im September 2011 am col de la bonette gesehen habe:
andererseits könntest dann auch gleich mit’m Auto fahren…
allerdings sollten wir dem Herrn Rochus geografisch wieder ein wenig entgegen kommen
und nach wie vor halte ich einen Termin Ende August oder Anfang September wegen der
Wetterstabilität für besser, zumal die verlängerten WE’s im Jahr 2015 je zwei Wochen früher stattfinden.

… immer ned ??? Na sicher nicht, ois nur kane Frösche
… ich ess ja in Deutschland auch nicht nur Marmelade obwohl wir sie gerne Marmeladinger nennen ![]()
schlecken tua … ok, keine details jetzan
… OIDA SAU DU
![]()
„oida sau“ ? hast des ned „oidE sau“? oder zumindest „oida saubär“ wenn scho unbedingt „oida“. ausserdem wos is aun marilleneis so schlimm?
![]()
… na guad … sog des glei heast wos i wieder docht hob i Ferkl ![]()
ORIGINAL: Gerry1702
… na guad … sog des glei heast wos i wieder docht hob i Ferkl
kimmt hoid a drauf au woo des marilleneis is … ![]()
… erklär ma des amoi unter 4 Augn
des is sicher ned Jugendfrei ![]()
wos host scho wieder? host no nie a eis aus an stanitzl gschleckt? gerry gerry du bist verdorben …
… Marilleneis ned ![]()
… Marilleneis ned
solltest beim eis peter in mödling mal probieren ![]()
solltest beim eis peter in mödling mal probieren
… blutorange oder after eight ![]()
nana, after eight geht gar ned - igitt
solltest beim eis peter in mödling mal probieren
… blutorange oder after eight
herst gerry, da mexikana nimmt kane reservierungen für samstag nochmittog und obnds. gemma hoit afoch so hin. um de uhrzeit soitat des e ned so a problem sei - aussa de frau gerry verzettelt se beim shoppen
![]()
… wenn du das sagst ess ich halt kein After Eight mehr …
soll ma den Pilli und den MK auch noch fragen oder is es fix ?
![]()
… wir haum ned vü vor oiso geht sich des locker aus … Bike Expert oder besser Motorrad Expert muss sein aber alles andere kann warten.
… wir haum ned vü vor oiso geht sich des locker aus … Bike Expert oder besser Motorrad Expert muss sein aber alles andere kann warten.
des was ma bei de damen nie. obs vüü wor merkt ma meistens erst bei da kreditkortnobrechnung oda bei da aunzoi der einkaufssackln de ma valodn muas
![]()
kreditkortnobrechnung oda bei da aunzoi der einkaufssackln de ma valodn muas
… Goif und peck bor
![]()
guada plan ![]()
… immer aufgeht ![]()