Wenn der Gerry kommt, werde ich in der Regel gnadenlos verschifft. Wenn du kommst, dann nur auf dem Heimweg.
![]()
![]()
…einer der die Dinge richtig sieht… erfreulich… owa es ändert nix draun, das mir imma aun oin schuid san, nie des einkaufen wos se grod „telepatisch“ woin hättn usw.!
A komisches Kreidl de Weibsn… gö!?
![]()
des wor den gerry sei geistige verbundenheit mit dir. LÖSE DICH AUS DEM BANN MEIN SOHN
![]()
Wo isn jetzan der blede exorzistenpfora, wenn man amoi braucht …
ORIGINAL: DB_Killer
…einer der die Dinge richtig sieht… erfreulich… owa es ändert nix draun, das mir imma aun oin schuid san, nie des einkaufen wos se grod „telepatisch“ woin hättn usw.!
A komisches Kreidl de Weibsn… gö!?![]()
![]()
![]()
i siach de dinge meistens richtig, nur glaubt ma nie wer. nochan kamadns daun owa olle gern raunzen …
ORIGINAL: johsa
Kannst mit Mopperl nicht schrecken seit 20 Jahren im Sptember…
1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
vor Allem, wenn man bedenkt, dass DIE Eisenhaufen samt draufsitzenden Experten aushalten ![]()
ORIGINAL: martin0762
vor Allem, wenn man bedenkt, dass DIE Eisenhaufen samt draufsitzenden Experten aushalten
de versya und mi homs a ned grod des laundes verwiesen am Fr auf da tour wia ma de nockalmstrossn gfoarn san und daun den glockner auffe.
ORIGINAL: w_ds
de versya und mi homs a ned grod des laundes verwiesen am Fr auf da tour wia ma de nockalmstrossn gfoarn san und daun den glockner auffe.
die Kaaantna!
a propos:
täusch’ ich mich, oder ist des Forum mittlerweile kärntnerfrei?
der haudiwaudi ist irgendwie spurlos verschwunden…
ORIGINAL: martin0762
die Kaaantna!
a propos:
täusch’ ich mich, oder ist des Forum mittlerweile kärntnerfrei?
der haudiwaudi ist irgendwie spurlos verschwunden…
hm, guade frog …
gerry, mehr weiber und weniger rippal, daun passt a wieder ins leder eine
… Gegnvurschlog - i friss die söbe Menge Rippaln wie bisher und da Sex bleibt a gleich, oiso olle Semester, da4 burg i ma dei Leder aus und olle wer sogn „wau Gerry, du host obe scheh ohgnumma“
![]()
nix do gerry, mei montur ghert mia und du frisst weniger rippal bei mehr sex. des moch i ma bei gelegenheit mit da frau gerry aus für di. i bin hoit a woara freind
![]()
des moch i ma bei gelegenheit mit da frau gerry aus für di. i bin hoit a woara freind
… wenn ma mehrer soichane hod braucht ma Feine a ka mehr
![]()
ORIGINAL: Gerry1702
… wenn ma mehrer soichane hod braucht ma Feine a ka mehr
![]()
![]()
sixt, so schaun mia auf di. ned amoi um feinde brauchst di kümman
![]()
i nimma des jetzt zu Herzn und faung mit dein Diätvorschlog aun…mal schauen obs wos bringt…owa is da gerry ned scho zu oid dafia?
![]()
I man jo nur weil i jetzta öfter dabei sei wü und ned den Gerry bsuchn muas im Krankenhaus
![]()
ORIGINAL: Hurricane1250
i nimma des jetzt zu Herzn und faung mit dein Diätvorschlog aun…mal schauen obs wos bringt…owa is da gerry ned scho zu oid dafia?
![]()
I man jo nur weil i jetzta öfter dabei sei wü und ned den Gerry bsuchn muas im Krankenhaus
![]()
![]()
oiso i sog imma, ma is so oid wia ma se fühlt. beim gerry is des daun söbstüberschätzung wenn er se wia 50 fühlt
![]()
fühlt sich in unserer Umgebung jung
![]()
Wenn er des do siacht wird er uns sowieso bis jenseits der Berge jagen und so verlieren wir unser Gwicht.
ORIGINAL: Hurricane1250
fühlt sich in unserer Umgebung jung
![]()
![]()
Wenn er des do siacht wird er uns sowieso bis jenseits der Berge jagen und so verlieren wir unser Gwicht.
manst da gerry jogt no wen? der losst gott an guatn maun sein und basta. und ehrlich gsogt: er hot recht damit
![]()
… sozusogen a Vollpaket fürn Gerry … danke vielmals ![]()
… - Kärnten - … Was sagst dazu ???
Werde versuchen Euch bei dieser Gelegenheit zu treffen. Und -Innen. Oda wos, ha? ![]()
Phurchen ich schlage vor: Steiermork - Kärnten - Soizburg - und wenns geht Slowenien und an Tupfer Italien.
TurGeid MUSS da 0762er Martin sein weil der kennt si extrem guad aus in der Gegend. Ihm nachzueilen macht Spass, sowohl das Tempo als auch die Strecken passen.Wir waren ja jetzt drei Tage in einem Teil der Gegend unterwegs.
Das war ein Hammer Kurzurlaub natürlich nicht zuletzt des guten Wetters wegen. Ich denke das wär was für die nächste 1000ps Tour.Was sagst dazu ???
den martin sei vorschlog mit Bad Eisenkappel find i schwer ok. des passt a genau zu deiner beschreibung gerry ![]()
… mit deiner großn Goschn heast … jetzt haumma erscht den MK1971 fürchterlich gschnoizt oba mir san eh scho wieder fit
![]()
NAU SICHER muasst du und treffn UND UNS dei Hoamat zoagn … nochkumma werma da scho irgendiwa ![]()
Bussi vom Dickn