Die besten Witze

oiso… AUDAUCHN tuat nua ANA bei dir :grin: :wink: :grin: :grin:

greeeeeeeeez, ich

Ach, seid ihr zu Spesenrittern aufgestiegen? :eyes:

Sonst hätte ich euch gerne mal zu einem währschaften Abendessen eingeladen, aber so ist das offenbar nicht nötig… :wink: :grin: :sunglasses:

Ach ja, Gratulation zum fussballtechnischen Ausgleich. :smiling_face:

ich war heuer noch nicht oft am berg… aus welchen gründen auch immer  :eyes: :grin:

der ivica fahrt, glaub ich, momentan überhaupt nix 2 rädriges.

PS: einmal posten reicht. lol

woa ma zu mühsam den gonzn schaß zum lesn. jetzta was i ned amoi um wos geht, is oba völlig knackwuascht zum bled reden.  :grin:

… WARUM ???

… bist du jetzt komplett vablödet oder host auf da Kur so ohgnumma dast mit deine Gaugaufinga in die Tastn steckn bleibst ??? Des is jetzt schon aufföllig wie oft du ois postn tuast  :grin: :grin:

I les des a wenn nur amoi herinnan steht … :wink:

Großvenediger ??? Böses Weibele ??? Welcher Berg denn :grin: :grin:

Iviza ? A es reds von dem Hügerl zwischen de Weintraum goi ? :wink: :grin:

… ist das nicht ständig so ??? :grin: :grin:

die bessere formulierung wäre gewesen: „…auf einem berg…“

Eigens für dich du Kind der Berge :grin: :grin: :grin:

stöll da vua der begegnt seina Zukünftign und sogt: „Du Jane - i Bumsti.“ :cold_face:

Wos mocht denn des fia Büld? :wink:

a jo … jetzt wos as sogst … :grin:

hot mi aun foigende Begebnheit erinnat:

Zwa Burgnländische Rettungsschwimma flaniern so „The-Hoff-ortig“ iwan Straund vo Podersdorf. Plötzlich segns draußn im Wossa an straumpln und schrein.

Nochdems eana Tretboot zu Wossa lossn und se bis zu der Stöll vuagorweit haum, is des Opfa natürlich längst untagaungan. Beide hechtn ins Wossa und noch ana Weul ziagns an regungslosn Körpa aufs Boot und beginnan sofurt mit Wiedabelebung.

Noch a poar Minutn sogt der, der de Mund-zu-Mund-Beotmung mocht zu sein Spezi: „Du Fraunz, känn ma amoi wechsln - der Typ feult aus da Pappn, des is obnormal. :sob:

Drauf sogt da aundare: „Du Karli, i glaub mir kännan aufhäarn. Der hot no de Schlittschuach aun.“ :grin: :grin: :grin:

Ein Rabbi, ein katholischer Priester und ein evangelischer Priester halten zusammen mehrere Messestände ab. Nach der Messe wird beraten, was mit dem gesammelten Geld geschieht. Der Katholik schlägt vor einen Kreis zu zeichnen und dann das Geld hochzuwerfen. Was innerhalb des Kreises landet ist dann für Gott, der Rest für sie. Der Evangele hat die gleiche Idee, nur dass das Geld außerhalb des Kreises für Gott ist. Der Rabbi: „Wir werfen das Geld hoch und Gott soll sich nehmen was er haben will.“

:grin: :grin: :grin: … der is wieder amoi SPITZE !!!

Jo so san de wirklich … :grin:

alter Haider-Witz:

Haider sollte ja bei der naechsten ZDF Show Wetten Dass auftreten. Nun wurde Er aber von den Machern der Sendung wieder ausgeladen nachdem Sie Seine Wette gelesen hatten. Er hatte gewettet Er könne mit einem Bergepanzer über 25 Asylbewerber springen.

alter Alexander Wurz-Witz:

Was sagt Alex, wenn er mit seiner Schildkröte spazieren geht?
„Renn net so!“