Die etwas andere Deko

is schon … :grin:…Weyl Du Greana Wambo :grin: …host ois Erstesch , damit ogfaungt , üwahaupts zu Erwähnen dos wos Nit zuaglossn is :cold_face:

Des host gschriebn ghobt :smiling_face:

De Aunka san nur fia Beton zuaglossn.

erst danoch kam Der Gaunze Vorschriftn schmäääh …oiso Dua Di ned aussiwindn wia a Aal :grin:…bist eh Vül zs Blaad dafir :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… die funktioniern aa im Voiziagl

Home - Hilti Schweiz

alternativ kann er aa den Lenker und die Fuaßrosten dranlassen, Sauber die Löcher dafür dafür in da Wond ausstemma und des Motoradl einestecka und dann die Löcha mit Schnellzement (oba an schwindfreien) ausgiassn … die Oide muass hoit den Hobel solang hoitn bis des Glumpatsch fest werd … oba in a richtigen Ehe muass ma sich aa füa des Hobby vom Gatten interessieren … wanns aa schwerfoit … :grin: :wink: :smiling_face:

siemens lufthacken. mit denen bist am flexibelsten :grin:

… oba 12 Monad Lieferzeit und mindestens 35.000,- €/St. netto (oiso ohne Sackerl)

Wos :grin:…nimmst so a Siemens Gfraasst-ohne Haken :cold_face: wia de Blaade-Deppate Edara :smiling_face: -und haustas ungspitzt ind Waund eine -Weyl Die Mist Gurkn schuidat ned Nur mir imma no aun Tausenda :rage: :grin: :grin: :grin:

Da triffst wenigstn koan(e) Foisch(e)n :smiling_face:

Lg Pg

so wie ich, € 42000 dann hast nur 3 wochen lieferzeit und das sollte es dir dann schon wert sein :grin:

… bist deppert … do brauchst mindestens zwoa Hokn dmit des Ding an der Wand net schaukelt … füa des Goid konnst da de Hüttn um des Bike drumummebaun lossn … do brauchst nix mehr schraubn … :smiling_face: :grin: :wink:

… auseinandersägen ? Man ich weiß nicht ob mein Herz das schafft :smiley: Nein Spaß… ja also muss so gemacht werden, damit es gut an die Wand passt. Ansonsten stehts vor und das ist doof. Werden es mit Fußleiste anbringen und dann Hacken in der Wand anbringen. Dann extra Löcher ins Blech und uffjehängt dat janze! :smiley:

… die eh auseinandaflext, dann nimmst oafach a Trennwand un 16er Gewindestangen dann kannst die zwoa Häiftn oschraubm und im Wohnzimma host na die rechte und im Schlofzimma dann die linke Seitn zum oschaugn … bleed is blos in ana Einraumwohnung … da hängt dann oa Häiftn drausd an der Hauswand … oba wanns schee macht … :smiling_face: :grin: :wink:

ja geile Idee! Das mit dem Schlafzimmer muss nur noch meine Freundin absegnen :stuck_out_tongue:

Dafür brauchst as net auseinanderflexen. Afoch mit Anlauf und viel Gas Richtung der dem Schlafzimmer angrenzenden Wohnzimmerwand fahren, dann hast die vordere Hälfte im Schlafzimmer und des Heck im Wohnzimmer. Da ersparst dir viel Arbeit. :sunglasses:

da muasst owa sicha staubsaugen sonst zaht da de Freindin de Hammelbeine lang :grin: :smiling_face: :wink:

… wenn a selba net schnell gnuag oba kummt von der Reibm dann kriag er a no a tragende Funktion in da Wand … und sei Freindinn kann dann sogn … do schaugts eich den Trottl o wanna dann zwischen de Ziagl aussagrinst …

… dann woas a endlich wos des hoast … Born to be wild … :smiling_face: :grin: :wink:

Muass i sowieso. :worried:

motorradl aufhängen

wie bist denn auf die blede idee gekommen :wink: :grin:

chris

… bei BETON aunwendbor Pille … in ana Ziaglmauer host daunn a Loch so groß wie da Neisiedlersee … :wink:

Wenn der Bursch sich a bissl austrengan tät würd a des Teil längs mittig ausanaundasagln … so was hamma im KÖÖ in da UCI mir an Auto … schaut Hammer aus oba daham mecht i sowos ned haum.

… wo beim Bohrn da Voiziagl Voiziagl is ziag i mein Huad :grin:

… i hob gaunz vagessn dass die Mehrheit da Heimwerka a Kirchn daham haum :wink:

… noch an 13 Stundn Orbeitstog wia heite überflaig i den Bledsinn nurmehr :wink: do folln ma nur gröbare Bledheitn auf :grin:

Wos sogst - Wetter wird doch scheh aum Saumstog … logisch wenn die „ENGELN“ reisen muass scheh sein :wink: