Hallöchen ihr ! Hab mal eine Frage an Leute mit Erfahrungswert
Wollte meine alte und ausgediente Mühle jetzt bei mir in unserem Flur an der Wand anbringen, als bisshen speziellere Deko eben Bin mir nur nicht sicher, wie ich das am besten an der Wand befestige… hat da jmd von euch vll eine Idee ?? Hab schon extra meine Einrichtung von Himolla auf die Maschine abgestimmt und lass sie mir bald liefern - damit das alles ein peppiger wird.
Freu mich auf Tipps!!
Grüße
Sears wennsd dazu schreibst wia Schwer des dann Alles ungefähr ist …könnt ma sich jo was einfallen lassen . i hob für Schwere Stoa Reliefs imma Die sog . Schwerlast Anker hergenommen . Vorraussetzung: Die Waund is koa Schweiza Kaas , daher aum Besten aus Betong .
Andere Möglichkeit Wäre noch 2 x Hochfeste Stahl Gewinde Stangen , mindestens ab 16 mm einzusetzen , bzw nachm Bohren ein zu Kleben und dann des Moppal Irgandwo aum Rahmen evtl Fußrasten mit den Passenden Mammis und U leg Scheibaln zu Fixiern
Na , stimmt ned , weil waunsd es in aun Voll Ziagl einehaust duads des scho …außadem hob i eh gschriebn ghabt : Vorraussetzung: Die Waund is koa Schweiza Kaas , daher aum Besten aus Betong .
i hoff jetzt ned dos ma do ewig ummadumm Eian miaßn wia ma Irgendwos aum Besten in oda aum STOAN befestigt …weyl …oba wurscht …is eh ummasunst glaub wosd wüllst
Maunchmol woas i wirkli ned wos Du least oda ned ,leasn -wüllst
brauchst Nix Ziagn …schaust hoid dosd de Fugn ned dawischt beim bohren , kaun ma jo messn odrr , und Nur im Voll Material gehts …Wir hobns des scho so oft gmocht …weil man bei Manchen Wirklich Schwereren Gewichten Einfach Die Halterung Nicht sehen will , oder wenn daun eher als Zierde …Eh Kloar es gibt da Viel mehr möglichkeiten …das ist Nur eine davon …Trotzdem gehts
Bleedsinn wos hod da Meiste Weana Hausbestand mit ana Kirchn zum tun? …Genau Nix …Es hod ,mitm Mauerwerk an sich zum duan , und da steht außer Frage das in Wien , Die Meisten Bauten bis in de Späten 70 ga Joahr a Voll Ziegl Mauerwerk hoben-und weniga a Hohl Zieglwerk . Außnahmen sind halt da 22 ga Bez und Des Weana Umlaund mit den Vielen Eigenheimen .
oba Nochdem da Burito jo ned Textn kaun oda wü -wo a her ist is ma des sowiso inzwischn Scheiß wurscht , wia letztendlich sey Reibn aund Waund Bickt , dofir vadua i mei Zeit nimma mehr , weils nix bringt . Damit is des Thema für mi vom Tisch .
Der do is so ana Der X Millionen Fach verbaut wurde , sicher ned nur in Kirchen …und Letztmalig da Beton Anker holtat a in dem -und aus
auf Zualassungen , insbesonderst von da Eu , bzw Eu -Norm , DIN , oda Ö- Norm …usw …Ach was Vagiss es …i glaub an des wos i sich . da Wurde es Meiste Ohne Dem Bleedsinn gebaut , weils des noch goar ned gab …(Außnahme sowas Ähnliches wia de Bauverdingungsordnung von 1918)Und Trotzdem steht des Oide Geraffl imma noch -Söltsam gell.
und wohin solla dann gehn da Demolierte Ziegl wenn Die Fugen zb . max 0,7 cm is , und de Setzfugn 0,4 ?
Hornbach usw braucht sich goar ned so wichtig mochn, mit Ihrm Glump für Neubauten soin Liaba in Steffl , Paley Ferstl. oda ins Burgtheater , Rathaus -bzw Hof Burg gehn oda in Karls Kirchn …do könnens dann scho lernan wia wos Befestigt wird und warum Dieses eben oft außer Der Norm geschieht , und etwas Ungewöhnlich ist…Auch hier gilt wia beim Moppal fahren …need bleed redn , sondern selber Hand anlegen …
Ewige Theoretiker ,und Sessl Pfurza hobns noch Nia zu wos gebracht , außer zum Großmaul Thum
Ibrigens …soi i Dir jetzn a aun Schnell Kurs im Übasee Kistn mochn oda in da Karossarie Spenglarei erteiln , oda kömma uns des ersparen?
Eh wuascht. Komplett entsaften musst es sowieso. Und alles abbauen, was ma net sieht. Reduziert das Gewicht.
Der Länge nach in der Mitte auseinandersägen wär die gscheiteste Variante. Dann kannst beide Hälften aufhängen. Sonst behilfst dir eben mit der Entfernung der wandseitigen Lenkerhälfte, Fussraste, etc.
Logisch, weil du jetzt einen Finken drauf hast, der zum Motorrad passt (unabhänigg von der Marke, sondern vom Pneutyp).
Ich muss noch viel fahren, weil ich muss den hinteren Pneu noch runterfahren, nur WANN?
Heute: Schnee in den Alpen (nicht den zum Schnupfen! ), Morgen trocken ( ) Sonntag/Montag: Regen.