Die Faszination ist weg ...

Hallo Freunde :smiling_face: (oder eben nicht :rage:),

nach 25 Jahren auf rd. 20 dicken Kawas (und 2 Yamahas - owa nix weitasogn :sunglasses:) und mehrjähriger Reifung zur Entscheidung werde ich auf einspurige offensive Fahrdynamik zu verzichten :eyes:. Aus dem Grund wird der GREEN HOOLIGAN verkauft (Gebrauchte, Kawa ZRX1200R, Kärnten, 4.900,–); auch wird ein 2-spuriges Männerspielzeug angeschafft :wink:. Das Thema peckt mich schon lange - irgendein Benzinsäufer muss endlich her :grin:.  

Freut Euch aber nicht zu früh weil ganz weg bin ich nicht: meine seit 1998 (!) in Restauration befindliche 1983er Z 1000 wird heuer fertiggestellt und dann zur hoffentlich lautesten Kawa überhaupt (armed by Kerker)  :smiling_face:.

Meine Kontakte zur zrxoa bleiben ebenfalls bestehen: „brought together by the ZRX, united by hooliganism“.

Alles Gute für Euch für 2011!

LG Sunte aka „The Alpshole“ (= I´m from the Alps, and I´m an A**hole - thank you zrxrob)

P.S.: I support BMC21 Brotherhood MC Austria & BLACK SEVEN Gremium MC Carinthia.

wos is mit Du? :eyes:

I hoff, es haundlt se um a gaunz normale Wintadepression und des legt se mit Einzug des Frühjoahres wieda. :cold_face:

Wüllst mi do gaunz allanich lossn, mit de Jammer-H-, Honder- & Schußuggi-Pilotn? :dizzy_face:

bevor ma da frech werden tuan ma mal schön schreiben lernen ga
nit das ma ehna wegen flegelhaften verhaltens in de schrottbress schicken miassen samt den von ihnen gefahrenen suzuki ablegers der weder fisch noch fleisch ist
lg vom suzuki fan aus den bergen

Weu jede Beschädigung deiner oidn Tant warad a Vabrechn … und des Technische Museum warad stingat auf uns … Also 2011 is dei Schonzeit !!! :grin:

… soll ma den Schrotti wirklich mitbringen ins heilige Laund ??? :grin: :grin: :grin:
[/size] 
Is bissl deppat -
Hammy Suzuki - Neffe Suzuki - Killer Suzuki - Gerry Suzuki …
[b][/b] 
[size=160]

… der wird sich ur unwohl fühlen … :grin: zwischen lauta echte Motorradln !!!

:eyes: i kaunn owa nur an mitnehman, waunns liegnbleibts, oda eich iwa irgenwölche Krasvakehre dastässts. :grin: :grin: :grin:

Kurze Frage, wieviele Gänge hat eine ZRX?

4 oder 5? :sunglasses:

Ach, du kaufst dir eine Supermoto und kommst quer um die Kurven? :eyes: :wink:

Wenn man sein Möppi quwer zur Fahrbahn stellt isch es jo ZWEIspurig!!!

Also holt de Fiaß zsaummen und moch kanen Bledsinn, mit Automobüh und so!

Du willsch mi jetscht verarschä odddrrr???

Somit ist eindeutig beschlossn, da bei Dir eh nur ob und zua a Gaung vorbeischaut, das’d mitn Transpuarta mitfoahrst!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

… do gibts jetzn ibahaupt nix bled zum lochn jo !!!

oda eich iwa irgenwölche Krasvakehre dastässts. ( ! )
[/size] 
[size=200]

[size=200][/size] 
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: … wor eh hoib so wüd sunst hoidat i jo scho de Papm.

durt hin wieda 5-e. :wink:

des is unfair. :dizzy_face:

Aufgrund dessn, dass i jo net mit´n Kinn auf de Armaturn lieg, sondan aufrecht sitz, kaunn i soiche Hindanisse jo frühzeitig erkennen und foahr net mit 130-ig in sowos eini. :grin: :grin: :grin:

er soi se net schwängan lossn, damit´a se eppa des Auto a nimma leistn kaunn? :grin: :grin: :grin:

grod da härteste fahrer unterm kawahimmel will aufhören? :cry:
glaubs jo net… :eyes:

… Kanister mit Sprudl ha ? Den kanntast a no hintnoch kippn du Zindla du oida  :grin: :grin:

Wobei do foit ma ei … so mauncha kaunn jo auf Grund da … na des schreib i ned :wink:
Do fühln sich daunn meine Habschis ausn Tschätt wieder aum Plan gruafn :wink:

Mia sehgn uns eh boid :eyes:

ist´s her, do wor i domois bei da FF und aungeblich steckt jo in jedn Feiawehrmaunn a klana Pyromane. :grin:

Und ah jo - de SMS hob i gestan eh kriagt bzgl. SA. :wink:

wtf hast gstrittn mit da ZRX ?? :dizzy_face:

Nö, die ZRX von Herrn Alteisen ist eine spezielle 4-Gang Version. :eyes: :wink:
Evtl. ist sie aber nicht ganz so selten, wie er behauptet. :sunglasses:

Okay, ich gebs ja zu, ich hatte auch mal eine Suzuki SV500. :grin: