Erwindl …Des hört sich owa Hochtechnisch aun
…Gibt Bestimmt aum Anfang a Menge Mißverständnisse -Göll?
Farbdisplay brauche ich nicht.
Aber über ESA habe ich eh noch nie was schlechtes geschrieben und wenn dir was aufgefallen ist, dann mindestens das, dass ich die R1150R Rockster z.B. gar nicht mal so schlecht finde.
Mehr essen bin ich schon die ganze Zeit dran.
des kann ma sehen, wie ma will, aber den entenschnabel hats bei suzuki scho im 87er jahr geben…i weiss jetzt net, wie lang es den bei bmw scho gibt - somit wüsst ma gern, wer do bei wem abgschaut hat…
[image]http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2013models/1988-Suzuki-DR750S.jpg[/image]
oiso wenn i so nachschau, dann is bei der 87er gs no weit und breit kein entneschnabel in sicht - i würd also eher sagen, dass do der bayrer abkupfert haben liebe leut.
…schaut die 2014er Adventure Racing vurn aus wie a Jaguar E.
Wurscht wie guad de Raumschiffe a san…des Augerl wird bei de GS Modelle oiweu schwer beleidigt.
…Bairischn GS Modelle haums da DR 750 nochkupfat???
… Jo kaun guad meglich sein.
auf der Messe in Tulln bin ich sie probe gesessen und ja sie gefällt mir.
Was mir nicht gefällt…jegliches Zubehör hat so einen Louis Touch. Der Schalter für die Zusatzscheinwerfer, der Schalter für die Griffheizung, die Kabel für die Griffheizung Aussen???..da könntens bei Suzuki noch einiges nachbessern.
Freue mich jedenfalls trotzdem aufs fahren…
…untergewichtig und farbenblind, bekommt ma da in der Schweiz überhaupt einen Mopedführerschein?
…kunt Scho seyn, Dass des Für manche hochtechnisch Is
PSSSTTT!
Nicht so laut!
i hob nie vastaundn warum de japsn de 1000er v-strom aus da produktion gnomman hom. a 650er is meina meinung noch zschwoch auf da brust. jetzt endlich gibts de 1000er wieda mit 70 kauf i ma daun sowos - vielleicht
herst, ned jeda BMWäää fohra is so a schleicha
schau dir a K1300S an, wennst a neuere willst oder eben die vorgängerin K1200S von BMW.
genug schmalz und gute Sitzposition wie auf da Honda CBR 1100XX Blackbird (de wird jo leida nimma baut). und da kardan is afoch wartungstechnisch a wucht. nur am anfang bissl gewöhnungsbedürftig zwegen etwas grösserem aufstellmoment beim rausbeschleunigen aus der kurvm.
de neiche 1200er VFR is afoch abgrundtiaf hässlich.
…owa hundert pro…i kann ma net vorstelln, dass de entwickler vom bayrischen entenschnabel nix von da dr gwisst ham…
owa des trau hoit nur i mi sogn, weil i so a coole sau bin…
BMW is aba schiach.
wasd du üwahaupt wia a K1200S ausschaut? schau moi im internet noch … de is um wötn schena wia de 1200 VFR - ok ned wirklich a kunst
…Oba DU fohrst a ka Gummikua Steve
wia iss bei de Krowodn hoff du host ma Rovinje sche griassn lossn
was i e, owa des kapiern de meistn ned, dass von BMWäää a no wos aundas gibt ois de deppate GS
eh -hob a Nix Gegenteiliges Behauptet
Nur halt ned im Moppal Bereich…weyl do sainds de Ungekröntn Augn Krebs Wöld Masta
Trotzdem -Wunda gibt es imma wiiidaa!!
…