vasaut … logisch, wennst aum FREI!TOG bis spät ind’Nocht eine oaweitn muaßt - aber gut, daß es Dich gibt, sonst könntma ned am WE problemlos die Gurkn betanken …
Trotz aller Differenzen habe ich dich als Spezialist für diese neumodischen Schreibmaschinen mit aufgesetztem Fernseher und Meerwasseraquaristik in Erinnerung - übrigens musste ich noch kein einziges Mal Wasser tauschen und das Scheibenputzen erledigt der Seestern immer noch mit Bravour.
Ja der Seestern is ein guter Indikater für a funktionierende Schreibmaschin’ - wenn er Haare verliert, is des Wossa zwoam wurn - schüttest dann ans ausn Eiskostn noche, wenn er des tuat …
Manchesmal laafts, manchesmal eben ned - dann hockst ev a 76 Stund in an Grobm und wüst Handgranatn schmeißn, weil die kpl. Umgebung nur mehr aus ‚Feinden‘ besteht …
felbertauern - scheiss kalt, fahr i so mit zwergerl und kofferei schee gmiatlich, den 80er, dens haben wollten…steht no über der tunneleinfahrt was von sicherheitsabstand einhalten uns so…in ziemlich aufdringlichen lettern, damits a der letzte blinde lesen kann.
im tunnel drinnen hat dann ziemlich schnell a glanderwagen aufgschlossen. in meine zruckspiegel hab i nurmehr die schweinwerfer gsehn - oiso do recht kuschelig.
wenns uns do hinglegt hätt, dann wär ma schee planiert gwesen. hob i ma dacht - geh scheissen oida - i bin im urlaub…
oba nur bis zur tunnelausfahrt, do hätt i dann ´s stinkefingerl scho im anschlag ghabt zur amtlichen ehrenbekundung, fahrt der glanderer an mir vorbei (ah net unbedingt indiskret) i drah mi auf´d seiten und fahr´s fingerl wieder ein…de herren von der bullerei!!!
i hoit mi ja normal eher zruck mit solche äußerungen, owa des waren vielleicht zwa ordentliche zweiender (soll die anzahl der zur verfügung stehender gehirnwindungen beschreiben).
entweder wollt er mi a bissel antreiben, damit er mi dann bei der ausfahrt herwinken kann oder de mama wollt am vortag net des popscherl hinhalten…
sogar des zwergerl hab i hinter mir unterm deckel fluchen ghört…
trotzdem bin i der meinung, dass a anzeige nix bracht hätt…
dazu muas i mein senf a no dazua gebn,fahr in kreisvakehr eini und glei wieda aussi
hab aba kan blinka gebn,is er ma vor und hat mi aufghaltn,warum ich ausn kv kan blinka gib
hob i gsagt hab vagessn,ausadem hat er ja a kan blinka angezeigt ,kost 35 €uronen,
und ich zeige ihn natürlich auch an,er soll ma sei numma gebn is er glei explodiert,
da kapplstända und i habs lachn niama haltn kenan,hättest sehn solln wia die augn ausakuman seind.
ich nicht gezahlt,und ihn angezeigt jetzt wart ich was passiert er war alleine.