Easy raider

hallo leute ich weiss nicht ob ihr das beste road movie aller zeiten kennt.
mit meines erachtens,einer anspruchsvollen musikalischen begleitung
easy raider star und regiseur dennis hopper ist heute verstorben.
normalerweisse ist des ja koan beitrag wert,aber des ist der film der mich eigentlich zum motorradel fahren gebracht hat.
i find das da des gefühl der freiheit recht guat ummergebracht ist.
i war da 12 jahr alt und hab mei 16 jährige schwester überreden miassen mit mir ins kino zugehen,und des war nit oanfach de steht eher auf den lederhosen rock aus den alpen,aber i werd des nia vergessen wias mit tränen in de augen aus dem kino gangen ist.
wer den film nicht kennt woass sicher wo a video verleih ist [image]http://files.homepagemodules.de/b521523/a_6.gif[/image]
aso das ich koa tschopperl fan bin ist ja allgemein bekannt aber der film ist a hammer und i werd ma den heite anschauen i hab ihn ja als video[image]http://files.homepagemodules.de/b521523/a_6.gif[/image]
scheenen abend an olle[/align] [hr]motorradel fahren ist nit mei hobby sondern a passion

grias di silli,

mir gehts gleich wie dir, i hob lang gsuacht, bis i den film auf dvd gfunden hob,
aber es is da kultfilm für moppalfoahra schlechthin. die zeit damals, amerika, die unendliche
freiheit die liebe , najo lang is her!!! aba wast eh , für die jungen spund is des jo nix , koa tschin
bum tauch, koa bluat…is holt nua wos für uns… RIP dennis hoper

hasta luego carlos

Jo ! Die Jungwixa heutzutage hom keinen blassen Schimmer von diesem feeling in den 50-70ern. Die Fahnen bei uns im Winghaus san auf Halbmast gesetzt.
RIP - DENNIS

Vienna Blue Wings

es hat noch koa junger was geschrieben,also unterlassens aus pietätsgründen
ihre grosskotzige ausdrucksweisse.aus ihnen werd ich nicht schlau zeitenweissen guten ansetzen folgen auf dem fusse aussetzer erster güte…zzzzz
lg silli

Des deaf´sta ned so zu Herzn nehman - Mann aus den Bergen.

G´mant is des absolut in Dein Sinn.

Und es Aund´re is a sogenaunnte „millieubedingte Unmutsäußerung“ gegnüber der neichn, ned iwa soichane „geschichtliche Fakten“ informierte und a oftmois goaned draunn intressierte, Genaration vo Jungspunden.

Da Weana Dialekt is oftmois sehr direkt und es werdn kane, oda in Deine Augn söltsaume Umschreibungan vawendet.

A Klassiker!

Sowohl Mr. Hopper als auch der Film! :worried:

Kummst du grod vom Wirtn ? I kenn a Hefe-Weisse, oder a Schneider-Weisse :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

:eyes: hmm,da hab ich ehnan woll etwas unrecht getan…werd a nimmer vorkommen.
alerdings ist des schon schwierig zum verstehen,der herr alteisen hat mich da aber eh aufgeklährt wia des mit eichrer sprachweisse bzw schreiberei ist.
wünsch a scheenes wochenende griasserl silli
:wink:
Da Weana Dialekt is oftmois sehr direkt und es werdn kane, oda in Deine Augn söltsaume Umschreibungan vawendet.

a guter Mann, der Dennis!

(so, jetzt hab i des Durchschnitssalter erheblich obagsetzt :grin:)

Leider muß i zugeben, daß i (genau) den Film nur bis zur Mittn gsehn hab, dann hat´s ma die Deckln zuaghaut (net weil er fad war sondern zu der fortgeschrittenen Stunde zu der er grennt is)
Leider spüns na net all zu oft im Fernsehn. :cry:

,Ob Oid ,ob Jung,hockts Eich zsamm und schauts Eich , den Film ofach Nochmal an :wink:

Die möglchkeit gibts um 0.40 Uhr,auf ORF 1,oda 2

Mein Herzliches Beileid :cry:

Lg Pg