aber zu wenig 1300 sollten es schon sein
…gehe ich nicht ganz konform mit dir… es kommt wohl auf den Zustand des Krades an, die Übersetzung und dem Gewicht des Fahrers!!!
Selbst bei einem Schwergewicht wie mir, hebt z.B. eine Kilo Ninja (ja ich weiß ist keine 600’er ich bin aber auch groß und SCHWER) bis zur Dritten IMMER mit dem Vorderrad ab… AUF DER STRASSE… also der Vergleich nur auf der Renne ist m.M. nach mehr als nur hinkend!
Wenn die 6’er gut beinand ist und der Fahrer ein Strichmaxi (also max. 170 groß und zw. 70 u. 80 kg) hebt eine ordentlich 6’er aber LOCKER auch auf der Straße ab, WENN man natürlich GAS gibt!!!
Die 6’er eines Freindes von mir hebt sogar mit MIR erste, zweite ab… (R6 getunt)
mag ja sein, aber wie oft kommt das vor das du auf der landstraße immer so andrückst? ich hab ganz bewusst landstraße geschrieben, denn dort fährt man meistens
net so wild.
… ich weiß jetzt ned womit du fährst bzw. gefahren bist… aber bei vielen Krädern der SSP -Klasse muß man ned „wild“ fahren, normales zügiges Gas geben genügt!!!
Bei den Kilo’s mit ordentlich PS, geht das andauernd so… z.B. Kilo Ninja Bj. 2010, Riederberg hinauf, bei 140 beschleunigt, 2’te drinnen abgehoben und zwar SATT!!
Also da braucht man ned „wild“ fahren und die Kleinen heben halt im oberen Bereich ab (Drehzahl) aber wenn man flott fährt ist das normal, also ich find Lenkungsdämpfer daher voll OK!
UND ich schreib natürlich auch von der Landstraße!
So wie du des beschreibst, gepaart mit de Kreuz Sochn, kenntest evtl wirklich mit ana > 1200ccm Nocktn glücklich werdn.
Warum eigtl ka 1250a Suzi?
Lg
Oiso… derzeit bin i von der Möglichkeit a „Neiche“ zu kaufn ungefähr so weit entfernt wie de Erde von der Sonne… erschtns!
Weiters… i hob ka Auhnung, ob i amoi wos Nokades mei Eigen nennen werde???
De Kilo Bayrische, de 8’ta Kantn san vom Sitzn a sehr komot!!!
I hob mitn Kreiz KANE Probleme mehr i bin derzeit anfoch nur ZU BLAD!!!
Owa noch Reha, wird wieder trainiert!!!
Daunn sollte des ka Froge mehr sein!
Trotzdem, interessiern mi maunche Nokate, schon sehr… leider bin i ka Gödsau… sunst hätt i schon so wos fiar de Stodt z.B.!
Ahjooo… bei zügiger Beschleunigung is mei Oide Gixxn Omi, de 91’ga 750 EBENFOIS a wengl aufgstiegn…
wos denn?
Hochleistungsmikado mit de ognogtn Rippaln vom Hr. Ferdinand?
…waun i mi wieda zu an Modöllathletn morphotisiert hob, wird’s eich olle aum Scheissa haun… i hob schon a Wett rennan mit da Frau von an Freind von mir… a noch valiern woin, ha? Wos? Feig? HA, WOS IS???
Woarts nur… da NEid wiard eich fressn, waunn i aun mein Freifresstog de Rippaln mit Nochspeiß owehau und trotzdem a Athlet bin…
AUNSTÖLLN werdn’s se sich bei mir um mein Geheimniß zu erfahren, WIE ich des g’mocht hob!
140 km/h ist so gesehen schon mehr als schnell genug auf der landstraße, wenn ich dann auch noch im 2. gang andrück klar dann kommt sie hoch, allerdings bist du dann auch gleich bei 180-200 km/h. also bei mir kommt das sehr selten vor das ich so den hahn aufreiss, zum ersten weil ich mich net 3 km vorher ankündigen will weil mei reibn a bissl laut ist und zum zweiten weil
ich meisten so nen leistungsschub auf der landstraße nicht brauche. klar hin und wieder macht es auch spass.
und deshalb finde ich ist nen Lenkungsdämpfer auf der landstraße nicht notwendig. das paarmal wo du mal bissl flotter unterwegs bist kommste auch ohne LD aus.
natürlich hängt das ganze dann auch von der fahrweise ab, wenn ich immer wie nen irrer rumheize dann macht so nen LD schon mehr sinn.
ich fahre ne zx10r
Oisa… i was ned… mit DER steig i IMMA auf…gggg
GENAU de woar des aum Riederberg… ollerdings de 2010’a von da Bike-City mit domois 201 PS wenn des g’stimmt hod wos da Vakeifa g’sogt hod!
UND i woar wirklich vorsichtig, NED meine, 4000.-'da Sölbsbehoid bei Botanikbesuch, ka komplette Montur… oisa i woar vorsichtig!!!
Najooo, woahrscheinlich bin a böses Wildschweindi… k. A.?!
Ajoooo 140, hod ma mit dera Gas schnölla ois ma aufm Tacho schaun kaunn…
genau manst mit „woahrscheinlich“?
Drum kaunn i a net glaubn, dass´t aus dem Schweindi plötzlich an Windhund mochst.
2010 zx10r –> 200 ps mit Ramair (angabe von Kawasaki), davon kommen vielleicht 170 ps am hinterrad an
…ich mein, daß vielleicht irgendwelche Leute die sich bei 100 km/h+ schon fast an Spritzgack in die Hose zaubern, es für schnell halten könnten, bzw. „wild“ daher woahrscheinlich!!!
UND ich glaube du hast KEINE Ahnung von Wildschweinen??? DIE sind, im Gegensatz zum HAUSSCHWEIN mit dem ich derzeit VIEL Ähnlichkeit habe, SCHLANK und MUSKULÖS!!! A Wüldsau is ned fett!!!
Ned dürr, kloar, owa ned FETT!
…mir VÖLLIG Banane wie vüh „aum Hinterrad aunkummt“… des Teil wollte jedenfois SO WOS von viare, das a WAUHNSINN woar, anfoch NUR ENDGEIL!
Eigentlich ZU VIEL für de Stroßn… UND des Mopperl hebt wirklich so wos von leicht ob… i was jo ned wie schwer du bist??? +150 kg??? i hob domois 112 kg g’hobt und des Ding woar wia a Raketn… und hod eben wie gesogt so easy obgehobn… unglaublich! Owa vielleicht liegst du aum Tank??? K.A.!
Bei mir jedenfois woar des so.
irgendwas zwischen 80-85 kg nackig und ja ich lieg am tank wenn ich die ersten 3 gäng voll andrück sonst fohrt die maschin ohne mir weita weil mich der druck und der wind owiblosst
ist echt brutal.
Waunn du owa „etwos“ fülliger bist, hod man’s ned so mitn aum Tank liegn… daher steigt des böse Teil NOCH leichter auf ;o))
… der Bua suacht a Motorradl - kan Rosnmäher
Hällt ewig fährt sich prima und is flott genug für jeden Spass.
lg
… diesen Leitsatz hast du da Frau Rosi geklaut
tuat ma des ???
… Ois unter 1200 mich verwundert