Endlich neue Schilder!

Cartelli stradali, Attenzione prostitute - Motoblog

na ja des brauchens vo bozen bis trento nit aufstellen  :grin: :grin: :grin: :grin:
lg silli

na ja :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: i würds eher wia sodom und gomora sehen.
lg silli

hilft ein Condom gegen Gonhorroe.

Solaung des owa da Hr. Ratzinga vabieatn tuat, hülft eane des weda In Tirol, no in Südtirol. Do is nämlich no Gesetz, wos da Papa sogt. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m12.gif[/image]

na mir haben des ganze we einschliasslich heite kaiser wetter,
obwolls abgekühlt hat,i bin heite woll schon a runderl gefahren.
und was des sodom anbelangt i bin ma fast sicher das des in südtirol war :grin: :grin:
jetzt stehen da lei mehr frauen aus asien ,afrika…usw ummer aber vor a paar jahr sein da noch edle töpf am arbeiten gewessen :wink: i sag mal, soviele wia auf de 50 km stehen gibts auf der reeberbahn nitta :smiling_face:
lg silli

also in nordtirol ist des offiziel erlaubt in italien aber verboten :wink:
ja der papa ratzi hat woll momentan de grössern probleme wia de leichten mädels.
lg silli

fehlen noch  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

lg Michael

vom kasperl den man nicht übersetzen muss :grin:

einer rein der andere raus :grin: :grin: :grin:

… und do zaht uns der Aldi hin ??? Kane Nutten, und wos moch ma daun aufd N8 ??? :eyes:
Super Idee Aldi - Danke !

i werds auf’d Nocht so auslaugt sei vom foarn dass eich de schenstn Nuttn nimma intaressiern werdn. :smiling_face: :grin:

lg Alex

Vorsicht - its cool man !

Oiso des blede is jo … umso miada i bin umso mehr mecht i … na wurscht.
Auf jeden Foi … Nuttn miassns eh net sei … Da graust es mich zu sehr … :smiling_face: vastehst ?
Und daun wenn i denk dass die Leckereien in Znaim gratis san wama jo deppat wema in Tiroi dafir pecken net ?

GGLG :wink:

ja oiso wollen und tun san zwa poar Schuach, ned woar [image]http://www.1000ps.at/forum/image/s4.gif[/image] und wosd Recht host host Recht … weuchaner bemitleidenswerter Held muas denn scho dafia zoin!? :wink: :grin:

glG Alex

… wennst blad bist wie a Litfassäule und an Schädl host wie a Opfepotzn … fette Hoor und Mundgeruch … oder du bist Politika … oda afoch schiach wie da Zins … daun musst zoin !!!

Mia feschen jungen vitalen Maunsbüda haums do bessa … uns rennans de Tir ei :grin: :grin: :grin: … (hoffentlich)

Des mag stimmen … bis auf die Politiker. Ich glaub die zahlen nichts, dass machen schon wir, … die … Wähler an deren Stelle. :sunglasses:
Des bei uns zwa!? Najo … stimmt fost! … I hob ka Tür mehr :wink: :grin:

glG Alex

keine 40 Weiba, … ich bin froh wenn ich meine Ruhe habe. Mei haxn mocht ma Probs genug  :sunglasses:

Du host an guatn Kaffee ghobt!? Ma fies, … wer woars, sog scho. Spann mi net so auf de Folta. :eyes:

glG Alex

Eh kloar,weil da Herscht ja noch Der Geist des Braven Südtirols :smiling_face:

lg pg

Jo do hascht auch wida Recht :grin:,Allerdings weisch ma bis Heut nit genau wo Die Zwa Ilustren Städtchen gwesen sind,Aba in Südtirol warns sicha au nit :grin: :grin:
Beste Griaß in Die Berg,Regnets bei Eich a so Schiarch,wie do??

Na was schon :eyes:,Sodom und Gomohrraaa,suchen halt :grin: :grin: :grin:
trotzdem Da werte Aldi,hatt sicha noch Irgendane Feine Überaschung parat, :smiling_face: :grin:
glaub i amoi :wink:
Lg Pg