i glaub i verwechselt di grod…
einmal mehr konn i mir fest aufd schulter klopfen, dass i mi fest blamiert hob ;)) gg
lg
mel
leicht wer i bin ???
mei lieblingsfahrlehrer rumschleim
hätt schwörn können der hätt auch so gheissn…
najo, da i a hirn hob wie a nudelsieb, wärs ned verwunderlich, dass i mi täusch g
lg
mel
es is scho merkwürdig, dass du überhaupt annimmsch ich wär einer der beim brunzen den klodeckel hochklappt
Ciao
Alex
da tust di ned täuschen g und las des schleimen …
stricksüchtige vorwärtseinparker is scho a bissele hart. i war a scho fast beim auswintern aber mir is es doch einfach nu zu kalt. mir is allerdings a wurscht was andere sagen.
na dann was tust daham…auf! ab ind hackn ;)))
mei oba a gor kan spass losst anem!! g
lg
für zweierlei:
1. die auswinterei fragerei geht mir auch schon wohin.
und
2. für „stricksüchtige vorwärtseinparker“, habe ich noch nicht gekannt, peck mi o.
scheiss aufs einwintern, einparken reicht in unseren breiten!
aber einige werdens nie begreifen
grod entschieden, dass is auswinta, do bin i draufkumma, dass is nu goa net eingwintert hob…
Wos soll i denn jetzt tuan?
Und muass i des Hosntiarl wirklich aufmochn, bevor in pinkelt?
Hilfe, ois is so kompliziert!
troffen mit der antwort. hab mir grad paar threads durchgelesen mit „einwintern oda net“, „aussehoin oda net“ oda doch wieda „eine damit oda net“… da greift ma si wirkli aufn kopf. Übrigens: Kenn di zwar net, aber deine postings san top.
Fraunz
i frog mi auch immer welche haarfarbe ich mochn lassn soll;-))
g. alfred
muß i halt sagen wos i mir denk;-)
schöns seltenes eisen host in dein gb !!!
g. alfred
du musst wissen, die vorwärtseinparker sind die wahren helden weil da funktioniert diese mädchen-einparkhilfe net.
lg
öarp
ps: du, lockinger, noch was: zweimal oder dreimal schütteln nach dem pisseln?
lei weil dir heit no vom s… am we schlecht isch,
konnsch in deckl decht aufhebn - tzzz
so weit is scho kommen, das die schwul gemäschtn seitenscheitelträger mit messerhaarschnitt und brieftaubmschultern, sich seitlich hinstelln und die käfig von selber einparken.
noch einige johr, und die mädels stehn im gosthaus beim bier und müßn die schwuchteln erklären wie ma gscheit vorwärts einparkt;-)))
g. alfred
sagen,der Beitrag kann was,bin völlig deiner Meinung"Daumenhoch"
is wirklich a seltens stück, gibt glaub i nur 8-10 stück in österreich… hat hoit sein müssen, obwohls ka schnäppchen war und des mit de itaka is hoit a so a sache, aber wurscht… gggg hab mir e schon übalegt, ob is „auswintern soil oda net“ (werd moi a umfrage startn) gggg
rufschädigende kommentar scho wieda vo dir, i trink eh fast nie was
dass du mi in der öffentlichkeit immer so bloßstellen muasch :-(((
Ciao
Alex
kannt jo a für s(auna) stiahn, de auslegung bezügl.
„trinkn“ stammt von dir!!!
und der lokus auf dem bildl erspart dir eh`s deckl hebn…