Erzberg die XXgste

tuans ma do mein selbsterstelltes thema nicht zuspamen

heier hobens eh 31 vo 500 gschafft,do megens ehna nextes jahr was einfallen lassen,
wenns ihr ziel,1 starter im ziel umsetzen wollen.
da sei erwähnt das servus tv,eine ansprechente übertragung abgeliefert hat :sunglasses:
aso, du hast jo koan fernseher :grin:
griasserl

ich bin beim Training am Fuss von so einem Hang gestanden und bin nicht einmal auf die Idee gekommen es zu probieren.
Bevor ich mit dem Blick ganz oben angekommen bin, hatte ich nämlich schon Genickstarre :wink:
Auch die Waldstücke sind einfach nur fies gesteckt. :cold_face: Profi Terrain halt…

Aber, man bekommt eindeutig Lust auf mehr: Mit jedem gelungenen Stück darf es dann doch noch steiler und länger sein :sunglasses:

tschuidigung herr silli :grin: :grin: :grin: :grin:

i bin amoi am erzberg in da näh vorbeigfoarn, hot ma scho greicht. wenn i denk i muas do mit meina biene auffe … do tuat ma des moped lad :grin: :grin: :grin:

und a aundas kauf i ma wegn dem erzberg sicha ned :grin: :grin: :grin:

gibt es noch genug Verrückte, die mit Vespas (inkl. 10-12" Reifen) da hinauffahren.
Und das bei Löchern im Weg, wo eine ganze Vespa hineinpasst :wink:

jo, i denk ma’s e dass es genug irre gibt - inklusive dir :grin: :grin: :grin:

in diesem Fall,sehe ich es als Kompliment :wink:

passt schon so :wink: manchmal hab sogar ich meinen charmanten tag :grin: :grin: :grin:

[quote]
ORIGINAL: streetrazor

[color=#0000CC][size=120]koa Sorg -Strada Razzore :grin:…Di sind ebn so :wink: -und i bin ebn a so-und Pasta- Elasta :wink:

Schönan Tag noch wünscht Dir Pg [/size] [/color]

wos ?..Dich Oidn Raunza wundat wos? :grin: :grin:

zwecks TM … weyl Die halt wo Anderst zb- bei Ganz Normalen Internationalen Weltmeisterschafts Rennen ins Ziel kommen :wink:…Auch waun De Erzberg Gschicht für mich Sehr Intaressant ist , und ich Die Großartige Leistung Aller Teilnehmer Voll Respektiere …Es gibt Trotzdem noch Anderes , auch wenn mas ned Warhaben will ,Nur aus Purem Trotz und Eitelkeit :sob:

Aigar Leok TM RACING 300 2t
Am vergangenen Wochenende ist die vierte Runde der Enduro-Weltmeisterschaft Ausgabe 2014 in dem skandinavischen Land in Heinola, Finnland gefahren und genauer.
Heim-GP für unseren Eero Remes, dass dank der Unterstützung von vielen Fans am Tag der Eröffnung gab einen weiteren Hit zum Haus von Pesaro. Der Finne fuhr ein Rennen erhaben in der E1-Klasse, gewann vier der zwölf Sonderpreise und kletterte auf die oberste Stufe des Podiums.

(hobs Bewusst so Lassn wias Goggle übasetzt hod) :sunglasses:


Oritschinale Text in Italiano und Inglese auf da TM -Werks Seitn …

…dann sigst scho wo TM ins Ziel kommen ist und wo ned -Du Pfeiffn :grin: :wink:…und für Den Varein do in Rietz sainds Ollemal no imma Guat Gnua , bzw a Bissal Bessa …wurscht obs da passt , oda ned :sunglasses: -Nur weilsd Di ebn Nussn mit TM auskennst :grin:

Griassal Pg

heast pili, warum foarst du do eigantlich ned söwa mit am erzberg? ois ultimativa auskenna in sochn 125er …

?

könnt sein,was ich aber nicht mit Sicherheit schreiben kann,
vermute am achterl fehlts doch etwas an Drehmoment,
wia gsogt is nur a Vermutung.
a 2de hattat ich auch noch zwennig Speed fürn Prolog,also koane meta unta de ersten 500 zukommen,
obwoll wenn i ma do beim paarfuss verein in rietz wärend des Trainings so de achterln anschau ,ist des woll a a irrtum.
wird de grantla tant nit gern lesen,aber de kemmen mittlerweil vo Südtirol,vorarlber,bayern,salzburg,zum Training nach rietz.
griasserl

warum ned Sölba Erzberg ?..Warum foahrst Du nochat koan Jojobba mit Hochlenka ? :eyes:…i sog da warum : Weyl i a Sumo foahr und koan Gatschhupfa :wink:…derfast Eigentlich eh Wissn wo ma Uns Troffn hobn :eyes: , warum Nochat De Deppate Frog ? :dizzy_face:

i packs Bloß ned , wenn Bsondasd Schlaue GRUNDLOS imma auf TM hinhaun …und sölba Nix Zareissn , weyls no Nedamol ane Gfoahrn saind owas Maul offn wia a Scheunen Tor :cold_face: . Und na Du bist damit eh ned gmeint :sunglasses: …Noch Nicht :grin:

Scheenan Tag noch und Lg Pg

bleibts dabei wos i gschriebn hob :wink: …da Nexte Sieg von TM woar am We in Schwedn

Griassal Pg

dos Des von Dir übalesn werd :wink: ,und a koa Antwort wia imma bei sowas von Dir kommen wird -Des brauch, sogar i Trottl ned Raten :grin: …weylsd ofach mit Deyne Depattn Sprüchal üba TM Gründlich ind Scheiße eineglangt hosd :wink: …unds Beste is :smiling_face: es kaun Jeda lesn wauns Eam Intaressiert :wink:

Dir bleibt Nur noch Schweigen -Und Still deswegn Zustimmen :grin:…und des is eh Bessa a so :wink:

weita gehts mitm wundan :grin:

Diesmal aus Italia :wink:

[size=120]Mx Campionato Europeo 300 2T Italia Maggiora

EMX 300
2. LAuf

  1. Bernardini, Samuele TM 30:05.600 0:00.000

  2. Maddii, Marco KTM 30:31.674 0:26.074

  3. Szvoboda, Bence KTM 30:39.420 0:33.820

EMX 300
Tageswertung

1 Bernardini, Samuele TM 50

2 Maddii, Marco KTM 44

3 Szvoboda, Bence KTM 40

EMX 300
Meisterschaftsstand

1 Bernardini, S. TM 185

2 Maddii, Marco KTM 169

3 Gregory, Lewis YAM 152 [/size]

Nur da Ordnung hoiba-um an Die Vorigen Rennen anzuknüpfen …und jo i was dass ichs schon in am Andern Fredl einegstellt hob , hatte owa auch für mich so Seynen sinn.

wiederum Erfolgreich Diesmal am 6.7.2014 in Schweden , genauer gesagt in Uddevalla :grin:


EMX 300

  1. Bernardini, Samuele TM

  2. Maddii, Marco KTM

  3. Gregory, Lewis Yamaha


EMX 300
Meisterschaftsstand

1 Bernardini, S. TM 235

2 Maddii, Marco KTM 213

3 Gregory, Lewis YAM 188

Es bleibt also Spannend :wink: :sunglasses:

Lg Pg

…Erster Platz in Finnland-Hyvinkaa !! am 13 .7 .2014

European Championship 300 2T

EMX 300

  1. Bernardini, Samuele TM

  2. Gregory, Lewis Yamaha

  3. Maddii, Marco KTM

EMX300

Meisterschaftsstand:

1 Bernardini, S. TM 285

2 Maddii, Marco KTM 251

3 Gregory, Lewis YAM 232

ich Gratuliere zum Ersten Platz in Finnland !!!

Lg Pg