Erzberg die XXgste

wie wahr …und wos is Jetzn Letztendlich draus gworn , dos TM ned ins Ziel kommt ?..auf da Erzberg Gschicht vielleicht …owa Wia - schaugts International und Damit Weit Wichtiger aus ? …und des Genau hob i gmeint mit am Normalem Fredl schreibn …Koana Antwortet …owa auf meine Oarschloch Antworten sainds Alle gaunz Geil drauf :sob:…weyls do a wos zu Motschkan gibt :smiling_face:…i bin mir sicha Du wirst a jetzn wida Nix dazu schreibn …weylsd eben ned aundasd kannst …Bedauernswert , aber Der Wahre Spiegel wiasd eben Beianaund bist …Wie Viele Andere hier …Daher Immer Bereit auf Schwächen Anderer zu lauern , und wenn ma dabei Erwischt wird , daun wird geblockt :smiling_face: …Oh ich Liebe es :grin:…mit so am Komischn Haufn hatte ich bisher wahrlich wenig zu tun …man scheint an Höherer Stelle inzwiwchen mitleid mit mir zu haben-und mir keine Wahen Aufgaben mehr zuteilen zu wollen …weyl soiche Wie Die Euren sind es Einfache vom Einfachen -und Deyne im Ganz Besonderem Maße :grin:

Überhaupts :grin:…Was , denn was denn-Wer wird denn :sunglasses: ?..WAS IST MIT YAMAHA LOS ? :eyes:

ofach International Nimma Viel Leibal reißn, und scho is ma wida da- wo man einst Eine Bekannte Größe war -oda wie? :dizzy_face:

Vollmundige Ankündigung auf da Yamaha .at Seitn :

[color=#0000CC][size=160]
NEW 2015 OFFROAD

YAMAHA 2 STROKE IS BACK [/size] [/color]

Tzzzzz sochn gibts mir sois Recht seyn …Nix 2 T ist Tot …Na-na No lang ned ! :wink:

führst Selbstgespräche ?

Des solltast untersuachen lossn, weyl do is a gschlossene Anstoit (ohne Intrenet) net weit… :smiling_face:

Kalle_B.

Deine Kacke bleibt weiterhin Ungelesn …hobs da scho vor Monatn gsogt :wink:

[color=#FF00CC]
[size=120]KalleBreit

Dieser Benutzer ist in Ihrer „Sperrliste“ und seine Beiträge sind gesperrt.
Benutzer entsperren und seine Beiträge anzeigen.[/size] [/color]

also suach da aun Andan Vavaultn Gstingatn Schwuchtl Mast Darm -für Deyne Ansagn …

Gschissana, selbst da bist net konsequent, hast dennoch meinen Eintrag glesen :grin:
Kane Eier host und nur dazu da, sinnbefreite Kommetare abzugeben, suach da a Hokn Deppata…

Kalle_B.

des schöne is Kalle dosd wenigstns so an Scheißhaus Job Warscheinlich eh in da Regierung hast :sob: …Des heist Du Postest NUR AM TAG AUF STEUERZAHLER KOSTEN WEYL in da Nacht ned weyl dafir bist Deitlich zu Blöd oda auch zu Unterbezahlt …wart Nur da Deifl holt DICH genauso wie mich -Wettn :smiling_face:

Wir werden UNS dann dort auch sehn …Verlass Dich darauf :wink:

Koffa, lern amoi Posten, oder antwortest jezan nur mehr Dir selbst weyl sonst kaner mehr mit Dir Deppaten spielt ? :grin: :grin:

Kalle_B.

sicha ned :wink:…und wenns ernst wird …dann weist eh wos passiert

Es gibt Nia a Einseitige GSCHICHT -bin eh gewarnt , und weis damit um zu gehn

Nimm Die Warnung ernst und drah di afoch, kana is neigrich auf Dei Gesabbel.

Kalle_B.

Wuits eich des ned per PM ausmochn - schee langsam wirds faad - permanent streit’ si irgendwo wer. Is zwar a öffentliches Forum oba desweng muass ma dena audan Forumsnützern ah ned ois zumuten :grin: :grin:

Und dos mi da Gustl jetzt ned glei symbolisch knüppeln tuat - des woa ka Befehl sondern nur a Frage/Bemerkung meinerseits :smiling_face:

Jetzt sauf weniga, Deine Textgeschwüre entstehen offenichtlich im Vollsuff, oda kannst es afoch net bessa ? :wink:

Kalle_B.

lass steckn Die keule die Funkt scho Ewig nimma mehr :sob: …insbesonderst wenn ma Nedamal den Gegenüber Persönlich kennt

und warum schreibst des im BEZUG AUF MI ?..is da da Breite Trottl ned wert oda wos …dann lies auch BITTE wer hier damit angefangt hod WEN ZU BELÄSTIGEN SOWEIT I WAS HOB I HIER A SACHLICHE GSCHICHT ÜBER YAMAHA GSCHRIEBN ODA NED ???

wia laung geht des sinnlose Geschimpfe no weiter leider mocht des blockieren a kann Sinn
hoff das der Betreiber bald mal Ordnung macht und sich der Umgangston wieder bessert
auch wenn es auf dich bezogen ist Klaus meine ich alle die hier herumflegeln
seids froh das ihr gesund seids und wünscht euch nicht nur Schechtes gegenseitig

fühl di ned glei angegriffn - wenn du meinen Text liest daun wirst scho merken dass i eich beide angesprochen hob damit. Des woa ka Hieb in dei Richtung.
Dos der KB momentan jeden Thread wo du wos schreibst zumüllt is eh ah ned leiwand - deswegen ja meine Frage ob ihr euch des ned per PM ausmochn wollts.
Oda wenn ihr euch gegenseitig ned riachn kennts daun blockts eich anfoch gegenseitig und fertig. :grin: :grin: :grin:

langsam …Ned Falsch verstehn Bitte …oda ists Dei Forum ?..oiso dann schreib a ned Anderen vor Diesd Ned Persönlich kennst wos sache ist …Bedenke i hät mi sicha a ned eingmischt , waunsd DU irgend an Wickl mit Irgendwem hädsd …übrigens Deine Haltung zu mir woas i seit da Wurzlinga Gschicht nur zu genüge des brauchsd a ned vabergen …kaunst mi gern Oarschloch Tituliern …trotzdem wos i sehr wohl Wer gegn mich is …oiso spiel di ned ois Forums Guru auf -WER HIER WAS WANN ZU SCHREIBN HOD …i duas bei Dir a ned …oda zeig ma an Bericht

Na es is ned mei Forum - oba deins ah ned!
Des is richtig, i kenn di ned persönlich - i hob di ah in keinster Weise persönlich angegriffen oder dir wos vorgeschrieben.
Wos fia a Haltung dir gegenüber meinst du jetzt genau? Ich hob mi bei der Sache nämlich genau ausseghoitn - i glaub du verwechselst mi do mit wem.
Und ois Orschloch titulier i di sicher ned nachdem i di goa ned persönlich kenn!

Warum fühlst di du eigentlich de ganze Zeit wegen jeder Kleinigkeit glei persönlich angegriffn - i hob eich nur GEFRAGT ob ihr eich de Streiterei do ned per PM ausmochn wollts.
I hob niemandn gsogt wos er zum tuan hot oder sonst wos - im Gegensatz zu dir - den du erklärst mir jo grod wos i zum tuan hob und wos ned :smiling_face: wos ma oba a wurscht is weil i sowieso moch wos i wü! :grin:

hoppala - uandlich vertaun… :grin:

Passt, wennst des scho sölba festgestellt host ! :grin:

Kalle_B.

Recht hast Kalle… Ein Hirnpreller erster Sahne. Beschimpft in tausenden wirren NaCHrIcHtähNN, alle möglichen User und macht jetzt einen auf Opfer. Dabei könnta sich einfach noch ein Stamperl Eynwerfen und Sich Seynen täglichen Abschuss geben, Kein Mitleid mit dem Schwachmaten, er -inkl. der Forenleitung- hats herausgefordert,

Kumm dummer August, stell Dir noch a Vierterl 1:50 ins Gsicht und schluck a brennats Zippo.