Essensdauer

Jo drum hob i jo die Experten gfrogt weil i kan Ahnung hab :grin: :grin:

Dr. Pezi

na des schau i ma an, obst es in aner 10er zeit fertig host…  :grin:

wirst in das Fegefeuer kommen !
und ewig dann würstel fressen und hubschrauber fliegen auf das du deine Sünden einsiehst…

alles vaschissn

na des hat heut schon passt, jetzt noch gschmeidig a 16er hüsal und dann ab in die heia  :grin:

… im Grunde wars supi, ziemlich heftig fürs Einsteigerrundal u bissi vawirrend u mit Kopfweh u die 2 H…, aber es war scho gut :wink:
Ja bitte ganz viel Wiederholung, bin echt schon voll aus der Übung!!! Aber in alter Manier :wink: :smiling_face:

Bussal & schönen Tag

… hat scho was, gell!!! :smiling_face:

Würd mich freun, wenns mich besuchen kommts :wink:, bin morgen dort, bis 18Uhr arbeiten!!!
Viell kommts ja glei nach Hacke, dass ich a no bissi bei euch sitzen kann?!?!

Bussal

Seas,

oba hast des daham nit Kibl? :eyes:
 
Wo hom se Di do fotografiat? :smiling_face:

 
:wink:  :grin:  :grin:  :grin:

Gor ned wohr - des haßt KÜWE.
 
(Und kumm ma jetz jo ned mit dem vaschnittanen Wein)

BITTE genauere Angaben so kaun jo kana an Tiop gem !!!

Is a Metahasse oder opasst ?
Radaz oder Wiesbauer ?
Wie laung is des Wurzn im Sud gschwumma ?
Kremser vom Mautner oder Albatros ?
16er Rohr oder aus Göss ?

9:37 is realistisch !!!
9:25 is besser oba de Hüsn wird eppa worm.
VURSCHLOG : 09:10 und laungsaum beissn da4 nimmst drei Pivo aus Budweis und pfeif auf des Brod.

Bist beim Technischen Museum ??? Durt gibts de Überhasse !!!

… du bist a aum Gebiet der Völlerei unschlagbar. Super Adress - super Auswoi - und wos is dei Vurstöllung wia laug du draun hawan wirst ???  :wink:

neinefümfazwanzk !!! Is a Topzeit und du kaunst de Flaxn normal vanichtn ohne Stress.

Bleibt nur mehr guten Appetit für Dienstag zu wünschen  :wink:
Lassnses ihnen gud schmecken !!!

Kennst mich eh oder ???

A drum Papn und net nur bei einedrahn. Also an Teller Reisfleisch das mein Spotzl heite kocht hod hob i jetzt in 8 Minuten vaspochtlt !!! Aber excellent. Oiso i denkl die Wett kaun i aunehma …  A na … i wett jo nimma :grin: :grin: :grin:

War nicht so schlecht heute und ich hoff auf Wiederholung. Schließlich miass ma üben 4 unsan Urlaub !!!

… I hob stott dem 16a Blech a Himbawossa gsoffn … wie hast des ? dehüdriad oder so … :wink:
 
 

Wast eh … newa tschänsch a winnig Tim !!! :wink:
 
Biussal und auf recht bald … morgen auf an Sommerkaffee im Hofe zur Post ??? :eyes:

Eimer …