Euch stört der Spritpreis?

Oisa… nochdem i jo so guat wia NIE in ana Raffinerie odea goar in an Spritloga bin, hätt i des jetzt ned gedocht… :eyes:

OWA!

Fois den E10 ned mit mindestens iwa 60% der Produktion verlaungt hobn, is der sogenaunte „Engpass“ a reines Quaqua!

Die Tanks in dena de Spritsortn gelogert san, san anfoch nur riesig, zig Millionen Lita!!!
Ah waunns jetzt vüh Kapazitätn einbiaßn wegn dem E10 Schaß, is imma no genug do!
Owa, wie Du vielleicht weißt, bin i zuuuuufällig a fiar de Esso g’foahrn und do hod’s schon sein kennan, daß an Feiatog auslossn hobn (is jo earna Göld) und ka Lieferung woin hobn!
Aum erschtn Tog danoch, hätt ma drei Lkw mehr braucht, weu so vühle T.S. LEER woarn, gaunz OHNE E10!!!

Oisa des G’schichtl wegen dem E10, friss i ned! :wink:

… überredest du denn deinen Liebling aufzuhüpfen ??? Normal ist das Reizwäsche oder Gurte, Seile, Federn, Latex oder Leder oder die wirklich harten Sachen …
 
 
… ODER … 5 ausgepackte Mon Cherie auf die Brust legen - hilft immer !!! :grin: :grin:

mant sicha diese söwagstricktn Pullis vo Mama, oda Oma, de imma de Haut so razn waunn ma´s trogt. :sob: :wink: :smiling_face: :grin:

wir uns auf durch erfahrung weiser geworden? vom altsein schreib i liaba nix … wegn den el neffe und so halt ggg

… der El Neffe ist vaschwiegen wie …  na wie ich halt :grin:

… mei Oma (GHSS) ausn 10 Hieb, damals noch Favoriten heute Istanbul, hat mir immer so gerne diese damals so modernen ärmellosen Pullis gschrickt. Ma wor i a fescher Bua :wink: und das in den damals so modernen Farben … Gold Rot Braun und weil das noch nicht genug war mit einem grünen Streifen.
 
Also hab auch ich Reizwäsche getragen … wor ma gor ned bewußt … :eyes: …

Wie schaut denn des dera Wochn mit an Kaffee beim Ferdinand aus ??? Hättatest du Zeit ???

  • hob eh scho a total schlechts Gwissn, weul i zu gor nix mehr kumm. :dizzy_face:

Hob owa leida nur heit, oda morgn Zeit. Aum Freitog bin i leida scho vaplant.

Pollunder. :grin:

Owa obwoi Di de Oma domois aufn richtign Pfad weisn woit, foahrst jetz trotzdem a Schußßß…, Tsch…, Suschz…, - no wos Blaues hoit? :cold_face: :wink: :smiling_face: :grin:

…ana so a blinde und bleede (und vielleicht a blaade?) nuß is, daß a do tankt, daunn g’hert er zum hirndokta, vu mia aus a zum veterinär, aba sicher nit hinters lenkradl!!! so bled san ned amoi unsre zuogroasten… mit migrationshintergrund!

sicha ka mitleid, da schein ghert weg!!! :rage:

… Stözn oiso UNMÖGLICH auf an Kaffee zu gehn  :grin:

MORGEN hingegen passate es weri fein. Sagst ma a Uhrzeit wennst hamfohrst von der Axt und mia plaudern a bissl.

LieGrü
da Gerry

… worn daumois nochm Kriag de Kawas ned braun und blau und rod … ?  :wink:

Und natirlich des wunderschene dunkelgreen metallitsch.

Sagt mal sind Eure Freiminuten schon aus? 

Wenn ned … wüst ans ?

:grin: :grin: :grin: sicha woll ma a problem,weil mir sein ma ja nit so mit unsere haustiere.
der deitschen liebstes haustier is woll das auto :smiling_face: und wer de germanen kennt woass das de lei fahren wenn olle fahren,autopflege machen wenn olle des machen :grin: ja richtige rudeltiere seins,und jetzt rat mal wenns tanken…
:sunglasses: eh klar an einem der verkehrsreichsten we im ganzen jahr,das haben ja de tankstellen kaiser a schon mitbekommen und deshalb verlangens mitlerweile an we zuaschlag :smiling_face: :smiling_face:
i woass nitta wia des funktioniert aber wenn a pächter sprit kaufft werd der woll den tagesaktuellen preis bei lieferung bezahlen,also werd der nur im notfall am we sprit punkern den er unter umständen de nexte wochen um einige cents billiger verkauffen muss…
aber mir is des eh egal,alerdings wia i des in de nachrichten,rtl,sat 1 gehöhrt hab,na da hab i ma aber a lachen nimmer verkneiffen kennen :grin: :grin: :grin:
lg silli aus de berg

Ich habe kein Problem. Ich nicht. :smiley:

… schenan Obnd …  :wink:

um 18.00 Uhr werd i beim Traktorngschäft aufschlogn, nochdem i des Oideisn vom Mechanika ghoit hob.

Es is ma nämlich bereits zum 2. Moi passiert, dass i ma bei der Avanti-Tankstöll aum Rennweg dermoßn vül Dreck beim Tankn eingfüllt hob, dass de Leerlaufdüsn & da Treibstofffülta zua worn. Sogor im Tank worn no irgendwölche Kärndln. :sob:

Oiso soit durt in da Nähe jemaund da Sprit ausgeh - schiabtsas liawa no an Km weita zur Arena. Durt gibts a BP … aso, Sch…, na - do kaunn ma jo seit der Gschicht im Goif vo Mexiko a nimma Treibstoff punkan. :dizzy_face: Oiso no a Stickl weita zum Denzel auf de Erdbergstroßn schiabn. :cold_face:

Mei Frau hod ma frei gem, und der Bulletin wird es uns sicher vazeihn … eppa wül er a kumma auf an Kaffee ?
 
Oiso bis späda ! :wink:

i trink eam liawa schworz. :cold_face: