Euch stört der Spritpreis?

9,99 Euro für 1 Liter - Wucherpreis für Super-Benzin schockt Deutsche | krone.at

Wir haben Hollywood in österreich :grin: :grin: :grin:

Knappes Budget: Bundespolizei fehlt Geld zum Tanken für die Streife - WELT

Schlingel

Und i  (… Voll-Koffa owa echt :smiling_face: …) hob mia grod an elegantn (Super-) Benzinsäufer gekaft :sunglasses: …

Mir isses eh komplett egal weil wenn ma des Sorgn mochn tat hätt i den nit gekaft  :eyes: weil i waß ziemlich genau wos i will und tua - sog i amol so  :sunglasses:. In diesem Sinne: imma wenn die Suppn richtig einerinnt kriag i dos Grinsn nit aus meina Visage :smiling_face: … .
 
Unabhängig davon danke für Euren Zuspruch - ich lass mir den Spaß nicht verderben :grin: …
 
amol a Koffa, imma a Koffa! *)
[size=2][/size] 
*) … und i amüsier mi am besten iwa myself … und Euch Co-Koffan :wink:!

… da gehen sich die Nürnberger nach der Dienstfahrt nicht mehr aus  :grin:

Eigentlich traurig !

ja Nix,donn hasts ofach. Zruck zu De Wurzln :grin: :grin: :grin:

… was dich wirklich glücklich mach El Sunte ist sich mit gegebenheiten abzufinden. A schiache Nosn, a blade Oide oder die Spritpreise … raunzn bringt echt genau nix.

Was willst dagagen tun ? Hat irgendwer echte Vorschläge ? Also, abfinden und lachen.

Da geht es uns in den gehobenen Positionen schon ein Wengerl besser als den unzähligen ormen Hund die daunn eppa wirklich nimma fohrn kennan. Wie gsogt - eigentlich traurig oba ned zu ändern !!!

Wir haben diese H…r gewählt … net du und ned i oba WIR !!!

Mach dir a Freude mit dem Flitzer und sooo oft musst jo eh ned fohrn … is jo more for fun ois Alltag, des kaunnst da locker leistn.

An Gruaß !

geh El -Cobra :grin:,scheiß da Nix,des passt scho so :wink: ,i hob a mein Sparsammn Greibl, weidakaut,und an Schluckfreidign 2 Takta bstellt,wia da Herr sos Gscherr :grin:

Lg Pg

Also wer fast 10 Euro für einen Liter Benzin verlangt, der sollte schon bestraft werden. Das ist ja Wucher. Im Mittelalter sind die geteert und gefedert worden :grin:

…i frog mi wos bei dena Piefkonen foisch rennt!!

I fiar mein Teul hob die „Ehre“ g’hobt, aum Feiertog zu oarbeitn, fiar de wo mi ned kennan, i hob mit dem Tankwogn, Tankstölln beliefert!

Ois gaunz anfoch, weul miar a Feiertogsgenehmigung hobn, wos es a in DEITSCHLAUND gibt!!!
(Schließlich is unsa Bude a Deitscha und de foahrn a waunn nötig!)

Owa… maunche Konzerne bestölln anfoch ka Lieferung!!!

Ergebnis: LEERE TANKSTÖLLN!!!

Von wegen Kriese… muahahaaaaa…

I bin aum Mauntoch ned amoi leer wuardn weu de Tankstölln so VOLL woarn!!!

Und waunn miar in Ösi-Land so füh Sprit hobn, daß man ned ausse kriagn, is in Deitschlaund a Kroftstoffkriese, jo, jo und des Christkindi und des Ostahasi gibt’s a, gaunz kloar!

Oarschlecha sans, sunst goar nix!

Ganz einfach, das Desaster heisst: E10!

Die Einführung war minutiös wie im Bilderbuch geplant. :grin: :grin: :grin:
Das war ja vorauszusehen, zuerst eine riesige Diskussion, danach gab es ein Riesenchaos, dann eine gewaltige Verwirrung und am Schluss ein absolutes Desaster.

Das Problem ist, man kann in einer Raffinerie nicht einfach den Hebel umlegen, heute machen wir Diesel, morgen Super Bleifrei E05, morgen E10, übermorgen Super Plus.
Die Deutsche Regierung hat einen Anteil E10 verfügt, also wurde E10 hergestellt. Nur tankt kaum eine Sau E10, also geht das normale E05-Bleifrei aus. So einfach ist das.

Ausnahmen bestätigen die Regel. :sunglasses:

:wink:

… und männlich brauchen wir eine nette Vorstellung mit allen Unterlagen die so üblich sind - Staatsbürgerschaft - Geburtsurkunde - Heiratsurkunde …
 
wenn weiblich bitte für den Pezi ein Bild von die in Reizwäsche vorzüglich rot schwarz !

mias ma hoid auf elektrofoahrrodln umsteigen… des tuads a! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

mfg tina (untötbar)

… du des mit der Reizwäsch güt ned 4 dich goi ? :grin: :grin: :grin:

oder sichst no giuat?

Das erinnert mich irgendwie an den Zeichentrick „Werner“! :grin: :grin: :grin:

… BEIDES wenns ums Tinale geht  :grin: :grin:

hä? :eyes:

mfg da tina

sowas mant Er?,zumindast Reizts Die Nosn, wanns Voll is :grin: :grin: :grin:

Lg Pg