HeHe…jz gehts ab…dadurch dass i vü geld gsport hob indem i ma jo a gebracuhte mx 50 kaft hob bleibt ma jz nu ordentlich geld^^
waun se irgendwer auskennt daun hät i gern amoi de meinung zu folgenden teiln:
-Zylinder-Kit 50ccm Athena „Racing“ (Preis:132€)
-Renn-Kupplungskit Polini kpl. (Pries:64€)
(enth. 5 Kupplungsbeläge, 4 Reibscheiben, 4 Federn)
-Rennauspuff LeoVince „Handmade V6“ (Preis:175€)
-Rennvergaser Malossi *26mm (Preis:117€)
-und natürlich vollentdrosselt!
Was irgnedwer wivü des daun ungefäh geht? (Motor: Mineralyy AM6)
Und i was a nu nit genau wos des mi de mm is!
Weil amoi steht 20mm daun wieda 26mm wos muas do alles zusammenpassen?
MFG michi
Host du a irgend a homepage wo du die sochen kaufst und konnst ma do vieleicht an Link scheben Danke
Und des wos du mochst heat sie gonz guad on
Lg TOm
jup sicha www.mopshop.de
find i gaunz guat und do hob i scho sauvü bestellt also komplett zuverlässig und versand auhc megaschnell!
ahja und schau mal in deine emails durch
LG michi
1.Warum nur 50 renn?? Kauf da 80 renn von polini od.malossi!! (ALU)
2.Renn Kupplung is super!!
3.Rennauspuff leovince v6 is verdammt laut!! da werns dich bald habn!!!
4. *26mm is viel zu groß!!! 26mm heißt,dass viel mehr sprit zum motor kommt!! da wirst mit deinem 7 liter tank 70-80 km kommen!!! und mit 50 renn und 26 vergaser wirds da gar nicht anspringen!!! wennst bei 50 renn bleibst würd ich da an 19er vergaser raten!! mit 80 renn an 21er!!
Wennst das so nimmst wie du das schreibst gehts ca. 110!! (mit 19er vergaser!!)
Ich hab bei meinem AM6 80 renn 21er vergaser und sportauspuff+ verstärkte kupplungsfedern!!(150-160kmh!!)
bitte bau da a black box dazu ein!!!(ca.100€mit einbau!!!)
meine lieblingsite: www.mop-shop.de
viel spass beim tunen!!
ich bin ja erst 15 da därf i nu goa nit mehr ois 50 haum! und des kriangs sicha mit oda?`
zum anderen:
ja des mit de millimiter da kenn i mi nu net so aus…kannst ma des erklären? wann nehm ich z.B.: 19 und wann 26?
LeoVince wirklich so laut? is aber nicht wirklcih teuer um den ppreis und ausserdem kriagst a gutachten und bei da malossi mhr reihe mal abgesehen von den 340€ des fia den spass zoist kriagst ka gutachten…
jup blackbox hab ich vor aber bei mop-shop.de find ich keine? oda sind dass eh die zündboxen?^^
naya thx für die info!
und 110 km/h is fia 500€ jo nitr wirklich schnell^^ HeHe
Lg michi
und ausserdem hab ich 10 liter tank
LG
wo wohnst du eigenlich in NÖ genau? des mop kumt ma bekannt vor^^
Ich komm aus ebreichsdorf und bin auch 15!!! du darfst bei deinem moped beim motor doch auch nix machn!! Dasis dann auch scho wurscht obst 50 od. 80 drinn hast!!!
Ein vergaser wird immer mit mm beschrieben!! mehr mm heißt, dass mehr sprit zum motor kommt!!! um so mehr sprit umso höher der verbrauch!! und wenn da vergaser zu groß is kommt zu viel sprit zum motor und die zündkerze kann nimma zünden!! und das is bei 50ccm und einem 26er vergaser sicha da fall!!
Auf den meisten 80ccm zylindern steht nix oben, und wenn doch einfach wegschleifen!!^^
LeoVince sind ausserdem voll auffällig!! wennst da den kaufst musst in krümmer unbedingt schwarz lackieren!!
Okay es selba hob i ma auch gedacht, dass waun i jo schau alles umbau warum daun nit glei a an 80er rein! Hast mich überzeugt^^Nimm i halt 80
Abe welchen? I wüs auf jeden fall bei www.mopshop.de kaufn, und do is da Malossi 80er MHR Replica da günstigste unter den Malossimodelllen kannst ma den empfeheln? weil 330 für zylinder und daun nochmal 330€ für den MHR Supermoto Sportauspuff vo Malossim, des kauns jo ah nit sei^^
Ja der LeoVince unbedingt will ich Ihn auchn it aber er hat halt a gutes Preisleistungsverhältnis.
Oder lieber an Polini? Weil der Malossi is ma eindeutig zu teuer^^
Gut danke aber woher weiß ich welchen Vergaser ich dann genau nehm? Wenn ich jz den 80er zzylinderkit nimm welchen vergaser daun? An 21er? Gibts do irgendso a regel?
Was kannst man du empfehlen? Geh halt ienfach mal auf mopshop und schau mal wennst zeit hast^^ hgib einfach aprilia mx 50 ein…wär sau nett^^
kenn mi dan nit so aus!
owa jz muas i eh alles lernen…vo 2 stund is ma es gasseil grissn…):
jz muas i des reparieren…^^
GLG michi
P.S.: den ort kenn i nit
1.Zylinder-Kit 80ccm Malossi
„MHR-Replica“(215€)
2.Vergaserkit Malossi *21mm (110€)
3.Rennauspuff Polini „Evolution“ (190€)
4.die rennkupplung!!
beim auspuff nimmst da schlagbuchstaben und schlagst die nummer die auf dem ori auspuff steht SCHÖN hinein!!^^
Das endstück vom LeoVince is viel zu auffällig!!
WoW gar nit schlecht und zu dem Preis!
Wie schnell würd mei Mop dann gehen? So ca.?
THX und dann noch halt ein paar Kleinteile die die Beschleunigung verbessern und dann is mein Mop perfekt
DANKE!
MFG michi
!!(150-160kmh!!)
olta wos bistn du fia a maula!!!
Geh amol auf tunsty und loss die a bissi aufklern!
Dei reibn is sicha neieeee 150 geschweige den 130 gongen!!
Vl 110-115 mit augn zu drücken!!
wenn schon sie profis mit metrakit prorace setup und oll drum und dronn auf der straße "nur"130 schaffen schoffst du des mit dein setup niee
EIRE MÖPCHEN GEHN NIEEEEEE 150 oda woss fiaan schas ir do redets!
Ir bringts es net amol auf 120 ir maula!!!
ko nix ondas wie motzen
150-160? waun des stimmt daun murst du jo a gscheide üwasetzung haum und dast de gschwindigkeit daun zaumbringst murs bergo geh
najo schreiben kau jo a jeda gö
eam
is a bissal teuer oda?
und ausserdem gehts scho 130-140! sicha!
mit 80ccm!
LG
sicha geht des das a mop 150 geht! wo wohnstn du? kenn gnua vo denens min. 130 geht…
wohn in traismauer in da nähe vo krems, st pölten und tulln…do inda mittn hoit
und du?
jop was i jz auch! 140?!??!
respekt xD
host fotos oda so vo dera?
MFG michi
naya do kummat i scho hi xD
soweit is ah wieda nit
glaub i da! owa i glaub an versuchs warats scho wert, de 140 auf autobahn xD
überhoist mit 50ccm (?!?!) auf da autobaun a auto
wie geil xD
ja mach des…i hob kaltlichtkathoden…owa des is nit rot sondern eher rosa )':