Mei GB so verunstalten. Na wart. Frauenrache ist angesagt. Und die ist bei mir ned lustig!!! Hab in nils grad was ins gb gschriebn. mir werdn si des bei an trangl ausdiskutiern… fang scho mal zum üben an.
IM NAMEN DES GESETZES:
DER VOLLSTRECKER
du a scho zum poli??? tat mi do niiiiieee traun über die grean herziagn.
es is doch so sche wann ma in poli a bissl aufziagn kann. der kann so leicht narrisch werdn. liab. :-))
Ja a dauernd mit da DOOHAAN 2 im Forum unterwegs gell.
Hackelts Ihr NIX ? fg
Grüße Fetzi
hast dasst über unsere vielen postings schimpfst dann kannst aber a ned wirklich an stress haben??? :-))
mi gfreits heit überhaupt ned obwohl i hackn für 3 tag am schreibtisch hab. mecht mopped foarn und des macht mi grantig wann i ned kann.
was is - treffma uns amol auf a bier a zwa?? Di od Do war mir a recht. Wia schauts nächste Wochn aus? Dann schmeiss i a neichs posting eini und machn a oöer treffen???
…triff dich ja nicht mit der Doohan, die will nur deine Kawa begrapschen und deinen Kühlschrank leersaufen. Und wenn das letzte Bier weg ist, schimpft sie wieder über dich, mich, Tiger (und Kawa)!
PS: Außerdem hat sie rote Haare, muß ich noch mehr sagen? :o)
meine wachspuppe, die toten hühner, hasenpfoten, kerzen und die stecknadeln hab ich am altar schon aufgebaut. wanns di demnächst furchtbar herreisst dann is des ned da entzug…
…bitte um mehr Seriösität! :o)
Wie war denn des mit
- kawa begrapschen
- kühlschrankinhalt vernichten
- üba fetz & tiga & kawa schimpfen
- rote haare und so…
Sagt sowas leicht ein seriöser Kawa fahrer???
Das tut einer sensiblen CBRistin auch weh…
die putzt bei unserer Ausfahrt die Kawas.ggggggg
GGR
Cool, also des stellt was dar. Hab ich doch glatt die ganze Action verpasst.
Bin doch erst vor kurzem bei Dir gwesen und da war noch mehr Bier als Motorradl da.
Jetzt wird wohl ka Bier mehr da sein, dafür is die Kawa fertig. Kann ma des Bild runterladen ?
und machst selber a paar Fotos. (Ham ma an Grund für a Birtschi hehehe)
Liebe Grüße , Peter
bin ich froh das ich nur a sexer habg 124NM? viel spass!g
Wann treff ma uns mal? Würd mir das teil gern anschaun!
am 28.4 mitn ROS in Salzburg, und am 6.4 mitn Champ am A1. Tät eh gern nochmal vorm 29 am Pan fahren ;-).
Bist du vorher nochmal unten ?
Du bist ja mal mit Autos dort hab ich gsehn.
Liebe Grüße , Peter
san wahrscheinlich eh nur de muckn am rückliacht zum wegputzn… :-))
Wern ma genau so machen, und zwar noch bevor die grüne Schönheit an Schotterausschlag kriegt.
Freu mich schon.