Frage an die LKW Fahrer:

De Dochdecker hom zwischendrin Zeit für kleinere Arbeiten! :grin: :smiling_face:

Und bei de oidn Kruckn von da Brauerei bin i ma ned sicha, obs auuserm Startknopf und da Motorstaubremsn (sogt ma so?) nu an Knopf geben hot! :smiling_face:

Mei Hängazug, beim Frikuseur`, woar a schon Stone-Age, owa der hod des fiar hint und fuarn g’hobt!

beim aufladen—was sagts dazu?
lg

…war auch die Verpflegung der Brauerei für den einen oder anderen Fehler der Grund!? :smiling_face: :wink: :grin:

Oida! Wo findst Du so an Quargl? :grin:

…was man wenigstns, warum sich de Ostla bei Lodesicherungskontrollen, immer total veroarscht und unvastaundn fühln, wenn dena Peifkonen oda Ösi-Wächtern de zwa Guartn z’weng sein!!!  :cold_face:

beim Logamax´l, oda bei Hödlmeia no wos dazualernan. :grin: :grin: :grin:

…de 2 Laberkas dazahn nur Fassln de mit Helium gfüllt san! :grin:

Soiche Dirrling!

Die Stieglressa woarn ondane Krokodile. :cold_face:

Vor de hob i immer Respekt ghobt - mehr ois wia voum Bramasta (der woa übrigens a ned schwonga oba a WAHUWA!) :grin:

i sags dir eh-----spassfieber.de
lg der_hofer

i sags dir eh----spassfieber.de :grin:
lg der_hofer

da daunn a Recht g´scheng, weul mit´n Ess´n spült ma net. :sunglasses: :wink:

ich vermute er kaut ein Stollwerck karamellbonbon :grin:—als kinder haben wir des immer kaut des ziacht die milchzähn aussi :grin:
lg

dir a —ich werd sie anfang märz holen—derweil heißts warten und tee trinken—und blödsinn schreiben :grin:
– mei du armer :wink:die ärgerts a, dass die neue honda CBR 125 so lahm und schwer ist :sunglasses:-------sei mir net bös wenn i mitn finger a bisserl in der wunden rühr :grin:
glg der_hofer

verstehst, in eurer sprach: de san nit mager,des san die schnellen,
vergleichbar mit einer Duc bzw de von der Stiegenbräu san de harleys!

Französisches Kaltblut oder Noriker (Tiegerschecken hams beim Stiegl) ghern her! :grin:

Ned solchane Windhund! :wink:

Am Dachauer Volksfest sans vom Spaten mal mit welche dortgewesen, da war ich mir anfangs nicht sicher obs in München mit Pferden oder Ölifanten das Bier ausfahren! :wink: :grin:

…tuast nochand, boid a Slowene hintam Lenkradl hockt??? :grin: :grin: :grin:

…da Unterschied? :smiling_face: :grin: :wink:

…nenn ich amoi MUTIG!!!

Host Du ned a Graz ois Wohnuart aungebn… hoffentlich kennt Di do kana der do mitlest!!! :grin: :grin:

Owa eigentlich is da Untaschied eh nur, das de Slowenen ned so schen Bölln kennan… :cold_face:

Und die Slo hom a mehr Iod im Soiz wos da Grund is warumst es rein optisch scho von de Nordostslowenen (Kropfatn) firanontkennst!

Die die do mitlesen wissn dass i a Knoikopf bin, und nemman mi ned fia voi! :smiling_face:
Und de, de z unterbelichtet san, um des z gsponnen die sollen ruhig kommen:

SIE WERDEN AM MIR ZERSCHELLEN, WIE WASSER AN EINEM FELS! :wink: :grin:

HU

Pfah: De Schnitzelsemmel hot gwirkt. I hob Kroft fia 3! :grin:

geht des g´schwind mit dem „stet´n Tropf´n …“ ? :eyes: