De Dochdecker hom zwischendrin Zeit für kleinere Arbeiten!
Und bei de oidn Kruckn von da Brauerei bin i ma ned sicha, obs auuserm Startknopf und da Motorstaubremsn (sogt ma so?) nu an Knopf geben hot!
Mei Hängazug, beim Frikuseur`, woar a schon Stone-Age, owa der hod des fiar hint und fuarn g’hobt!
beim aufladen—was sagts dazu?
lg
…war auch die Verpflegung der Brauerei für den einen oder anderen Fehler der Grund!?
Oida! Wo findst Du so an Quargl?
…was man wenigstns, warum sich de Ostla bei Lodesicherungskontrollen, immer total veroarscht und unvastaundn fühln, wenn dena Peifkonen oda Ösi-Wächtern de zwa Guartn z’weng sein!!!
beim Logamax´l, oda bei Hödlmeia no wos dazualernan.
…de 2 Laberkas dazahn nur Fassln de mit Helium gfüllt san!
Soiche Dirrling!
Die Stieglressa woarn ondane Krokodile.
Vor de hob i immer Respekt ghobt - mehr ois wia voum Bramasta (der woa übrigens a ned schwonga oba a WAHUWA!)
da daunn a Recht g´scheng, weul mit´n Ess´n spült ma net.
ich vermute er kaut ein Stollwerck karamellbonbon —als kinder haben wir des immer kaut des ziacht die milchzähn aussi
lg
dir a —ich werd sie anfang märz holen—derweil heißts warten und tee trinken—und blödsinn schreiben
– mei du armer die ärgerts a, dass die neue honda CBR 125 so lahm und schwer ist
-------sei mir net bös wenn i mitn finger a bisserl in der wunden rühr
glg der_hofer
verstehst, in eurer sprach: de san nit mager,des san die schnellen,
vergleichbar mit einer Duc bzw de von der Stiegenbräu san de harleys!
Französisches Kaltblut oder Noriker (Tiegerschecken hams beim Stiegl) ghern her!
Ned solchane Windhund!
Am Dachauer Volksfest sans vom Spaten mal mit welche dortgewesen, da war ich mir anfangs nicht sicher obs in München mit Pferden oder Ölifanten das Bier ausfahren!
…tuast nochand, boid a Slowene hintam Lenkradl hockt???
…da Unterschied?
…nenn ich amoi MUTIG!!!
Host Du ned a Graz ois Wohnuart aungebn… hoffentlich kennt Di do kana der do mitlest!!!
Owa eigentlich is da Untaschied eh nur, das de Slowenen ned so schen Bölln kennan…
ORIGINAL: DB_Killer
…nenn ich amoi MUTIG!!!
Host Du ned a Graz ois Wohnuart aungebn… hoffentlich kennt Di do kana der do mitlest!!!
![]()
Owa eigentlich is da Untaschied eh nur, das de Slowenen ned so schen Bölln kennan…
Und die Slo hom a mehr Iod im Soiz wos da Grund is warumst es rein optisch scho von de Nordostslowenen (Kropfatn) firanontkennst!
Die die do mitlesen wissn dass i a Knoikopf bin, und nemman mi ned fia voi!
Und de, de z unterbelichtet san, um des z gsponnen die sollen ruhig kommen:
SIE WERDEN AM MIR ZERSCHELLEN, WIE WASSER AN EINEM FELS!
HU
Pfah: De Schnitzelsemmel hot gwirkt. I hob Kroft fia 3!
ORIGINAL: Happyup
SIE WERDEN AM MIR ZERSCHELLEN, WIE WASSER AN EINEM FELS!
![]()
geht des g´schwind mit dem „stet´n Tropf´n …“ ?