Frage an die LKW Fahrer:

…und wenn genug von diesen „Tropferln“ auf mich einprasseln - dann - in einigen tausend Jahren - werde ich nachgeben! :grin:

Ob mir 2 des no daleben is a ondane Frog! :wink:

Denk da Nix Herr Schrotti Vielleicht isa jo Schwanga Es Monstale :grin: :grin: :grin:

lgpg

Oda,Vielleicht soit ma Eam amoi in Die Tussiklinik zum Dr .Petz einweisn,Der Richt Eam Seyne 5 Haxaln scho wida Viere,

lgpg

Und wanns so wär dada eh Bloß a Tragl Bier oda a Wein fassl werfn,

Du Uns auch :grin: :grin: :grin:

Jo und  hättets Es ned Dauand ois Zsammgfressn,dann hätts a koa Motorkutschn braucht :grin: :grin: :grin:
Es Baraba Ihr :wink:

Monstale :grin:,Die 2 hätti nedamoi in da Fiakerei für Kinda hergnomma,Da fiarchst Die jo zstod,bei soichane Magagrippin :grin: :grin:,und donn auf Da Ringstraßn hauns Die Oba , vom Bock und zahn Die vorm Kadi wegn Lebakäsquälarei :grin: :grin: :grin:
lgpg

Jo deswegn foahr i a Nimma :smiling_face: :grin: :grin:,und spiel Viel mehr, mitm Finga in da Nosn usw :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
lgpg

Herr Hofa ,sog host Eam eine in Die Pappn gebn ,weila so auf da Felgn kaut :grin: :grin: :grin:
lgpg

Fein dann passts- Dann kana Jo Nur a Des Guatl klogn :grin: :grin: :grin:
wünsche noch an Scheenan Tog,hast Dein Propella schon?? :eyes: :grin:
lgpg

Nana ,Aba sollt ich mir Die doch am Hof stelln ists halt a Bissal mehr Arbeit  als Normal um Des Ding abzuspeckn, :grin:
und für Die Ori 150 ga Versione mit 25 Ps ise eh Guat Gnua :eyes:
lgpg

Vastengan Di scho :grin:,wo i no a Bua woar gabs es noch- Die Richtign Braurössa,bei De Augustina z Minga :smiling_face: :grin:
und 1 mal im Joahr sands a Bissal grennt aufd Wiesn :wink:

und wos is dann des ?,a Bossi Hossa ,oda sowas :grin:
lgpg

meim Opa is amal so a Kampschiff, a Bissal aba wirklich Nur a Bissale aufn Haxn gstiegn, weil Er Ihn Dratzn woit,im Rausch,wos vorm Augustina Zelt gstandn sand :wink:,Des woar in Die 80 ga Joahr ,oba Der hod Plerrt :grin:,i hears imma no als obs Gestern woar :grin: :grin: :grin:
lgpg

Die Belgier aber nicht vergessen…

In der Schweiz hat nur noch eine Brauerei eigene Pferde, nämlich Carlsberg ähhh Feldschlösschen. Allerdings brauen alles mögliche, nur kaum was, was den Namen ‚Bier‘ verdient. :eyes:

Daher Denke Er Bitte nedamal drann sowas Uns mittbringen zu wollen -Gelle :grin: :grin: :grin:

lgpg

Keine Angst, es gibt auch in der Schweiz trinkbares Bier.  :wink:

z.B.
Schützengarten Klosterbräu, Landbier, Schwarzer Bär,
Appenzeller Quöllfrisch, Schwarzer Kristall, Hanfbier
Sonnenbräu Maisbier, Doppelbock
Stadtbühler Lager (besonders das Dunkle)
Huus-Braui

Was ich nicht mag:
Feldschlösschen, Heineken, Carlsberg, Haldengut, Warteck,… :eyes:

Glaub ich Dir aufs wort :smiling_face:,Aba besondast Des Huus-Braui,da taugt ma scho allanig da Name :grin: :grin:

lgpg

Das können nur wir