Frauenflucht!

sicha a platzl ham ma immer :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

lg aus dem verschneiten westen…endlich ist es weiss :grin: :grin: :grin:

I bin jo schua vergeb´n :grin: :grin: :grin:

Die Studie ziacht si schua seit 2007. Solong hom ma ka schiachs Wetter :grin: :wink:
I foahr jo a nur bei schönen Wetter

@Kindercharity
Na so schlimm is es a net, meisten´s wos i eh wos si kert :smiling_face:

… is do des negative ??? Ma es glicklichn … laare Hapfna wo ma si umdrah kau ohne der Oidn auf de Hoor zliegn - wenn di a Fritzl druck, ausse damid ohne wenn und aber - in da frih muasst kane Zänd putzn, vo wos soin de a dreckat sei ? …

Host irgendwo bei eich a Wohnung frei ??? Des warad kollegial wennst des vaöffentlichst :grin: :grin: :grin:

Und wennst männern wüst kummz hoid eichere Weiber in da Stodt besuchn … Brauchst eh ka Kua kafn weng an Glasl Müch :wink:

Sooo gut kennen wir einander natürlich nicht aber ich kann dir berichten …

Meine Sockn stinken nicht und ich weiß wo meine Waschmaschine steht … :grin: :grin: :grin:
Wäschekorb benötige ich nicht.
Schnarchen … na gut zugegeben … a bissi aber nur nach dem R.E.M. :wink: (und leise)
Zahnpasta im Waschbecken ? na bin ich blöd ? müsste ich ja selber putzen und wenn des mal trocken ist …nein immer schön nach dem Zanderl putzen sauber machen. :smiling_face:

Sixt soiche Mauna gibts a … dafür hab ich manchmal schmutzige Gedanken :grin: :grin:

Bussal

a Platzerl für sie frei hättest … ich kann gut kochen, bist eingeladen !! :grin: :grin:

Bussal und greets daheim !