Freies Fahren RedBull Ring 18.8.2013

Hallo, ich werde anwesend sein wenns wetter passt :smiling_face: sonst noch jemand dort?

Grüße Yondaime

i ned …Pettenbach geht vor :wink: ist Nur Einmal im Jahr , und für mi no mehr Gaudi obendrein .

Viel spaß wünsch i Dir trotzdem :wink:

Lg Pg

pettenbach ist am 17.8. oder net? bei den beschleunigungsrennen ist eh immer des gleiche. war schon paarmal dabei (nur zuschauen) aber jetzt interessierts mich nimma so. kann mir auch net vorstellen das mitfahren soviel lustiger ist,… kurz angasen (1/8 oder 1/4 meile) und dann isses auch schon wieder vorbei :sob:

Jo mei …is halt a gschmacksach mir gehts da in Erster Linie um Die Vielen versch Moppaln Die da Antreten und a um Benzingespräche …bzw auch wos zu lernen :eyes:…Letztendlich woars auch imma a Gute Stimmung . Voi wurscht obsd do a Leibal grissn hosd oda ned …a Ring rennen is jo a imma des gleiche , oda ned ?

Oiso :wink:

Lg Pg

i brauch kurven :wink:

- YouTube :smiling_face:

vo lauter poser die gradausfahrn können

wos glaubst was am Ring im Fahrerlager gredt wird und was da rumsteht?

Dildos und Analperlen?

…Na wos wird Rumstehn :eyes: …Hauptsächlich Gebückte und wenig -Nix Aundares -halt :cold_face: …außadem gehts um De Gaudi , Du Pfeifffn :sob:

wos gehts Di aun ? foahrst en Nix mehr sölba aussa so aun Gschissanen , wos woas i 4 Rad Propella :sunglasses:…Oiso wos mochst Di daun Wichtig Du Noarr :dizzy_face:

naja eventuell hab i jo no sowas rumsteh

owa jo, wir san halt immer recht gekrümmte, und traurige zeitgenossen…

am Abend is immer alles todernst und auch sonst… jeda schaut nur depad drein, und es san a alle immer relativ geistig behindert.

so a schirchs unnädigs Motorradl

redbull ring is jetzt a net grad das gelbe vom ei was die kurven anbelangt, aber spass mochn tuats trotzdem :smiling_face: irgendwann werd i schon noch zum pannoniaring fohrn, dort gibts sicher mehr und schönere kurven als am redbull ring :wink:

Hier ein Video, war der 1. Turn, beim 2. Turn hat die GoPro versagt :sob: war zum 2. mal am Redbullring, beim ersten mal bin ich auch nur 1 Turn gefahren. Quasi noch Neuling auf der Renne :smiling_face:
1 Runde Aufwärmrunde für Motor und Reifen. Bremspunkte muss ich noch üben, und auch Kurvengeschwindigkeiten wäre mehr drin gewesen, wollte aber nicht zuviel riskieren, wobei es beim 2. Turn eh schon besser lief :wink:

- YouTube

i fahr zum redbullring genauso lang wie zum pan… i muass halt rein aus solidarischen gründen irgendwann mal hinfahrn.
Aber für mich ist der Pan des absolute Nonplusultra, und i bin mittlerweile daham durtn.
Slovakiaring wär interessant.

und sonst bin i momentan a absolutes Lulu, mei Hand tuat weh, mei Fuaß tuat weh, alles a Schas, oid werd i, früher bin i die 20 minuten durchgfahrn, heit fahr i nach 10 minuten wieder raus…

Mei Motorradl kommt immer wieder mit einem neuen Wehweh, und Geld hab i momentan a ned wirklich gnuag, und mein Arbeit verschlingt mei Geld und mei Zeit.

OWA langsam wirds scho werdn :slight_smile:

NUR NED AUFGEBEN! Gibt eh 50-60 jährige die immer no fahren und das nicht zu langsam.