frage: hat jemand eine ganganzeige nachgerüstet, welche marke, kosten und wie funktionell ist sie.gruß reinhold
Auntwurt:
Jo. Da Koarl!
Was I ned.
Jo. Hot’s vaursocht.
Sie zagt den Gaung aun.
Gruß Uroidasock.
richtig erkannt,ja als olter sack hat ma halt die erfahrung auf seiner seite
![]()
also i find das ma des nit braucht,weils sinnlos ist ![]()
hab sowas original auf meinem gs 750 suserl gehabt bj 76
DIGITAL angezeigt göö
lg aus de berg silli
abgsechen davon brauchen ma eh lei den ersten und zweiten gang ![]()
I hobs auf olle meine Radln (Imma Susaln, eh kloa) ghobt, und find’s gaunz aungenehm (ned wichtig, oba aungenehm, wäu waun da Schoithebl nimma weita auffi geht obwoi do doch eigentlich no aniges drin warat, kaun I schaun ob da deppate 6er scho leicht oda ob ned doch der Hebel steckenbliebn is …
) (Wos oba nu theoretisch is, wäu wia Du richtig sogst, mia oidn Mauna brauchn nua de erschte in da Stodt und de zweite Ibalaund … ![]()
keine nachgerüstet. dachte am anfang auch, des wär ned schlecht, aber habs dann schnell ins gefühl bekommen welche drehzahl welcher gang.
also fahr noch ein bisserl und such noch ein bisserl dann brauchst des nimma ![]()
keine nachgerüstet. dachte am anfang auch, des wär ned schlecht, aber habs dann schnell ins gefühl bekommen welche drehzahl welcher gang.
also fahr noch ein bisserl und such noch ein bisserl dann brauchst des nimma ![]()
rofl
also ich hab eine von http://www.tne-systeme.de/ funkt bei meiner sv650 k3(also zumindest motorisch gleich deiner) problemlos (ebenso kauf, versand, einbau)
dere
eddy
also mei 11er katana hat das nicht gehabt ??? und a de gsxr´s haben´s nitta ![]()
moanst de haben ma imma honda oder kawas verkafft…grübel…mit am suzuki pickerl drauf ???
woasst de bauern in meiner gegend sein schon abdrahte leiteln,de verkaffen da mit ernstem gesicht a goas als kuhakalbel
![]()
lg silli
… das vielleicht eh ghobt host, und host glaubt des is de Uhr?
So noch dem Motto: „Wos viere is scho, do muaß I mi Sputn … fix jetzt is scho fünfe …“
![]()