Garagentoröffner

lieber Herr um 17:00 bin i nimma in Wean waunn kummst vo da Hacke ham?

eh um den Dräh :wink:…gehst halt inzwischn auf an Caffäää[?? :eyes: :grin: :grin: :grin:

habs probiert hat funktioniert obadaun de Schmerzen worn net ohne. :hushed:

Nun -Hr Tyssen :wink: …oiso waunsd es noch in Oritschinale sehn willsd , dann ab Morgen Früher Nachmittag , oder am Samstag Vormittag …weyl Dann fang ich Sie zu Zerlegen an :smiling_face: :sunglasses:

Lg Pg

Ps. Nummero host eh waunsd Di Intaressiert ruafst halt an

tut mir leid komm im Moment nicht dazu muß im Büro Meister spielen da unserer krank geworden ist
aber mach ein paar Fotos

lG

mocht Nix …koa Problem :wink: …Jo a poar Buidl werd i sowiso mochn …is koa Bleede Idee und beim Späteren Wieder zsamm Baun , durchaus zu Gebrauchn :grin:

Lg Pg

welches Puch Modell machst du

aso des Bild sogt ned viel aus des kaunn a 125 oda 175 Sv sein

aso eh des wo se de Kosten in Grenzen halten

Jo -werde Berichten wos es Wirkli is und auch paar Buidln sölba davon machen…

Lg Pg

jo owa pass auf das ich sie dir nicht abluchs :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

…Brauchst es? :eyes: :grin:…i man i kaunt Eam jo mal Fragen :smiling_face: :smiling_face: …weyl soooooooo aun Gusto , des wida a Bissal herzurichten hob i jetzn a ned … :dizzy_face: :grin:-tätst ma fast aun Gfalln duan :smiling_face: :grin:…Des hod in Ertser Linie wos mit meim Garaschn Platzal für mei Eigene Reibn zum duan ghobt :wink:

woasd scho Gschäftln unta Hawara :eyes: …ohne Monetas usw :sunglasses: :grin:

im Moment brauch i kane da mein e eh no laung ned fertig is und do no viel Geld eini rennt bis i fertig bin des werden so um de 7000 sein
owa waunn i fertig bin mecht i scho wieder wos mochn

Guat , paast :wink:…hobs Eam eh Vasprochn zu Richtn …und wos liegt des biggt zumindasd bei mir …

Lg Pg

und wennst fertig bist moch ma a Ausfahrt mit de
Pucherl

werter Meister der Steine
scheen stehts do de sv do brauchst jo eh nur Benzin einfüllen und fertig iss sie
währ froh wenn meine schon so weit währ

Schee is Relativ :grin: :sunglasses:…Aber von Da Art und Optik her gfoits ma a :smiling_face: :wink:…sonst würd i koan Finga draun legn …Die Zeitn saind vorbei , wia Frias , aun Jedn Schaß zu Richtn :cold_face: -Nur weil ma Davon glebt hod :wink:…Da Besitzer vom Moppal is Mittlschwar Haklig , Ned Zviel und a ned zWenig …oiso daher passts . Trotzdem gibts a Teil Restauration , für De Puch …Einige Sachn Sandstrahln , Neu Lackiern , Olle Gummis und Sitzbankl Neu , Reifen sowiso-dazua no Olle Seilzüge usw …Motorisch , Versager , Reinigen -Neiche Kolben , mit Boizn und Lagern …Kabelbaum soweit Kontrollieren , und auch Batterie Neu eh kloar …i find des in Ordnung -wenn scho dann schon :wink:

Lg Pg

beim Sitz brauchst eh nur de Satteldecke neui de kriegst beim RBO.at
bei de Kolben is der auch gut, Kabelbaum gibt’s a neich aso eh afoch wegen der Teile

Danke für den Hinweis …Vieles weis ich eh schon darüber , hab mich schon Umgesehn :eyes:
…habe auch Angefangen es zu Zerlegen :sunglasses: :grin:…wollte Bilder einstellen , geht aber Nicht da zu Groß …Irgendwelche Verkleinerungs Programme Funktioniern nicht :cold_face:
…is halt da Übliche Ammi Microsoft Kack wos auch noch Geld dafür habn woin de Schwaunz Lutscha :grin: :dizzy_face:

Lg Pg

i moch des mit TINI PIC und des is kostenlos :eyes:

host auch an Fertigstellungstermin

bitte gerne

do worst eh scho fleissig mit dem zerlegen :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

wos steht do für a grüner Käfig daneben