Nebenbei hob i am TM le am Kettnradl gspült paar mal ein und aus Bau um Die Beste für mich passende Üwasetzung zum finden …hobs aba Gefundn …und auf da Doppla woar i a no wenn auch Nur Kurz
Woar fast scho Richtig Stressig , sowas bin i scho gar nimma gwohnt -bzw wills auch goar nimma seyn …Daher wenns Morgen scheen is werd a Bissal gfoahrn owa sicha ned Zanglt
is Geplant … ist halt Doch in da Nähe(für mich) …warum auch in Die Ferne Schweifn ?.wenn das Gute ist so Nah …außadem hob i ma Bewusst koa Touren Dings da kaaft …Die Zeit is a scho Vorbei …i mog sowas ofach Nimma
soso und wos wird Dei Bessere Hälfte(Die Rennende ) dazu sogn , wauns des Video do zufällig sicht? …mei Liaba do kaunnta daun scho gscheid umfoin da Watschnbaam -Göll
Ansonstn wos is mit Du …seit waun Foahrst Du Propella …willsd mit mir Driba Redn ?..Vielleicht kann ma des ja noch Heiln
Ganz Genau welche Bezeichnung woas i ned …weyl ich Noch Keine Fahrzeug Papiere gesehen habe …wird aber noch werden . so wie Die am Buidl schauts Ahnlich aus . Nur da Sozius Sitz Fehlt -Ansonsten Original . ah jo ned Ganz zwei Krümmer Schrauben Fehlen , aber Der Murl dreht durch und hat auch Kompression …Na ja man wird Sehen …owa im Gegensatz zum Inzwischen wieder hergerichteten Jag MK II (Der glei danebn in da Garasch steht )…ists eh a Kinderspiel …und Zeit habe ich auch …Es Eilt Nicht war Die Ansage vom Besitzer