Garagentoröffner

de Puch Moperl san eh relativ afoch aufbaut

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/253049/AB0073A087F747D58913D4F91D4F8E07.jpg

der Tank is scho gespengelt und grod in da Braunhirschengasse

aso des zlegen daspor i ma :grin: :grin: :grin:

passt eh morgen is a no a Tog

und Rom is a ned in an Tog baut worden

owa Alle wege führen dahin (Zumindasd Friaras ) :grin:

Nebenbei hob i am TM le am Kettnradl gspült :sunglasses: paar mal ein und aus Bau :sob:um Die Beste für mich passende Üwasetzung zum finden …hobs aba Gefundn :smiling_face: …und auf da Doppla woar i a no wenn auch Nur Kurz :wink:

Woar fast scho Richtig Stressig :sunglasses: , sowas bin i scho gar nimma gwohnt -bzw wills auch goar nimma seyn :grin: …Daher wenns Morgen scheen is werd a Bissal gfoahrn owa sicha ned Zanglt :wink:

Lg Pg

geht’s wieda auf de Doppla

waunns Wetta passt wird i aufs Hügerl fahren
oda am Hart

is Geplant :smiling_face:… ist halt Doch in da Nähe(für mich) …warum auch in Die Ferne Schweifn ?.wenn das Gute ist so Nah :eyes: …außadem hob i ma Bewusst koa Touren Dings da :sunglasses: kaaft …Die Zeit is a scho Vorbei :wink:…i mog sowas ofach Nimma :sunglasses:

Lg Pg

heut was gmacht an der Sv oda worst Mowedfohrn

Nix :wink: -Außa :eyes:aun Mist Kibl leer gfressn und as Hundsviach vom Nachboarn Vergewaltigt :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

(Na hob Heite zu Nix Lust ghobd, a ned zum Zangln und Gregnet hods a Teilweise :cold_face: )

Lg Pg

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Pilli du oida Sodomist hoff du host den Hunderl ned weh taun :wink: :grin: :grin:

i denk ned , weil Sprachlich Beschwert hoda sich eh ned :wink: , auch ned Schriftlich :eyes: :sunglasses: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

daunn wird’s eham eh gfoin haum :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

soso :wink: und wos wird Dei Bessere Hälfte(Die Rennende :grin:) dazu sogn , wauns des Video do zufällig sicht? :eyes:…mei Liaba do kaunnta daun scho gscheid umfoin da Watschnbaam -Göll :grin: :grin:

Ansonstn wos is mit Du :eyes: …seit waun Foahrst Du Propella :sunglasses: :dizzy_face: …willsd mit mir Driba Redn ?..Vielleicht kann ma des ja noch Heiln

und da hast auch gleich a Öl Vorschlag …ned Kleckern sondan Klotzn :sunglasses: …wemma Heite scho beim Pifgonischn saind :grin: :grin:

Motul 710 :wink:

owa des geht auch (Buidl) noch demsd jo Gemisch und ned Getrennt Schmierung hast

Ganz Genau welche Bezeichnung woas i ned …weyl ich Noch Keine Fahrzeug Papiere gesehen habe …wird aber noch werden . so wie Die am Buidl schauts Ahnlich aus . Nur da Sozius Sitz Fehlt -Ansonsten Original . ah jo ned Ganz zwei Krümmer Schrauben Fehlen , aber Der Murl dreht durch und hat auch Kompression …Na ja man wird Sehen :eyes:…owa im Gegensatz zum Inzwischen wieder hergerichteten Jag MK II (Der glei danebn in da Garasch steht )…ists eh a Kinderspiel :wink:…und Zeit habe ich auch …Es Eilt Nicht war Die Ansage vom Besitzer :wink: :sunglasses:

Lg Pg

Jo -Hr Tyssen :wink: …do saind a poar Buidl von dem Puchle …is a 125 ccm SV

Lg Pg

No 2

No 3

Nummero Quatro :wink:

Des Rote im Tank is koa Foarb sondan a Bissal Spiegl Bild von am Alfa Mito Der Gegenüba steht :sunglasses: :grin:

Fertigstellungstermin ? :eyes:…Na ned Direkt …i dua halt was i kann …wird wohl im Juni Juli Fertig seyn .

Danke für den Hinweis mit dem Tiny Programm :wink:

Lg Pg