Genau das ists wos mir fehlt 100%

Foisch Onki :wink:…ned aun büllichn sondan aun Günstign :smiling_face: …so Viel Schön Sprechta muaß scho seyn -gell :grin:

Lg Pg

Jo oiso :eyes: wauns ned mei Gustl warad , und ich Nur damit foahren dürft , miaßt i mir wos einfalln Lossn um Des Deppate Furunkl do aum Heck Irgendwie zu valiern :wink: …daher würd i bestimmt Trotz Mangelnder Ortskenntniss, a Kurzte Abkürzung :sunglasses: durch a Dichtes Woidstückl vorschlagen -und daun wärs eh scho fort , dahin wos highört -bzw do- wo mans Nimma sehn muß :grin:…Des mitm Arbeiten fürs Moppal :eyes:-Jo da geb ich Dir recht :wink:

Lg Pg

…wahr :wink:

i hab´s imma scho gewußt, an dir is a Philosoph verloren gegangen :grin:

… Wurscht wöcha Mopettn … auf langen Reisen sans olle zuapufft wie a Pueblo bei da Sonnwendfeier … So wie wir in letzter Zeit anreisen also Moped am LKW und wir per Flieger brauchst ka Top Case aber zB auf unserer Balkan Tour wird die Bandit sicher 600 Kilo haum :wink: und i hob trotzdem nur 100 :grin:

… i bin do leicht zufrieden … wenn a ned obebrennt und ausn Buagnlaud is is a ma scho recht :wink: :smiling_face:

… Theater hier auf Erden ja angeblich zeitlich begrenzt sein soll muss man Prioritäten setzen :wink:

Natürlich kann man das jetzt umreihen von wegen Familie, Freunde … solange es geht Mopedfohrn UND Reisen am besten gemeinsam … :wink:

Jo Jeda wia wü…i der Damolign 5 a Reise, und Rase Gruppn :sunglasses: hobn ma a Rucksackl und so a Wossa Dichte Roin ghobt , als Option gab a no so aun See Sack :wink:(UAS Gusch :grin:) …do woar dann zb es Zölt usw drinn. i moan Wir sind jo meist inan Südn gfoahrn , wos eh woarm war …Die Wäsch hobn ma im Campingplatz , oda Irgendam Waschsalon ind Maschin eine gebn . wos i owa imma Dabei ghobd habe , Neben aum Moppal Gwand is a Regn Kombi , mindastns 5 Poar Sockn und 5 Unda Flackn -Desweiteren 2 Hosn und 3 T-bzw2 Langoarm Hemmadn auch an Kleinen Satz Werkzeug , inkl a Reifen Pannen Spray . Des Ollas hod eh ned Viel Platz gebraucht . Außadem woarn ma eh Stink Eitel :grin:…wenn da Wer komman wär Auftakelt wiad Madamme Pompadur :sunglasses: , mit Schmink und andere Koffale :grin:…hädn man , Erstamol gscheid ausglocht und daun Garantiert ned mitgnomman , samma jo ned ois Wanda Zirkus ummadumm gfoahrn odrr? :grin:

Des Nötige Toilettn Zeichs - Seife , Zahnbürschtl usw …hobn ma immer vor Ort gekauft , weils Genauso Billich oda Teia wia daham war …warum soit i des daun a no Mitschleppn :eyes:

Lg Pg

Richtig, dazu kommt ja noch, dass der Fahrer das Topcase gar nicht sieht. Zumindest solange man fährt. Also werden die Tagesetappen eher länger. :grin: :grin: :grin: :grin:
Ehrlicherweise muss man ja auch sagen, dass es Geschmackssache ist, weil so viele Leute finden ihr Motorrad schön und dabei ist es eine BMW. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

So, jetzt habe ich den erwin für diese Woche genügend gereizt. :smiling_face:

Ehrlich gesagt, ein Seesack schaut auf einer MV auch nicht gerade super aus. Aber sie hat wenigstens noch Befestigungsösen, die hat man ja bei der Street Triple weggespart. :sob:
http://www.louis.de/_201e476085bbea1b834994c2aa155dfa05/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10024015

Schlaumi Schlumpf :grin: und woher weist Du wos Die F4 für a Rück -Spiegl Sichtfeld hat ?..schau ich weis es nicht :wink: …aba ich weis , dos des Pickl do am Heck durchaus bei Einigen Moppaln im Rück Spiegl auftaucht .Oiso sichtas dann ebn doch da Fahrer , Insbesonderst wenna fährt …Und wenns ned fährt auch , weyl i dad mi scho aum Gang zur Reibn , (weil Irgendwann wird der Nötig waun i damit foahrn will) , aunspeibn , waun i den Eklatantn Stil Bruch , Jeds mol aufs Neiche anschaun MUSS :cold_face: Voikomman Wurscht von Wölchana Seitn auch imma , man sich dem Moppal nähert .

Lg Pg

… Ja zB mein Chef da Helmuth oder der Steve oder der Örwin … BMW macht schöne Autos keine Frage :wink:

…bin i sölba :grin: :grin: :grin:, also braucht mei BMW net schöööön sein, sondern nur technisch (dem japanischen Graffel :grin:l) überlegen, für jedes Gelände und Straßen geeignet, für Urlaubsreisen genauso geeignet wie für Tagesausflüge, kurz, muß nur Freude am Fahren vermitteln :grin:
und das tut die Eierlegendewollmilchsau :grin: :grin: :grin: :grin:

…und … so a GS kann net amoi a Beautycase verschandeln :wink: :grin: :grin:

,
:grin: :grin: :grin: :grin:

Hast du wieder eine Honda? Oder ist es doch eine Suzuki, Yamaha oder eine Kawa geworden? :dizzy_face:

:wink: :grin: :sunglasses:

Weiss ich. Man sieht seine Arme und die Elbogen. :cold_face:
:wink: :grin: :sunglasses:

Du Anatomisches Nockabatzi :grin:

… und wos is waun Die Arme ned Dauand am Körper anliegn weyl des sowiso ned dauand geht , zumindasd beim Foahrn :eyes: …und wos Sieht man daun wenn man Zwangsläufig inan Rückspiegl schaut
, wenn Zwischen Armen und Körper Gezwungener Weise a Spalt ist :grin:…Jawolll Den Deppatn Eita Pickl :sunglasses:wird man Erspääään :grin: zumindast an Teil davon , wos mir owa eh scho reichn dad , weil i jo was wia da Rest von dem Rotz ausschaugt :sob: :sunglasses: :grin:
Lg Pg

Stimmt :smiling_face: da tritt dann Tatsächlich Der Sog. Seltene Umkehr Effekt ein :wink:…Des hast Des Schiarche Biuti Dingsda :sunglasses: kaun Die Reibn eh Nur verschönan :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

… auf der SRAD … wenn man nicht ausschaut wie ein Hungerkaken und Schultern hat wie ein Goldfisch sieht man auf jeder Supersportlerin seine Arme in den Spiegeln.

Na …Bittschen Onki :grin:…des hod Nix mit Blaad oda Hungahaken zum duan :sunglasses: , weyl ich wie Du weist eh eina Dera Hungahaken bin :grin:…und Jo auch ich sig meine Oarme und Elbogen auf da TZR und hobs auch auf da Bimota und auch auf da RG, und weiteren gsegn , wenns Gebückte waren .Daher hod des damit Goar Nix zum Duan …Es Anzige was wahr ist- ist Die Tatsache , das man eben Zwangsweise beim inan Rückspiegel schaun auch zumindest Einen Teil des Deppatn Schiarchn Koffas am Heck sehen würde .Und Deswegn hoda auch wida amal aun Bleedsinn gschriebn , Da Helvetische Sturschädl :sunglasses: , und in Kella Scheissa :grin: .Dosa des Natirli Nie zugebn würde :eyes: , steht für mi eh aussa Frage :smiling_face: …Weyl Ein Rochus Irrt sich SOWISO Nie :wink: .des weis man doch :grin:

Lg Pg

… niemand behauptet dass so ein Koffer auf ana Supersportlarin SCHÖN ist - jedoch ist mir das Aussehen meines Motorrades auf einer lange Reise auf der ich viele KM abspule und viel erleben darf relativ schwer wurscht :wink:

Es ist bequem das Case per Schlüsseldreh abzunehmen und ins Hotel zu gehen ohne eine halbe Stunde irgendwelche bescheuerte Gurte von im Übrigen auch sehr hässlichen Gepäcksrollen zu lösen. EIn Case ist fix am Moped montiert - die Knackwurscht am Sattel hinter dir musst ständig beobachten - habe beides versucht - kein Vergleich glaub ma :wink:
Oder bei Stadtbesichtigungen im Sommer Beispiel Dubrovnik … da is es nicht wirklich kalt - Case auf Jacke und Helm rein und locker am Hafen einen Kava bechern.

So jetzt muss i ins Büro weil scheisslich viel Arbeit liegen blieb - zwei Burschen ausgefallen - wieder amoi a Schuss mit da 63er in die Protzn mit OP und dem gaunzn Programm :sunglasses: :cold_face: :eyes: … guad dass Winter is weil im Sommer warad i haas :grin: :grin:

und ich wiederhole auch :grin: , dos i des was , Das es Dir wurscht is wias ausschaut , weilsdas eh schon obn amal so erwähnt hast. Des is eh Jedem Überlassen wossa scheen oda weniga Scheen Findet -ABER UM DAS GINGS JETZN GAR NED …Sondern Darum dos da Hr Rochus gschriebn hat das man Des Buiti Irgendwos , während aum Fahren eh nicht sieht …Und des hob i Eam Wiederlegt -Und Nur um des gings mir …Des Andere zwecks Scheen usw woar eh scho Ausdiskutiert zumindasd meinaseits :wink:

Gutes Gelingen in da Arbeit :wink:

Lg Pg