Australien war a Zeitl mei zweite Heimat, in Neuseeland war ich auch schon, die anderen Länder kenn i (no) net. Aber du hast recht: Grad wenn man viel unterwegs ist, weiß man zu schätzen, was man daheim hat…
und Genau Die Zwei , liegen Ziemlich oben in da Wunsch Listn meinaseits ,weyls eben auch Der Letzte Kontinent ist wo ich noch ned war . Nochdazu is dortn Inglese Spoken …was des Ganze doch Ziemlich angenehm macht
sollte ich dortn mal Angekommen seyn -werde ich hier auch darüber Berichten
zwergerl nutzt bei uns dahoam a a jede horizontale ablage aus um des mit deckerln, kerzerln und sunstiges klumpert zu verstelln…des hast dann deko…owa beim tank hots e koa tschanz, weil do pickt da rucksock drauf…
i siech des gelossen…osi wos durt hinglegt wird, fliagt sowieso beim wegfoahrn owe…
zimmer kuchl kabinett kannst net in da hand tragen der herr…do is grad des notwendigste drinnen, wos ma halt so braucht…
vor zwei jahr war ma zuerst in kärnten wandern und baden, dann samma über postojna (grottentour) nach porec gfahren a zum baden und dann weiter umme zu den plitvicer wieder zum wandern…wos glaubst - fia sowos braucht a anderer an sharan mit anhänger dafiar…
mopedler griassn mi nimmer auf da stroßn - dafia de holländer
mit der adjustierung muasst amoi den vrsic mit seine pflasterstein-längsmulden-kehren fahren - do bist sehr froh übern sbk-lenker…a wenn der auf so an eisen a wieder schiach is…