Genau das ists wos mir fehlt 100%

wiaso …Muaßt jo ned Den in XXXXL. Zweimann Zelt Größe :sunglasses: :grin: Nemman -auch da gibts mehrere Größen odrr? :dizzy_face:…a Klana Duads auch noch dazu in Längs angebracht noch dem i eh ned Bsundasd Sozius Freindlich bin :sunglasses: -und ungern zu zweit foahr

Dazua a Gepäcks Spinne , und guat ists -Da brauch i dann Nedamol Irgendwelche Ösen :wink:

(Louis )

Wos soi i schreibn ? :grin:
…Oiso Vieles hob i schon gsehn :wink: , Vieles aber noch Nicht , Vieles Intaressiert mi , Vieles aber auch Nicht :grin:…Andererseits hod bei mir Sowiso immer es Schicksal es Letzte Wörtal zum mitredn wauns waun wo hin gegangen ist .bzw Die Reise üwerhaupts erst begann . Letztendlich sind halt dadurch Gewisse Situationen entstanden , Die überhaupts erst Die Reise möglich machten , inkl meim Eiganen Willen mich für des Jeweilige Landl zu Begeistern .Was steht noch an zum Bereisen ?

#Australien

#Phillippinen

#Korea

#Neuseeland

#und Taiwan

, da Rest habe FERTIG :grin: -oda Intaressiert mi zum Heutigen Datum ned Wirklich :wink: .…bis Jetzn woars aba auch immer so , das es immer Vor und Nachteile in den Jeweiligen Ländern gab -Klimatisch , Kulturell , Menschlich , Landschaftlich .Und da möcht i schon Ehrlich seyn , dos es mir HIER und in Oba Italia schon am Besten gefällt , und Deswegn auch mein Lebensmittelpunkt da zu seyn hat .
Aber wie immer , Nach dem ich Die Oben genannten Länder noch nicht kenne , kanns immer wieder auch Änderungen Diesbezüglich -LEBENSMITTELPUNKT geben …weyl ich Liebe Überraschungen, Die sind für mi so a Art Würze im Leben , wia beim Essen -ohne Die is nämli Ollas Fad :grin:

i werd scho sehn wias weida , oda nicht weida geht :wink:

Lg Pg

Honda CBR 400 RR, leider Nie offiziell nach D+ A Exportiert Thailand Krabi 2008

sehe ich auch so …Obwoi mir Die Davor glei noch Bessa Gefallen insbesondersd Der da :wink:

wenn i wos bei BMW zu sagen hätte :eyes:, wos i Glicklicherweise eh ned hob :grin: #Thema Neueres Design, und Modellwahl-insbesondersd bei de Moppaln #
Wära oba scho Laung Umgflogn gwen da Watschnbam :sunglasses:…owa Gscheid :grin:

Lg Pg

findsd? :eyes:-Na i ned :grin: weyl De NSR hod EINEN Rechteck Scheinwerfer ghabt auch des Gesamte Design woar etwas Kanntiga …wennsd aba Die VFR 400 meinen solltest geb i Dir gern Recht …Do is ned Viel Unterschied außa V 4 Murl , bei da Anen, und Reihe 4 , bei da Anderen …Die VFR 400 (Alias mini RC 30 :grin:) find i sogar noch schöner als Die CBR .

und WEIDA? :wink: …wos soi durtn Bsundanes Seyn :eyes:
…eppa a Propella Dauntla :sunglasses: den is sowiso ned brauch-oda wos :dizzy_face: :grin: :grin:

…jojo du mich auch :smiling_face: :grin:

is des schiach :sunglasses: :grin: :sunglasses: :sunglasses:

aha -Grübl und Studier :eyes: …Ergebniss: :smiling_face:des hast Es gehts Gern mitm Gwand zum Badn -odrr? :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

Jo mei sog des halt gleich is jo nix dabei :wink:

tztzzz Leut gibts -De Gibts ned :grin: :grin: :grin:

Die is a Umbaute …

Des am Bildl unten Die Echte
Honda NS 400 R.
Gebaut von 1985 bis 1987

Wer nun meint, 72 PS sind wenig :grin:, stellen wir die Zahlen mal anders dar: Literleistung 186PS/Liter, Leistungsgewicht 2,43kg/PS. Insbesonderst die Literleistung war lange Zeit von Viertaktern nicht erreichbar. Erst die letzten Generationen da Supersportler kommen in diese Bereiche. Und mit einer „Sportauspuffanlage“ (Jolly , JL ,Arrows) hatte die NS 80PS. Und dann sind wir bei >200PS/Liter.

oba was soi Die Graue Theorie :sunglasses: …auffi auf Die Reiben und Selber erfahren :smiling_face:

geh-des is jo Fad , Hr Johsa :wink: …des hab ich eh schonn :smiling_face: …auch ich habe Freunde , wenn auch ned Viel :eyes: , dafür aba um so Intaressantare :wink: :grin: :grin: :grin:

waun ma mit Weniga Takte ned kaun :wink:

is üwahaupts eh Logisch-weyl : :smiling_face:
Guate Gschäftsleut woarns scho imma De Preissn :wink: …woasd scho :dizzy_face: …um so mehr Takte um so Teira :smiling_face:…Unds Scheenste draun is :eyes: …dos Des a Menge Trottln a no Pfeilgrod Glaubn …

Bleedsinn