Genau das ists wos mir fehlt 100%

jo - mit der goretex wäsch geh ma baden, damit ma net noss werden… :grin: :grin: :grin:

im Vatraun :dizzy_face: …sowas hob i scho Befürchtet :wink: :grin: :grin: :grin:

schau amoi pilli - so is des mit de frauen, de bleiben und net nach ana stund wieda gehn (nach bezahlung) - de ham hoit sachen, de liegen dann wo…und de bleiben a… :grin: :grin: :grin:

I hob nur ane kennt… von an Typn den i domois öfters g’sehn hob… hmmm vielleicht umbaut!!! Jedenfois de hod SO ausg’schaut!

[image]http://s14.directupload.net/images/140202/nm6pele5.jpg[/image]

Owa laut Büdln host scheinboar recht… wuarscht des Doppelscheinwerferdesign g’foid ma hoid! :wink: :smiling_face:

…i zoi Nix :sunglasses: …und mehr ois a Stund bleibns bei mir a :wink:…oda Sie gengan glei widaaa! :wink: :grin: :grin: :grin:

oiso die 1200er VFR is a ohne koffa grottenhässlich …

Steigerung wäre ein schwenkbarer Schirm für Satelitenfernsehen oder sooooo!

seit waun foast du goldwing pili?

seit waun :cold_face: :rage:…a so a Bleede frog :eyes: , Des hod Unmittelbar a Noch Bleedare Auntwort zur Folge :smiling_face: :wink:

Seit dem Die Preissischn :grin: -Berlina Ventilatoren und Propella Herstella :wink: zs Bleed saind a Aunständiges 2 Takt Achtal , aus Ihren Qualitäts Hirnen herraus -aufn Moppal Moarkt zu schmeissn-warum Wohl sonst :eyes: -Du Spagetti :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL iiii und Spahetti, der wor guat :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Warum die bayern kane zwatakta mochn? de woin vielleicht kane hoim sochn mochn. 4 is bessa ois zwa :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: für mein gschmack zumindest

dafür hat da pilli kein verständnis

für sein aktionsradius reicht a reserve untergatti im verbandspackl :smiling_face: :smiling_face:

ich hingegen finde, deinen tranporter wunderschön :wink: :grin:

chris

Weyl de Echtn Boarn scho 2 Takta- gnua gmocht hobn (zb Zünddapp und Hercules) :smiling_face:…nochdem owa Des BÄÄEMWÄÄÄHH Glumpads :sunglasses: eh in Berlin hergstellt werd :wink: …könnens Logischaweise Koane 2 Takta mochn weyls Defakto koane Baian saind und a Nia wölche seyn werdn :grin:…weitere Guate 2 Takta gibts aus Japan , Österreich und Italia …Natirli koane -2 Takt Touren Schwuchtln :sunglasses:-weyl …sowas derfn daun eh gern de Preissn baun, passt eh Guat zu Eana :smiling_face: :grin: :grin:-Du Quark Toschn :wink: :grin:

Lg Pg

na daun homs vielleicht scho gnua von der bescheidenen technik und mochn hoit jetzan gscheide sochn mit dopplt sovü takte :grin: :grin: :grin:

jo mei du taunzt an woiza woascheinli a mit 2 takte weilst mit mehr ned kaunst :wink:

na Bittscheen :cold_face: , loß mi ohglahnt , mit Dem Weibs Voik kram :sunglasses: …i und Taunzn :cold_face: …i Taunz eh aun Gaunz Tog Deppat ummadumm , und maunchmal a aufd Nocht :sunglasses:…und ned weil i mit mehr ned kaun -sundan , weil ma Die weiteren zwa Zu Teia saind :wink: , und zwoa eh vorhandene eh ausreichn :grin:…Des Daspoarte Vasauf und Vafriss i daun Liaba :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

kaunst e mit an maunsbüd a woiza taunzen - mir is des wurscht :grin: :grin: :grin: :grin:

…und weylsd -erschd Jetztn bischd Aufgewacht :smiling_face: …wirst auch Nicht Ausgelacht :grin: :grin: :grin:

Schlof weida Propella :wink: …und aufpassn :dizzy_face: …De Fliagn komman a wida-wia a Jeds Joahr :sunglasses:

Lg Pg

i bin ned aufgwocht sondern i hob a hin und wieda wos bessas ztuan ois eich mit bledsinn zu versorgen :grin: :grin: :grin:

so-so :dizzy_face:und jetzn is hin und wida grod vorbei oda wos ? :eyes:…Nau mir sois recht seyn :sunglasses: :grin: :grin:

Hau rein Alda :sunglasses: -i klink mi aus :grin:

Guat Nocht und Lg Pg :wink:

jo schau - mir mit unsere raumgleiter samma „the worlds sexiest transporters since jason stattham…“ :grin: :grin:

do schau her - da hot auch einer a vorgsetztes topfkäserl…i hob für mei vfr a sowas ghabt, aber i habs dann mein habschi gschenkt, weil der fahrt sportlicher - der brauchts zweng der gewichtsverteilung…bei mir sitzt eh meistens a zwerg in der 2. reihe… :grin: :grin: