… i hob gestern mit de Linsaln ned einegsehgn. Jetzt hod ma die Nochbarin ghoifn weu mei Frau is a Schasaugat auf die kurze Distanz. Die mant es stangat do genau auf Stufn 7 !!! Heite hob i des ohne Linsn checkt mitn Börny … i bin mit da Frau auf Stufn 1 umhergnudlt drum is de wie deppat weggschwumma in die Kurvaln
Jetzt is sie auf Stufe 6 und mir wern schaun wies geht …
PILLI … des muas oba unter uns bleim drum schreib is a ned auf 1000ps
Jo da woar i in da Compagnia vom Onki …und dort woarn Olle Schottn Dicht …wenn wölchane Do gwääsn wäärn …Na i konnt den Jo nit Tel erreichen …und wo Di Berihmte Garasch sei soi …woas eh a Jeda Nur i need …In meina Vazweiflung , hob i daun De Petra …aungraufn De woar Irgaundwou -um Eisnstodt ummadumm…oba …De hod a Nix gwusst wia imma
I hob jo a schon g’schriebn das du ned zwieda bist… de „Ehre“ is do noch KANA zu teul gewordn… und fiar Maunna in mein Oita bist du NATÜRLICH a Mäderl heast!
Nochdem du dir sölwa ehh a lad tuan tätast… bestätigt sich wohl des Wunschdenken des Maias…(wia imma) und des Föhln von TATSACHEN (schau wieda wia imma!)!
Oisa host a an g’sundn Vastaund…chch
da peda kennt mei bua sei, wäre ich noch frühreifer gwesen…
oiso was soll i da einen Gedanken dran verlieren, was er gern tät oder in einsamen stunden eh tut
Daunn kaunn a sich glei an Kiewä nehman und wos tuan…
Do foid ma ein…Hmmmmmmmmmmm… Meia + Kiwä + Vicha = Mäderl hod Zeit fiar a Runde!!! A geeignete Kettn find ma schaun damit a ned ohposchn kaunn… der Hundling!
… A poor Blumaln per Botendienst - a fesches Date und die oide plumpe Froge „Gnä Frau, haums heite schon wos wormes im Bauchal ghobt“ ?? Des kennt a jede glaub ma