geschichte über polizei, mopeds, und 2takt "motorräder"

… der soitat laungsaum aun die Midleifkreisis denkn :wink: ned pupertiern … :grin:

… i hob gestern mit de Linsaln ned einegsehgn. Jetzt hod ma die Nochbarin ghoifn weu mei Frau is a Schasaugat auf die kurze Distanz. Die mant es stangat do genau auf Stufn 7 !!! Heite hob i des ohne Linsn checkt mitn Börny … i bin mit da Frau auf Stufn 1 umhergnudlt drum is de wie deppat weggschwumma in die Kurvaln :wink:
Jetzt is sie auf Stufe 6 und mir wern schaun wies geht … :smiling_face:

PILLI … des muas oba unter uns bleim drum schreib is a ned auf 1000ps :grin: :grin: :grin:

… wor eh nur a Spass … DU bist eh da Schnöllste :wink: :grin: und da Schenste sowieso :smiling_face:

Jo da woar i in da Compagnia vom Onki :sunglasses:…und dort woarn Olle Schottn Dicht …wenn wölchane Do gwääsn wäärn :grin:…Na i konnt den Jo nit Tel erreichen …und wo Di Berihmte Garasch sei soi …woas eh a Jeda Nur i need …In meina Vazweiflung , hob i daun De Petra :grin:…aungraufn De woar Irgaundwou -um Eisnstodt ummadumm…oba …De hod a Nix gwusst wia imma :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

1. ich mir selber auch
  2. danke fürs mäderl! :wink:

I hob jo a schon g’schriebn das du ned zwieda bist… de „Ehre“ is do noch KANA zu teul gewordn… und fiar Maunna in mein Oita bist du NATÜRLICH a Mäderl heast!
Nochdem du dir sölwa ehh a lad tuan tätast… bestätigt sich wohl des Wunschdenken des Maias…(wia imma) und des Föhln von TATSACHEN (schau wieda wia imma!)!
Oisa host a an g’sundn Vastaund…chch

:grin: :grin: :grin:
na guat, es sei dir verziehen, ausnahmsweise! :wink:

da peda kennt mei bua sei, wäre ich noch frühreifer gwesen… :grin:
oiso was soll i da einen Gedanken dran verlieren, was er gern tät oder in einsamen stunden eh tut :wink:

Oisa gaunz ehrlich… du bist ma sympatisch… de feinan Seitenhieb hobn es sooo wos von in sich… owa gauuunz Ladylike… klas! :grin: :grin: :grin:

Den Maia muaß sooo des Schnaggl stessn, das „an“ goar ned dawischn wird, gaunz wuarscht wia a allanich a is!

:grin: :grin: :grin:
meine scharfe Zunge ist über die grenzen meines dorfes bekannt! :sunglasses:

kommt nur mir das so vor, oder traut er sich gar nimma reinschaun hier das peddal…i rechen eh jeden Moment damit, dass an der tür sturm läut!!! :grin:

Daunn kaunn a sich glei an Kiewä nehman und wos tuan…

Do foid ma ein…Hmmmmmmmmmmm… Meia + Kiwä + Vicha = Mäderl hod Zeit fiar a Runde!!! A geeignete Kettn find ma schaun damit a ned ohposchn kaunn… der Hundling! :wink: :grin: :grin:

… glaubst mir merkn des ned dass du do flörtn tuast ??? :grin: :grin: :grin:

Oida Schwede, des kaunn i ned amoi Buchstabiern…lol :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

herst des is a gute idee, warum foit mir sowas net ein???

i sog nur:

[image]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/542854_549831308382559_1195966013_n.jpg[/image] :grin:

… wos bitte hod Freundlichkeit mit unsern Börny ztuan ??? :grin: :grin: :grin:

weiss i a net genau genommen gggg

weu du ned foahrn wüllst… i owa schon!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…grod woit i di LOBN!!! Und daunn des…tztztz… Du brutales Wesn… traumpelst auf meina oarman zoartn Söööln herum…g

Sehr liebreizend, aungenehm, i mog di aaaaa…

Pfau… loss dei Antimeiarei jo ned auf mi iwaspringan!!!

… A poor Blumaln per Botendienst - a fesches Date und die oide plumpe Froge „Gnä Frau, haums heite schon wos wormes im Bauchal ghobt“ ?? Des kennt a jede glaub ma :wink: :grin: