geschichte über polizei, mopeds, und 2takt "motorräder"

… WO BITTE vasteckst du DE ??? :grin:

:grin: :grin:

… eh gern des wast jo eh :wink: guad zuagem - bei da Petra is es eher Mitleid :wink: :grin:

…na jetzt bist goarschtig zu mir…

…nimmst du auf amoi Drogn???
Nur weul i a Sööln hob, hob i kan Poscha…

… unterscheidet uns zwa … bei mit gengan de zwa Züge immer Haund in Haund :grin: :grin:

Oba jetzt bin i eh scho längst sehr brav wie du wast … solide und foigsaum :smiling_face: :wink:

Guade N8 !!!

da gerry kennt si aus!!! :grin:

Oisa bevur i an Botn schick…

SO WOS, moch i imma noch PERSÖNLICH!
Mit Weinderl, oder was die Dame mag usw. ! ;o))

Jo oda waun des so rennt? :grin: …i schick mich auch :smiling_face: - sölba , als Bote :grin: :smiling_face: …woit eh scho laung wida amol Pferdln schaun … :eyes:.

pfeiff …tralalalaa :sunglasses:

PFERDLNschaun, kunntast unta umständ noch dablosn! chch

host Recht :worried:
…is eh Nix mehr :sunglasses: …geh i Liaba wida Entn Füttan :wink:…is glaab i gscheida :smiling_face: :grin: :grin:

i red natürlich vo offen, wer fahrt denn des ding bitte gedrosselt
i bin zig mal ausgfahrn ich auf der GPZ und da Kollege mit da Mito. sag ma gleichwertig.
depad gas geben vo da kreizung is die GPZ a spur bessa, und da ich auf da GPZ gsessen bin warn auch die Kurven gewonnen.

Nebenbei: Endgeschwindigkeit zählt weil wer bremst scho?

lg pg

1.Gesetze beachten is was für Weicheier, i hab jahrelang zu wenig Motorsteuer bezahlt und fuhr ohne Führerschein, und die Pozilei hielt mich auch auf als ich mit einem Zettel statt der Nummerntafel sie überholen musste
2. Bin i der beste Stadtfahrer ever gewesen, mit jedem Fahrzeug in NED NUR WIEN!
3. Red ned vo Rennstrecke, weil des entzieht sich deinem Vorstellungsvermögen
4. Red ned vo Autobahn, des entzieht sich deinem Vorstellungungsvermögen
5. Dazö ma nix vom Winkelwerk
6. Dazö ma nix
7. bitte oida kauf da moi a Motorradl

kumm …her auf Du Hoizkopf Kind :grin:…wo i 84 an glei Offenen A Schein griagt hob , bist Du hextns no da Blech Musi in Oarschboch hintaher grennt :grin: …Desweiteren: Landes Bedingt …host Du a offene Autobahn (ohne Geschw -Beschr.) a no need wirkli gsegn .Hextns im Urlaub , oda in da Hackn waunssd grod zufällig wos in Pifgonia zum duan ghobt host …Du kannst Dich hier in Ö -eh Nur aufs Illegale Beschränkn …und oda poar Rundaln am Ring drehn, aus Zorn :grin: …Und Üwerhaupts host Du soviel Ahnung von 125 ccm Moppaln …wia i vom Renn Streckn foahrn …Oiso Nüsse :dizzy_face: .

Daun sog aun Großa Schwätza :sunglasses: wieviel 2 TAKT Achterl bistn scho gfoahrn oda hast besessen ?..oba mit Der Mißgeburt von C1 brauchst ma jezn need komman :grin:…heast foahr Deine Vagammltn BMW s -daun gib a ruah …und los mi Aunglahnt oda aundastrum :wink: :grin:

Lg Pg

und a oide vespa mit 135ccm? oder sowas…

und die österreichische Autobahn wird ned kurviger bei 280 wie die teutsche, sie fangt a ab 130 km/h auch nicht rot zu blinken an.
Die Weltkugel dreht sich trotz der schnellen vorwärtsbewegung trotzdem noch in die selbe Richtung mit unveränderter Geschwindigkeit.

i krieg aber kane erregungen mehr im Straßenverkehr bei erhöhter geschwindigkeit seitdem ich rennstrecke fahre.
Des is afoch unter meinem Niveau.

I bin auf der Rundstrecke ned eingsperrt sondern FREI und gefordert.
Auf da Straßn bin i jede Wochn über 1000 km, da schlaft mir maximal des Gsicht ein.

des is so wie wennst vo Nikotin auf Heroin umsteigst, oder wennst in die Hauptschui gehst und dann studierst. Mit 16 gibst mim 1x1 nimma an.

i war vorletzte wochn, i kann jederzeit hinfahrn wenn i will, und i war damals 1 mal im Monat… öfter mit autos die auch gut gehn.

Aber des is uninteressant alter. wenn i mit 230 Auf der deutschen Autobahn fahr produziert mei Körper kan Tropfen Adrenalin.

vastehst, i bin dermaßen cool, des vastehst du in 1000 Jahr ned :grin:

hab i meine französischen Verwandten regelmässigst besucht um in den „Genuss“ der deutschen Autobahn zu kommen, und bin auch immer so weggefahren das ich zwischen 00:00-05:00 dort durchfuhr.

Gaspedal im Anschlag woauchimmer nur möglich juhu.

völlig wertlos.

Jo Die Autobahn sölba Blinkt eh ned Rot :wink:…oba wauns Bleed hergeht aum Kiwara sey Kölln :wink: …und so maunches Radar Kastl, waun wida amoi a Bsundast Schlaua, Schlaumi Schlumpf moant Seyne Eigenen Gesetze Lebn zu woin :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: …passt scho so…Der soi ruhig Brennan :grin: …trifft eh koan Foischn , von De Hotntottn :sunglasses: …des is halt da Kleine aber Feine untaschied zwischn da Autostrada in D und Ö …auch wenns in D scho Viele Offene Abschnitte auch scho Tempo Reguliert hoben …Trotzdem es gibt Sie immer noch ,(Die offenen) und in Ostarrichi eben KEINE EINZIGE -Gilt Übrigens Europaweit und Aus!

lgpg

du mit deim Moped überhaupt auf die Autobahn fahrn? Wegen der mindest zulässigen Geschwindigkeit und so.

… die Mindestgschwindigkeit …