Geschwindigkeit zurücksetzen

Hej Leute,

Ich hab ein Problem. Mein Moped (Gilera Runner SP) hat eine Höchstgeschwindigkeit von 80 km/h (Tachoanzeige) und nun hab ich von der Polizei einen Termin bekommen zur Geschwindigkeitsmessung! Nun will ich mein Moped so schnellstens wie möglich langsamer machen und hab die Frage wie ich das machen könnte, da bei mir das Blindrohr abgeschnitten und zugeschweißt ist!!

schreibt mir eure Antwort falls ihr Ideen dazu habts :slight_smile: dankee

i schreib scho :wink:

Da host Die Dantler von Wean , Die soins da in Oritschinale Zustand zurück Versetzn , daun Fährst vor , Zoist Dei Strafe :grin: , meldsd Di in ana Foahrschul aun und mauchst an Achtal Schein , weil danoch hast Des Problem nimma , mit da Deppatn Moped Frisiererei …Wennsd woanderst her bist daun füll Dei Profil gscheid aus , daun erspoarsta Bleede Sprüch.

Ansonstn Besser : Moped1000ps.at

Lg Pg

2Rad-Börse Center 1020 Wien
Actionbike 1220 Wien
Jahelka Zweirad Gmbh&CoKG 1120 Wien
Josef Faber GesmbH 1230 Wien
Motorrad-Jelinek

… den Gerry oda den Killa, obs fia Di hinfoahrn. :eyes:
Do geht de Reim kan 30ga mehr … :smiling_face:
:grin: :grin:

du bist oba scho a goaschtiges oides sackal … tztztztz :eyes: :eyes: :eyes:

greeeeeez, ich

… host an Hieb Sackerl ??? :grin: :grin: :grin: an 30er ??? de Reim bricht zaum unter uns :wink:

… sog eam dass da Onki Gerry ned blad is … sogs eam :smiling_face:

… Holodris woits eich do ned eppa mitanaund auf des Moppal setzen? :hushed: :hushed:

:smiling_face: :grin:

… samma zu zweit gforn und des wor gaung gschmeidig :wink: an 100a is a no locker gaunga :grin: :grin:

:smiling_face:

… sehr bergoh … auffe vom Buagnlaund noch Viden :wink: noch ana hoibm Stund haumm den Top Speed erreicht haum obe a glei wieder bremsn miassn wengan Haundlskai … scheiss Radar :wink: