Glück gehabt!

Hab ich auch amal Nötig :wink:, daher kann i mi bis weit  in Feber rein, nach Asiatiken verschleichen.
Geplant ist: HONDA Werksbesuch, in Thailand, und Probefahrt Der Neuen CBRs 150 & 250 R. ggf auch 400 CBR
wünsch Euch Allen eine schöne Zeit, und Baldige Wetterbesserung.

Fotos und evtl a Video werd ich hier reinstellen.
Lg Pilgram

viel Vergnügen!

lg,
Agnete

schon recht,merk i ma  :rage:

lass uns nur da in dera költn frieren brrrrrrrrrrrr :cold_face:
jedenfalls wünsch i da an angenehmen aufenthalt,und kumm gxund zruck. :smiling_face:

lass des

am end muaßt den führerschein a nu machen :wink:

schen urlaub und gsund zruckkumma :grin: :grin: :grin: :grin:

chris

braucht man in asien dafür nicht auch einen führerschein ?

und ja net aufs verhüten vergessen :wink:

dann wünsch ich dir eine schöne zeit und a guates wetter,weil viel scheener als in de berg kanns da a nit sein,wann i lei an de insekten,schlangen und anderes getier denk werd i schon krank und vo de bei ins schon ausgestorbenen krankheiten der genialitäten will i ja nit schreiben  :smiling_face:
lass das nit verhuntzen  :wink:  wünsch a guate zeit
silli aus de berg

… das guat geh!

vergessen:
Dort gibt´s a Internet, also schreib gfälligts a was amoi eini!

:wink:

hmm,wenn i de strassen so siech  :eyes:
würd i ma da a enduro schnappen,aber guat de kloanen strassenmopperln haben woll eh zweng kraft das da ins rutschen kimmst :grin: :grin: :grin:
lg ,mir haben maas a warm in de berg ,silli

(mit´n Zeigefinga wachl) - Du waßt doch genau: Nix Politisches und nix Unaunständiges!!! :cold_face: :grin: :grin: :grin:

guat das wieder da bist,war ja echt longweilig :sunglasses:
i hab erst 500 km gfahren,aber halt mit aner 11er :grin:
:wink: des mitm bearbeiten der bilder hat ma der rochus sehr anschaulich erklärt,jetzt funzt des a bei mir
:smiling_face: :smiling_face: suachst mal im tratsch nach koane bilder aus de berg :wink:
jetzt kann i das ja sagen,mir in de berg haben genau 2 tag schlechtes wetter gehabt dös jahr :sunglasses:
aber guat das wieder da bist
lg aus de berg silli

Na, stell aber mit dem unglaublichen Drehmoment der 150er keinen Scheiss an, verstanden???  :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Das neue Wohnzimmer eingerichtet?  :grin: :sunglasses: :wink:

,schluss mit Lustig ,fuer Die Kawa 250 reichts Alemal :grin: :grin: :grin:

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zedjh39y9nQ]Honda CBR 250 R(FI)2011"Aling" Testdrive 1(Topspeed 164km/h) - YouTube

,wuensch Eich a Baldige Wetterbesserung, :wink:,Nix fuer ungut bis Bald :grin:
lgpg

,

,habe Fertig.

Gefahrene Kilometer 3766
Vorkommnisse? : Keine :smiling_face:, außa an Ratz übafahrn ,is oba  selba schuld gwen :grin: :dizzy_face:
Technik? : Einwandfrei Honda halt :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

paar Buidl wern no folgen,wann i des mitm Hochladen irgend wann amal behirrnt hab.
Lg Pg

Salve oida Raubritta :grin:,jo  Wettamäßig, woars in Siam schon a Traum :wink:,Alladings Staub hob i gfressn das a Industriestaubsauga wia a Schulbua dagegn ausschaugt. Wurscht, imma wann ma Des Dann zviel gworn is,Eini ins Mare, meist a paar Meter neben der Strassn, (Die auch- wenn mans ned glauben will Teilweise Neuer und Besser als Die Unsrigen sind),und an Grip hobn Die ,obwohl i koa Knia Schleifa bin,da hob i mi einfach wohler gfühlt :eyes:,Alles andere ist da Drüben a Ganz ofach mit De Sherrifs :grin:,Die Foahrn 200 ccm Naked Hondas und wannsd Eana davon fährst,jo dann bist halt Davon gfahrn. Brauchst a need glauben Das da Drüben Nur klane Kisten foahrn ,Na so is itta,in Der Nähe von Greßaren Städten sigst genug Neiche 600-1200 dater. Verkehrsregeln gibts ned wirklich mußt halt schaun,Da gibts Autobahnabschnitte Die saind Kilometerlang gerade gehn Hügelig auffi und obi,wannsd da mit üba 200 herkemmst kanns scho seyn dasd a leichtes Satzal machst :grin: :cold_face:. Generell ist Des Ganze Land Motorradlbegeistert,und wer Bissal an Flins hod , Der hatt e a Große, und sicha koa Glumpad. Ja Leben und Leben lassn,weil wannsd es übatreibst, unds Dich aufd Pfeiffn haut, kanns scho passiern dasd a weile liegen bleibst,oba mei Des is halt a so , und wenn mans vorher weiß, eh ned schlimm.
Beste Griaß in De Berg Hr Silli
pg