Lg Pg
Lg Pg
guten morgen meister pilgram
ich hab da eher ein gutnachthahahaha rausgelesen … ;-}
guten morgen
ja so werds woll sein,aso hast des gelesen a freindlicher geist user hat ma a pn geschrieben über mein kärntner freind,mit der adresse wo der jetzt wohnt,der hat a noch was mitm christian zubesprechen.gestern roafen gewechselt und
heite schneibts aber schon vollgas
nasowas na von dem guestusa waass I nix aber wird scho recht sein so wenn der was zum ausregeln hat und di teilhaben loßt und I finds guat ;). der pille und I san vom 13.-15. mai im süden dort und des mim schnee is scheiße, weil I hätt an käufer für mei morini in kitz aba der holts erst wenn der andere sei tuono abholt aber der holts erst wenns nimma schneibt …
woll volle scheisse aus der weisse dreck,soviel winter
haben ma in la heier selten gehabt…
hmmm morgen sollts so um de 15 grad haben und am freitag gar 20
eigentlich wollt i de wochen noch aufn ofenpass fahren aber
des werd woll in den schnee fallen
lg sili
MORJEEEEEEEEEEEEN!!!
(VurhaungaufundurdentlichmitdeTopfdecklnzaumposch!!!)
a geh bis am WE is olles wieder weg bei 20°… kannst sicher schon allan üben und der bua wird eh a wieder ka zeit ham - der meinige hat da no ka chance mim wasser reichen, der braucht no 100 joa mindestens …
es flachland wird grad von am schneeregen heimgsuacht, da gehts grad no so zum foan, aber oha …
am abend wirds eh passabel werdn - hoff I holt.
und morgen fahr I ins rheintal … wird besser sein, no mitm kübl …
°lp°
Na Servas Ihr seids mir ja Brave Leit
Herzlichen Dank,dem Begrüßungskommando,Die mir Namentlich sehr wohl Bekannt
Lg Pg
ja des hab i ma schon gedacht,aber dann werd des des wochenende woll nix mitm ofenpass,schade
ist einer meiner lieblingspässe,ich habs ja nicht weit.des erste unternehmen ofen hab ich eh schon abbrechen müssen
scheenes griasserl ausm oberland silli
fahrst eh bei mir vorbei,wennst ins reihntal fahrst…oder…
kannst ja auf an tee oder a des giftzeigs vo kaffe vorbei kemmen.
lg silli
aber das du schon wieder munter bist
lg silli
danke, aber de teekaffeezeremonie werdma no a anderes mal zelebrieren, da bin I mir sicher … eigentlich muaß I nach weil am rhein/basel und da fahr I besser über mincha - vor allem bei der schneelage …
Jo eh weil bei dem Wettale ,treiben mich imma mehr Speibatacken umher
Außadem woar i ned im Großvoda seim Weinkella,in da Nacht
Lg Pg
Hob i da leicht no ned gsogt, daß´t nix von dem gölbn Schnee probiern soist?
Jojo host scho Recjt ,und aufhackn kann ma den Dreck a nit gscheid,imma sausen Die Breckal durch Die gegend
ORIGINAL: olpo
danke, aber de teekaffeezeremonie werdma no a anderes mal zelebrieren, da bin I mir sicher … eigentlich muaß I nach weil am rhein/basel und da fahr I besser über mincha - vor allem bei der schneelage …
wennst meinst,so wia i des sich speibts den weissen dreck bei de bayern heftiger aber als bei ins
schade kann des aktuelle wetter karterl der zamag nit auffi laden
i brauchat eh mal an klapprechen psychologen
lg silli
ORIGINAL: silli
speibts den weissen dreck bei de bayern heftiger aber als bei ins![]()
,dann passts lei ,denn ,Durtn triffts eh Koan Foischn
Lg da Asylant
jo, aber autobahn is autobahn - grad in der nacht und/oder bei schlachtm wetter, od’r ? …
den klapperer überholn mir mehr zum sommer zuawe - vllt kimmst dann des neue motorradmuseum anschau’n mim lumpi … einmal hast uns ja schon bedroht mit deim’ erscheinen dort …
oder I schau, daß I möglichst bald des 10er service mach bei der neuen …
°lp°