samma glei…baba bis bald
endlich! Und aus dem Nachbarland dann aber auch a Bildl, gell?
bist denn du narrisch, des hexerl fährt, i gfrei mi narrisch. lg. tabo. wirklich i gfrei mi für sie
na wenns hexerl jetzt den rosa scheion hot, dann kann sie ja auf einen Besuch bei mir vorbeischauen, klar mit Anhang (von der Fahrstund natürlich).
gggg
sobalds hexerl daham is…sie hat die speicherkarte gg
hat si a megaguat angstellt…
und heut is glei am pan no mal gfahren ggg
glei die zweite fahrstund am ring ?
na servas +g*
der kanns gg war ma net brav chef?? gg
Wias ausschaut habts an muats spass ghabt. I muas natürlich wie immer arbeitn. Sehn uns hoffentlich amol am freitag.
Bussi Chilly
wars…und bei der näxten ggot tour bist hoffentli dabei… klar seh ma uns am fritag…freu mi schon
bussal
… arbeit +tztz*
druckt host di wieder +g*
Und woaß gor ned, wos i zuerst machen soll g…mah…GoldenGirlsTouren san vui lässiger hä…schnauf…
Werd mi bemühn, dass i so schnell wie`s geht wieder olles im Griff hab…na kümmer i mi um de Postings, versprochen.
GEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL WAAAAAAAAAAAAAAAAAARS::::::soviel schon mal vorab g
LG ggotHexerl (ähm ggwzhH)
Verleumdung…muß wirklich arbeitn. Aber nächste Wochn hob i urlaub. Juhuuuu…
LG Chilly
bei dir schäumt ja die begeisterung über gg
hat mich gefreut!!!
lg jo
da hast aber viel Vertrauen in mich gsetzt g ICH war da lang ned so überzeugt. Bin glei richtig stolz auf mich, dass i den Bock ned ins Gemüse gschmißn hab wie de Bine so schön gsagt hat gggg
War a supertolle Zeit …Danke nochmal!!!
NIX GIBTS…tzz…Film und Pics zensiert hä…solln über was anders lachen püh g
des „Fahrschulding“ bin i …Zungrausstreck
glaub jetzt bin i grad 5 cm gwachsen ggggg
MÄNNER…NAAAAAAAAAAA i bin ned mitm Fahrschulmoped durchbrennt…owa…wär i gern fg
wenn DU Dich hinter ihr her fahren traust, bist DU mutig…so schauts aus sfgwetten…de verblost Di no mit samt mir hinten drauf…hehe…