größeren tank für forty eight?

Hey!

ich werd mir bald mein erstes Motorrad zulegen… bin schon fleißig am umsehen. die sportster forty-eight gefällt mir wahnsinnig gut, jedoch schreckt mich dieser 7,9 liter tank ab.
will doch auch mal die eine oder andere tour machen und nicht von tanke zu tanke planen müssen…

nun da ich mich sowas von gar nicht auskenne, verzeiht mir meine frage…. kann man sich da einen größeren tank draufmachen lassen? ist sowas relativ unkompliziert?

lg theophil

jo wenn i mi Dunkl drann erinna (Dunkl weyl i Nix mehr von Dem Ammi Schrott halte :grin:) …hob i da amol an mei Damalige 883 (Die mit da Billiard Kugl) aufm Tank …Einen Tank da 1200 Sporty drauf baut ghabt …der woar a Bissal größer .Der Umbau woar koa Riesn Gschicht …

Weiteres sogt da Sicha da Freindliche HD Dantla in Deyna nähe …oda es Inta -Netz

Lg Pg

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Nit Lochn :grin: …woar so :wink: …is scho a Klane Ewigkeit her …gekaaft hob ich se damois beim Bobos Chopper Corner in Minga , um bissal üwa 8000-8500 (DM) Neu . woas i a nimma genau .Ob jetzn de Schwoarze 8 scho drobn woar oda obs Nachträglich Lackiert wordn is woas i a nimma . ca 3 Monat hob ichs gehabt …Nur Freind gworn samma halt ned :grin: …Es Erfreuliche scho Damals bei Harley ist das i wenig Wertverlust ghobt habe-beim Wiederverkauf …Des woars aba schon …Beigeisterung üwa a Moppal schaugt owa für mi aundasd aus :wink: …Woits halt auch Nur haben um bei de Aundan Kuuuhl , zu wirken :sunglasses:…bzw zu seyn -und für a Greßane Harley NEU hob i koa Marie ghobt …Ja und scho ? :grin:…Probiern soit ma eh so Viel wia möglich ist , dann weis ma schon obs a Fehla oda kana woar …Damals gabs den Forums und Kombjudda Bleedsinn no ned so Viel wia Heute , da hat ma No Persönlich mit Gleichgesinntn gred , und Wems ned passt hod den hod ma halt daun mitm Oarsch aungschaut -Gaunz ofach , ned so Kompliziert wia Heitzutog :wink:…Trotzdem hod man mehr Unternommen vom Elefanten Treffen , üwa Urlaubsfahrten ,bis Irgendwos …Voikomman wurscht ob mit Harley , oda was Anderem , Hauptsach man ist mit da Kleinen Gruppe beim Foahrn mitgekommen …Da gabs no lang ned Die Marken Rivalitätn wia in de Letzten Jahre-a Gaudi und a Lustige Zeit woar ofach Wichtiga , ois Nur dauand Irgendwem ins Gsicht zu Scheißn , nur weila halt ned so es Guate und Schnöllste Moppal ghobd hat .

Lg Pg

jo bevor is vagiss , De Manschaft de Domals do beim Bobo ghacklt hat , hob i owa schon als Schwer in Ordnung in Erinnerung . Weyls sowiso Nix dafür könnan hobn waun i mi mit dem Moppal net Aunfreundn kaun …Des woar Allanich mei Eigane Gschicht , hät mas jo ned kaufn brauchn odrr? :eyes: :wink:

Fällt unta Selbsd Schuld und Basta :grin:

Lg Pg