also ich zieh sie eigentlich meistens aus, weil der reißverschluss mit handschuhen a bissl blöd aufgeht
i denk ma beim tanken immer, i bin ned auf der flucht, und wenn is eilig hab, so eilig wirds ned sein, dass nedamal zum in ruhe tanken zeit is, des is a sach vo a paar minutn. I hab bisher erst einmal den helm ned owa dann, hab allerdings an klapphelm und den offn ghabt.
Da i meistens sowieso mir a bissl zeit lass und glei getankte menge, preis und kilometer in die app einischreib, zieh i ma a helm und handschuhe aus, und lüft glei a bissl mei jackerl durch
i lass mi hald ned gern stressn, des gleiche beim güßn, wenn sichs ausgeht grüß ich, wenn i auf was anderes schaun muss, zum beispiel den verkehr weil ana deppad foat, dann ned.
Sollte ma do ned des Thema ABSTEIGEN und dann erst tanken, vorziehen?!
Weul, soit i bruzzlat werden, schützen mich de Handscha… de ziagat i erscht aus waunn i an Zipfaschluß aufkriagn wüh…
prinzipiell muss das jeder selbst entscheiden, obs gut ankommt nicht zu grüssen ist was anderes.
es gibt halt auch menschen die nicht wollen, daß man ihnen sagt was sie zu tun oder zu lassen haben, aber anderen dieses recht absprechen
und recht lästige und unnötige (meines erachtens) posts hinterlassen.
auf der strasse ist das grüssen für mich in erster linie ein „die strecke ist polizei und hindernisfrei“ zeichen,
und so benütze ich es auch um andere zu informieren. der „gruß“ in dem sinne ist nebensache, ich grüsse beim
einkaufen gehen auch nicht jeden anderen fußgänger.
naja, es gibt gegenden wosd köpft wirst (und olle schattierungen bis zum generellen nichtgrüssen), wennst ned griasst. ned dass i des lustig find, owa es is halt oft ned so afoch. und daher seh i des so, dass ma mit griassn eigentlich auf da sichan seitn is. und wia gsogt, es brichtse kana de finga dabei. umd fois doch: auf soiche leit kau ma vazichtn glaub i.
weiß ned ob i des lernen mecht, da is ma in manchen momenten wichitger wirkli 100% aufmerksamkeit auf da verkehrssituation zu haben.
Es san echt so vü deppn unterwegs die ned schaun oder afoch sowas vo am bledsinn machn…
SERVUS,
is eh so ungefähr da größte Blödsinn denst machen kannst, fußrastenschleifen und gleichzeitig mit da kupplung spielen. da wärs sogar besser du würdest grüßen
I lies immer wieda eini (eigentlich fast täglich) - owa es is ma meistns zúnlustig ois dass i mi einloggen wollat und ebbs beisteuern tat.
De Froge is Henne oder Ei?
Is es nimmer so lustig (in meine Augen) weu vü vo d´Leit neama do san de lustig worn.
Oder is denan da Schmäh ausgongan und se hom nix mehr zin sogn?
Owa mia isses anfoch seit aniger Zet z´mühsam do an Schmöäh am Laffn z´hoitn der mia taugt, seit leit wia z.B. da olpo und oideisn goar nix mehr schreibn.
Und da merv, sciron, sir g, 750ger, rennquaxi, sackl und nu a boa ondane san jo a nur sporadisch herinnen.
Meistns isses bierernst odea deppert oda longweulig.