Gratulations Fredl zu besseren Verstehung

…des Schuastan werdn ma earm a noch beibringan… :wink: :grin: :grin: :grin:

werter Richi Pursang… i kaun da goar ned sogn wia froh i bin des hinta mir zu hoben… 4 große Ringortner VOLL plus a Haufn Quaqua Mitschriften aum Tablet PLUS TONNEN von Geschwafel iwa OLLES… do bist ECHT froh waunn des vorbei ist… :wink: :smiling_face:

Miaß ma sich a Bierli im B&B auf den Schreck meiner zukünftigen Aunwesenheit in da FS-Ausbüldung geben… :grin: :grin: :grin: :grin:

An Maiya… i glaub a poaar Soichane und i kaun erst recht in Frührentn gehn… wengan Nervnkaspal warad’S g’wesen… noch a poaar Wochen Stahof lossn’s mi daunn freiwillig z’Haus!

:grin:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

waunn i da viel glaub owa des ned :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

Sauba sog i :wink:…Bravo & Gratulazione -find i Guat dosd des Wirkli durchzogen host :smiling_face:

Oiso Herr Foahrlehra :wink:…lossns Eana ned von De Pänäla :sunglasses: zu Viel Seckiern :grin: :grin: :grin:

Ciao Pg

… so an Schüla griagst … http://www.youtube.com/watch?v=9ElyvlR1AF0 :grin: :grin: :grin:

… Lieblingskiwara sicht goi ??? :grin: :grin: :grin:

Jooooooo… da oide Otto… des woar a Supanumma…
OWA i bi jo KA PRÜFA, GsD! :hushed:

Und genau, da Herr Inschpäkta sieagt des woahrscheinlich a a so!

I hoff du manst jetzt ned mit „unsan Oidn Herrn“ den, wo i mana tat, weul der is bessa in Schuß ois wia mir zwa mitanaund!!! Der Oide Enduroterroristi :wink: :grin: :grin: :grin:

…in Schweiza hätt i fost iwasehgn… jo richtig!

Do miassads owa noch Wien ziagn, des wiards jo woi ned tuan!

… woher sollt i sonst meine Schofmüchsochn griagn … :wink:

DU KUMMST MUAGN EH ??? Da Chrisi + neicha Flaumman kumman a oiso die Saubande in verdächtig guter Besetzung :wink:

Muargn Fressi?! Jo, so i was, gö…
Bitte noch a SMS (i was i werd schon wie da Maiya :hushed: :eyes:) WO GENAU und waunn genau… i kenn des jo noch ned…

UND wos is mit Saumstog boid des Wetta schen ist???
MOWED oda?!?!?!?!?

Chrissi-Frischfleisch… nau DES muaß i ma einteuln!!!

… i red grod mitn Bonny und seiner Clyde … möd mich gleich bei dir !!!

…immer a guate g’schicht, wennst was g’schafft hast! :smiling_face:

… T.G.I. und weu Freidoch is FRIDAYS !!!

…werde dort aufschlagen… hob i ma verdient des Nowepappi! Sozusogn ois klanes Eigengeschenk! :wink: :smiling_face:

Höy Gratuliere!

… obwohls ja klar war, daß du des schaffst. :wink:

…g’freit mi das des fiar eich olle so scheen kloar woar ink.l meiner Kurskollegen… warum nur hob i daun so aung’schwitzt!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Najo… gaunz ehrlich, bei so an großen Spektrum… do braucht’s a Glick und leiwaunde Prüfer, weul des kaunnst ned OLLES wissen… :wink: :smiling_face:

Vergiss ned, daß mei Schwester eine Berufskollegin von dir is und darum … ah lassma des, sonst schlagt sie mi nu. :wink:

bist hoit a schwitza, hob i glei gsehn :grin: :grin: :grin: :grin: