Gratulations Fredl zu besseren Verstehung

ANA, der de Situation richtig einschätzt! :wink: :grin: :grin: :grin:

sei ned so bled herst. bissl wos kaunst scho - und des hot greicht, oiso wos sois? in Ösi-Land is wichtig, dassd den bleden wisch host und fertig. hintaher frogt di e kana mehr obs aunstrengend wor oda ned.

DES hinkt a bisserl… weul du muaßt jo wem AUSBÜLDN, der a Prüfung mochn muaß! UND dafiar ZOIHT hod, sich daher beschweren kaunn, a Kollegen de firm san kennan da do aum Zaga gehn… oisa nur mitn Wisch is ned taun! :dizzy_face:

stimmt scho, owa solaung se kana beschwert reicht da wisch voi auf

… Bier geht auf mich sozusagen als … wos was i, afoch so hoid :wink:

… gesagt aber der Kerl hört ja auf niemanden … der war sicher in der Schule so einer der immer zu den anderen im Hof sagte „i griag sicher an Fetzn auf die Schularbeit“ und dabei wors a Ansa weil a a Streberspatzi wor der kleine Börnard … :wink: :grin:

desis üwahaupts des besdte argument fia a bier :grin: :grin: :grin:

:wink:

Du heite hob ich a BMW eina griagt zum seemäßigen Vapockn gen USA … R100R Classic … geiles Drum :grin:

Du manst die S1000R - de neiche naked oder? weil die R100R is scho a oiiiiids modööö

… R100R … Baujahr 1991 :wink:

also doch die alte :wink:

… aber bitte kein Bemmerl … BREMBO, Griffheizung original … geile Speichenräder … a echter Hingucker.

Ich stell Fotos der Verpackung rein wenns wem intressiert.

Herr Lautstärken Mörder und meinereiner kommen morgen mit.

…warad DES scheeeeen g’wesen waunn des so woahr g’wesn warad, i wär auf de Hochschui gaungan, hätt mit Auszeichnung maturiert, studiert, würd heit an Ferrari foahrn, a botsndrumm Fodn scheißn… dafiar owa ned Mowed foahrn denk i amoi und eich olle ned kennan… :hushed:…oisa bessa a poaar Fleck kassiert, dafiar aum Bodn bliebn, weul i warad sicha a ohg’hobanas snobistisches Oarsch wuarn!!! Oisa vermutlich a POLITIKA… oda so… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… die wirklich armen Mensch dieser Welt sind jene die nur Geld haben.

Aha, deswegen fährt jeder Gstudierte an Ferrari. :wink:

…mei :eyes: los mi hoid a a wengl iwatreibn, um den Sinn geht es jo… wer verstehen will der wird…!!!

hm, daun miassat i jo zwa ferrari in da garage hom. dabei steht nur ana unten, da zweite hätt kan plotz neben de 17 motorradln in da 200qm garage …

klar machen wir