Grein - Dimbach - Grein

…iwaroi Brettleben… owa duart wo’s as is… genial!

wos? du brauchst für 200km 3 stund? du foarst wia a mädchen herst!!!

und aussadem, wennst nur 200km san, daun kummst du nie im lebm aus kärnten. lern amoi geographie, wennst scho versuchst die leit für blöd zu verkaffm.

und für den foi, dass von dir daham (wo a imma des is) 200km san: vo mir daham sans 171 km dort hin und i fohr de strecken trotzdem gern, weils a geile gegend is.

…de Äußere der französischen Stöhnmitzi mit dem Kautzngejaumma ihrer Musi z’tuan???

FESCHITÄT is beim Bu… wichtig aunsunstn is des absolut Banana!
Deswegen g’foit ma ihr Geträller trotzdem NED!

…waunn man bis duarthin NUR aun da DAUNAU ENTLAUNG foahrt stott a poaar Ohstecha in de „geile Gegend“ z’mochn, gö… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

geh, sogor beim Bu… isses in wohrheit banane. nur zum ausgeh VORM Bu… isses ned banane. weil mit ana krautstaudn geh i ned auf die strossn :grin: :grin:

daham im finstan san e olle kotzn grau :grin: :grin: :grin:

…du bist oisa ka Kostverächter, somit stehn maunche deiner G’schichtn glei in an gauuunz aundan Licht… tut leid, waun i a Weib schiarch find find i’s SCHIACH… daunn wüh i de a ned aungreifn, schau goar ned …öhhhm intim!

So grau kaunn’s in da Nocht goar ned sein… weul irgendwaunn wird ma jo neben dera wieder woch, bei TOGESLIACHT… :hushed:

Beim Buben?
Sche langsam glaub i der w-ds hat recht. :sunglasses:

De is eh regelmäßig dort. Is ja ned soooo neu, die Strecke.

Ergibt der Satz für irgendwen irgendan Sinn? I kann den beim besten Willen ned deuten.
Wie kumst du bitte jetzt auf Kerzen?

Aber wenn i des irgendwie annähnernd verstanden hab, dann kann i nur sagen, daß der gefilmte scho nu a Spatzi mehr Reserve ghabt hat als ich.
Und wenn er mi überholt is er ja nimma drauf, a logisch oder? :smiley:

Meista, ana der mit DEIN Hüftschwung und den kreisenden Oarmbewegungen durch de Botanik tänzelt… soitat irgendwie de Buben und sonstiges ned zu laut erwähnen!!! :wink:

I bin sichalich vüüüühh… owa DES woar i, bin i und werd i nie sein, UND nochdem de gaunze Schwuchtlpartie fiar mi ehhhhh a ROTS TIACHL is, siehe Contschwiarschtl und Haida, muaß i jetzt amoi darauf hinweisn, das die Spaßität bei dem Thema bei mir SEHR BEGRENZT ist!!! Bei Interesse mit mir a in Zukunft NORMAL z’saumanzukumman, soit ma des daher schen laungsaum AUSKLINGEN lossn!

Ok, man soll schließlich aufhören wenns gut ist. :wink:

…vielleicht a goar nimma damit aunfaungan! :wink:

ähm börny … :grin: :grin: :grin: :grin:

Papier is schau erfunden, i schreib mir des auf um die Alzinose auszutricksen… UND Neistodt is NÄHA ois Linz! :wink: :grin: :grin: :grin:

mog scho sei, dass papier scho erfunden is, owa duuuu kaunst di sicha nimma erinnan wos ma damit mocht aussa vielleicht … :grin: :grin: :grin: :grin:

mal einen Beitrag von Dir in dem nicht das Wort Soboth vokommt :grin: :grin: :wink:
Gibt es das wirklich, dass jemand immer nur das gleiche Stück - so schön es auch sein möge - fährt?? :eyes:

PS: Mir gefällt die Mädchenmusik, insofern MK: Die richtige Wahl ! :sunglasses:
Apropo: Beim Lesen fällt mir auf: Mädchenmusik fängt mit „M“ an und hört mit „K“ auf … :grin: :wink:

hat er sicher nur für dich ausgesucht :wink: und das auch noch unbekannterweise oder? :wink:

DO! SEGTS ES! ES BANAUSEN!

Endlich amoi wer mit Geschmack :grin:

ja Gott sei Dank nicht ganz allein hier im Forum, aber das mit unbekannterweise stimmt (leider). :smiling_face:
Am Video schaut es so aus, als ob wir ein ähnliches Tempo hätten und die Gegend kenne ich ja teilweise von meiner Braunau-Wien Tour… :dizzy_face:

najo … jetz tua ned aso wegn de 5 mm

greeez

nix geschmack, nur weiblich :grin: :grin: :grin: :grin: