Grein - Dimbach - Grein

wos glaubst du eigentlich wia weit ich dorthin hob?
sowos KANNST nur mit an tagesausflug verbinden. oder alternativ - kraxn in transporter einlodn und übers bandl ummefoan :grin:

dann kannst entspannen beim ham und bist schnölla :smiling_face: :wink:

greeeeez

oiso burschn, wenns noch 200km scho unentspaunt seids, daun kaufts eich an reisedaumpfa wia da börny an hot. daun san de spurthobin nix fia eich weicheia :grin: :grin: :grin: :grin:

Ähnliches Tempo is guad. Des is defacto des Limit von meiner alten schweren Japanierin mit bubenhaft klingendem Namen und ihrer Bereifung.
A paar Millimeter Sicherheit muss i ma ja nu aufheben, für diverse Steine und so unsichtbare Dinge, aber dann fühlt sich alles scho recht schmierig an.

i hobs imma scho gwusst, du bist a so a rasa wia da eluterus, der youndnein und aundane … :grin: :grin: :grin:

:grin:

- YouTube

najo, 190km aum bandl san eher unlustig. do warad a tempomat hoid scho wos klasses :smiling_face:
oba des geht ma aum oasch, den oama reifen mittig zu ruinieren.
und für a ausgedehnte geile anfahrt warad scho fost a 2tages ausflug nötig.

greeeeez

tacho mit aufnehmen, erst dann sieht man wirklich wie schnell man unterwegs ist, alles andere ist für nix!

Des Problem is, daß du mit deiner Geschwindigkeit und deine Sobothreifen*) de Kurve bei 2:04 ned packst und irgendwo im Wald verloren gehst.

[image]http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/14zl95mky1g.jpg[/image]

Selbst wennst in Gummiballschutzanzug anhast, springst da so ummadum, daß di kein Mensch mehr findet. Und was tät de Soboth ohne di?

[image]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/1459851_10152684991894260_3795700820567916601_n.jpg[/image]

*) Sobothreifen is des neue trendige Modewort für Autobahnreifen unter den racern die nie eine Autobahn benutzen, aber auch keine Kurven fahren.

herst i foar de strecken a ned am bandl. 170km auffe, 150km im woid4tel und daun wieder 170km ham. wo is do bei eich eiabärn des problem? san de gasgriff bei ana Bä äM Wä sovü bessa oda wos? glaub i ned recht … maximal die sitzposition. owa söwa schuid wauns eich so an schleifsta kaffts, dass omhockts wia a afferl :grin: :grin: :grin: :grin:

omg, jetz hab i mi angludlt :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

Eh i mi a wie sich de Bilder in Worte formten. :grin:

i sog jetzan nix, sunst hassts wieder i bin so gorschtig … :grin: :grin: :grin:

…is drüben… frog in WuckDilli!!! Der erklärt dir des gauuuuuuuuuuuunz genau! Weul der lost di a ausruafn und vafoigt di mitn Földstecha… :wink: :grin: :grin: :grin:

Übrigens… waunn dir DORT de „Müchkaundl“ entgegen kuman wäre, WÄRE es das gewesen! Oisa insofern… is des hoid a SO!

Tuats ned übertreiben. De Baustelle hamma a ned verrammelt. Immerhin hat ma ja Augen a nu.

A Müliwagen stellt nur für dich a Herausforderung dar, und des sogar über die Bande, indirekt, sekundär.
Des musst a a mal schaffen. :wink:

und daun hassts wieda „der spiagel is ned lackiert“ …

na… i wü nett sein…

ungwohnt owa liab. wir haben dich alle gern börny :grin: :grin: :grin: braver bub :grin: :grin: :grin:

Nachdem ich meinen Gram abgeweint habe möchte ich nur anmerken, dass ich am Samstag vor Ort war, Grein - St. Georgen - Grein und ich mich freue wieder etwas flotter geworden zu sein…der Angstrand, okay nur am Hinterreifen aber trotzdem, ist auch gefallen und ich habe mit den Rasten den Boden verziert.

Tja, nun werden wieder viele sagen…öhhh wieder so einer mit Angstrand etc…aber ehrlich ich hatte Spaß dabei. Und ja ich war A L L E I N E unterwegs :cry:

Und es waren summa sumarum ( wieder etwas Latein :grin: ) 700 Kilometer mit An- und Abfahrt.

braver junge :grin:

des is da unterschied.

wenn i ned am bandl auffe foa, hab i 4-5 h anfahrt vor mir. des zahlt si nur aus, wenn i dort glei wieda hamfoa. wenn i oba a poa stund durtn wetzn wü - brauch i scho 2 tog.

greeeeez