wos glaubst du eigentlich wia weit ich dorthin hob?
sowos KANNST nur mit an tagesausflug verbinden. oder alternativ - kraxn in transporter einlodn und übers bandl ummefoan
oiso burschn, wenns noch 200km scho unentspaunt seids, daun kaufts eich an reisedaumpfa wia da börny an hot. daun san de spurthobin nix fia eich weicheia
Ähnliches Tempo is guad. Des is defacto des Limit von meiner alten schweren Japanierin mit bubenhaft klingendem Namen und ihrer Bereifung.
A paar Millimeter Sicherheit muss i ma ja nu aufheben, für diverse Steine und so unsichtbare Dinge, aber dann fühlt sich alles scho recht schmierig an.
najo, 190km aum bandl san eher unlustig. do warad a tempomat hoid scho wos klasses
oba des geht ma aum oasch, den oama reifen mittig zu ruinieren.
und für a ausgedehnte geile anfahrt warad scho fost a 2tages ausflug nötig.
herst i foar de strecken a ned am bandl. 170km auffe, 150km im woid4tel und daun wieder 170km ham. wo is do bei eich eiabärn des problem? san de gasgriff bei ana Bä äM Wä sovü bessa oda wos? glaub i ned recht … maximal die sitzposition. owa söwa schuid wauns eich so an schleifsta kaffts, dass omhockts wia a afferl
Nachdem ich meinen Gram abgeweint habe möchte ich nur anmerken, dass ich am Samstag vor Ort war, Grein - St. Georgen - Grein und ich mich freue wieder etwas flotter geworden zu sein…der Angstrand, okay nur am Hinterreifen aber trotzdem, ist auch gefallen und ich habe mit den Rasten den Boden verziert.
Tja, nun werden wieder viele sagen…öhhh wieder so einer mit Angstrand etc…aber ehrlich ich hatte Spaß dabei. Und ja ich war A L L E I N E unterwegs
Und es waren summa sumarum ( wieder etwas Latein ) 700 Kilometer mit An- und Abfahrt.
wenn i ned am bandl auffe foa, hab i 4-5 h anfahrt vor mir. des zahlt si nur aus, wenn i dort glei wieda hamfoa. wenn i oba a poa stund durtn wetzn wü - brauch i scho 2 tog.