Na na mir Druckns goar Nix …Sondan ich bin Der Der Druckt -und zwar Die Nota in de Hand Der Anderen …seit Einigen Jahren schon rennts ned schlecht …Und mein Dottore Titel hob i mir eh gekaaft Wia Viele Andere auch -koa Sau frogt wirkli danoch Besondere Spezialität : DIE HOFFNUNGS LOSEN FÄLLE
Aba Hr Raminga …wer wird den gleich Die Beleidigte Thekla Spün …tut nicht nod …mochens es ofach Indirekt Wia de 3 Berühmten Offn …(Von Vorn nach Hint) …Nix sehn , nix Sprechn und nix Hearn
…und do Behauptn Sie a no Achtal foahrn mocht koan Spass …empfehle daher einen Mehrtägigen Aufenthalt in Gewissen Ländern , wos sowas es Normalste vom Normalem is
könnt fast Seyn i woas es aus Sichtlichen Gründen owa ned Genaua …oba Hoch Innovativ isse a No …De Gwinnt bestimmt boid aun Desein Award , fürn Erschdn Hoib Körpa Helmi …Na woart De wern no Reich …Asien ? …jo jo Die von da Aundan Welt Seitn -Insbesondersd mit Greßane Hubräume saind do ned so Entspaunnt , da Bereits , Vielerorts Erfolgreich Frustriert
…wülla eppa Spieln da Herr Obalehra …Na Guat da Bitta scheen …würd mich aufrichtig gfrein waunsd des jetzn FÜR DI DASELBSD Bessa Vastehst …oft hebt es Ane -es Aundare auf
Und üwahaupts Täuschungen kommen vom Himmel, Irrtümer von uns selbst. …weyl Die Menschen schließen aus dem, was sie sehen, auf das, was sie nicht sehen.
in Diesem Sinne -Hau Rein Alda , und habe a Guate Unfallfreie Saison …