Griaß Gott

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
lg
martin

schön oben bleiben wünsch ich Dir (u allen) auch.

Bin fleissig am testen.

War meine Winterbeschäftigung.

Gruss Sigi

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/325276/90263CCBE7674D72A7111BF2D19FD843.jpg

… nur damit Dir des a bissl leichter fälllt -i bin a olt :sunglasses:; sixt eh :wink::

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/293747/A46817608FDE46C382D35AAC8FC940D5.jpg

seas rudi! nimm den pili afoch ned ernst, daun kummst am besten durchs lebm :grin: :grin: :grin:

Nussn - bist :smiling_face:Herr Vermögens Varäta :grin:…sonst no wos ? :sunglasses: :dizzy_face:

Ich hab mich eh schon darum beworben…

Gruss Sigi

i bin ned feig, sondan du imma so bes zu mir :grin: :grin: :grin: :grin:

… dann sogs hoit dem Herrn Analytiker, das der Pilli oiwei so bes is zu dir … (Monaco Franze - des schweiza Gspusi)

wasd wos der daun sogn wird? „i kaun ina zwoa ned höfm, owa guat dass ma drüwa gred hom.“ :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…wo derf ma De Rechnung hi schickn -hosd Vagessn Gell :wink: :grin: :grin: :grin:

du kennst di do owa guat aus. i hob glaubt, de druckta an glei ind haund. owa wissn dua i des ned, daher hob i nix gschriem.

nur du bist schlimma ois bmw :grin: :grin: :grin: :grin:

bescheidene frog hätt i: kau ma in dem forum herin sein nickname ändern ohne glei an neichn user anzulegen?

Na na mir Druckns goar Nix :sunglasses:…Sondan ich bin Der Der Druckt -und zwar Die Nota in de Hand Der Anderen :smiling_face: …seit Einigen Jahren schon rennts ned schlecht …Und mein Dottore Titel hob i mir eh gekaaft :wink: Wia Viele Andere auch -koa Sau frogt wirkli danoch Besondere Spezialität : DIE HOFFNUNGS LOSEN FÄLLE :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Die mog i ofach :smiling_face:, warum woas i Sölba ned :eyes:

Lg Pg

hm, is des jetzan gfährlich oda nitta?

Aba Hr Raminga :grin:…wer wird den gleich Die Beleidigte Thekla Spün :grin: …tut nicht nod :sunglasses:…mochens es ofach Indirekt Wia de 3 Berühmten Offn :smiling_face:…(Von Vorn nach Hint) :grin:…Nix sehn :wink: , nix Sprechn :smiling_face: und nix Hearn :grin:
…und do Behauptn Sie a no Achtal foahrn mocht koan Spass :eyes: :cold_face:…empfehle daher einen Mehrtägigen Aufenthalt in Gewissen Ländern , wos sowas es Normalste vom Normalem is :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Viel Glück !! :wink:

könnt fast Seyn :eyes: i woas es aus Sichtlichen Gründen owa ned Genaua :grin:…oba Hoch Innovativ isse a No :smiling_face: …De Gwinnt bestimmt boid aun Desein Award , fürn Erschdn Hoib Körpa Helmi …Na woart De wern no Reich :grin: …Asien :eyes: ? …jo jo Die von da Aundan Welt Seitn -Insbesondersd mit Greßane Hubräume saind do ned so Entspaunnt :sunglasses:, da Bereits , Vielerorts Erfolgreich Frustriert :smiling_face: :grin: :grin:

…wülla eppa Spieln da Herr Obalehra :eyes:…Na Guat da Bitta scheen :smiling_face: …würd mich aufrichtig gfrein waunsd des jetzn FÜR DI DASELBSD Bessa Vastehst :sunglasses: :grin:…oft hebt es Ane -es Aundare auf :wink:

Und üwahaupts Täuschungen kommen vom Himmel, Irrtümer von uns selbst. :grin:…weyl Die Menschen schließen aus dem, was sie sehen, auf das, was sie nicht sehen.

in Diesem Sinne -Hau Rein Alda :grin: , und habe a Guate Unfallfreie Saison …

…und Sie :eyes: …mich auch ! :smiling_face: :dizzy_face:

geh drah Di- Du Oarbeits Scheicha :sunglasses: Hubraum Fetischist :sunglasses: …schnoisd Natirli wia imma wida amoi goar Nixn :grin: :cold_face: :grin: