Hallo ich bin da Werner

… mei Lieblingsmusiker is da Featuring … :grin: :grin: :grin:

BESSER kann man das Kind nicht spielen !!!

Werner Faymann sucht einen Facebook Freund (1/2) - YouTube

… isn do da Schönibär rechts obm in da Eckn? :eyes:

:wink:

vielleicht weil am da werneeer scho schwachmatisiert hat

oder wia hat des ghassen :smiling_face: :grin:

chris

… scho geättet ??? :grin: :grin:
I was ned oba der Schöni Bua is jo eigentlich überoi :wink:

Wia haums so sche gsungan … „Se Schöni in olwäs and ewriwär“ …

Es Faigmandai :grin: …Geistat jo a Wida durch Die Medien :dizzy_face: wos woar Die Leistung da Letzten Jahre :sob: :eyes: :grin:. :grin:…warum wohl …Erst Jetzt :eyes:…Ach so Ja :smiling_face: …Da werd sich doch Nit Ana scho um a Neiche Hackn umsehn (Wolln-bzw Müssn ?) :grin: :grin:

Koa Problem zb in da Werbung :wink: …des warad was für Ihn …Lauta Schmusewache Bobos , wies Er da selbst auch Ana is :grin: :grin:

… eh schon erzählt … mitn Buagamasta vo Neidorf bin i aufgwochsn … söbe Siedlung und unsere Väter haum a in da söbm Phude grackert. Wennst glaubst dast von dem W… a Hüfe erwortn kaunnst wennst a Wohnung suachst bist aum Hoizweg. Es is ka Wuchtl - es is leider Realität dass die Gfrieser OLLE SAUMT nur so laung guade Ideen haum bis sie aun da Mocht san … daunn scheissns auf uns oba wia !!!

Is praktisch bei den kommenden Wahlen … das geringste Übel kannst wählen … sonst NIEMANDN !

Onki host scho a Idee wem ma wählen soll i bin desmoi unentschlossen ehrlich gsogt sans doch olle mitanaund legale Betrüger :eyes: :cry:

[size=120]Und selbst da weis ich FÜR MICH nicht , ob es Dieses Geringste Übel überhaupt gibt :eyes: …weyl das Geringste Übel in dem Fall Die Oposition seit Vielen Jahren ja gar Nichts zu bestimmen hat …und wenn da Nur zum Schein damit das Gesamt Gebilde einer Angeblichen Demokratie bloß Nicht Beschädigt wird …Was ich aber weis , ist bis Heute Die Tatsache , das Ein Gewisser Neuer Münchausen , Nicht amal Öffentlich wiedersprochen hat als man Ihn als Doktor angeredet hat …Er ließ es einfach so geschehen …Fehler Nummer 1 …Fehler Nummer 2 -ist wie kann Sich eine Person in seynem Rang es Überhaupts erlauben eine Lücke im Lebenslauf von mehreren Jahren einfach so zu verschweigen :sob: …Das mag bei Privat Personen evtl möglich seyn …aber Sicher nicht bei Personen Die Als Vollzeit Politiker an Erster Stelle stehen , und Vorgeben über 8 Mio Österreicher , mit Sicherer Hand Irgendwo hinführen zu wollen :grin:…Fehler 3 -9999 erspar ich mir fängt mit ESM an und hört mit Gescheiterter Multikulti Politik , inkl Korrupter Justizia auf …Hhahahaaa Alle sind Gleich …Jo eh kloar ein Besonderst Schönes Beispiel hat Sich erst wieder Gestern Diesmal in Salzburg zugetragen …Das heist man kann Inzwischen sogar Irgendwelchen Fremden Personen seinen Eigenen Grund , überlassen …ohne auch Nur von Irgendwo her Hilfe zu bekommen …Das ist Rechtsbeugung erster Klasse …und sonst Gar nichts …Und Genau mit solchen ang. Kleinlichkeiten geht Die Politik inzwischen Deutlich zu weit …Und Ja Die Leute werden Sich anfangen zu wehren …am Anfang noch zaghaft und wenig aber es werden mehr …ist das Wirklich der weg , Den Die Jetzig Verantwortlichen Politiker für Österreichs Zukunft wollen …oder macht Geld Wirklich so Blind …

Lg Pg [/size]

mochs wia bey ana Einkaufslistn nochm weg Streich System :wink: …oda ähnlich beim 10 Klanen Negalein Liadl :smiling_face:…(Jo :rage: i was …des soi ma nimma sogn :eyes: …is ma owa Trotzdem Blunzn :grin: )

1- Grüne Die sich Nur so nennen, sonst owa Goar Nix , mehr mitm Umweltschutz zu tun haben …Foin glei amal aus zwecks Bodnebi :grin:

…und Innländer Feindlichem Gedanken Gut was Eigentlich unter Diktatorische Wiederbetätigung fällt Nur mit ana Anderen Farbe , aber sehr Ähnlichem Inhalt

2 -Nockate 80 Jährige Strohsäcke :grin: de eh Boid aun Leffi ohgebn …und Lediglich a Gut Bezahlte Rolle aus Steuergeld :cold_face: als Trojanisches Pferd Spieln um wen zu schwächen der sonst evtl was Verändern könnte sind für mich auch ned Wählbar :wink:

3 -SPÖ/ÖVP usw sind a need Wählbar für mich -Und daher nedamoi da Rede Wert da Pure Zeitverschwendung …was also bleibt kann sich eh Jeder Denken wenna Lust dazu hod , und waun ned ists ma a Wurscht :sob: …Und Nein ich habe Kein Parteibuch von KEINER PARTEI .Für wos auch …ich bin meine Eigene Partei :smiling_face:, mei Eigener Sozial Minista , mei Eigener Gesundheits Minista , und mei Eigener Finanzminista …mehr brauch i ned :grin:

Lg Pg

… unsere „führenden“ Partein kaunnst sowieso vagessn. Nimm a klane Partei die da (hoibwegs) zum Gsicht steht, die nix schlimmes aurichtn kau und zeig dena Großschädln so wos daham san bei uns.

jetzt was i wem ma ned wählen soll owa do miassat ma no a 1kps Fahrerliste mochn nur wem nehm ma als Spitzenkandidaten eper den MK? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:oda doch an vo de Zwergerl :eyes: :dizzy_face: :worried:

Stimmt. Du darfst die SPD und die CSU/CDU wählen. Die sind natürlich viiiiieeeelll besser. :grin:

… Weg den sie wollen ABER dieser Weg wird es letztlich werden WENN es uns schlechter geht denn momentan geht es uns ja noch viel zu gut gemessen daran was wir uns gefallen lassen … unpackbar :eyes:

jetzt a eigene Partei ?

weil verorschen könn ma uns selber :grin: :wink: :smiling_face:

Guate Idee

1- El Presidente da Bleedschauga aus Linz Alias Dreifach Nickla- MK irgendwos :smiling_face:

2 -Es Tirola Strohsackal :sunglasses:…alias Silli Opi :grin:…ois Sturheits Minista :wink: :grin:

3- Es Ur -Oide Sackal ois Polizia Ministrone :grin: :sunglasses:

4 -Aun Gerry Onki ois Schreiba König Minista :smiling_face: :grin:

5 -Aun Pillgrantla :cold_face:…zuständig für Glaubensangelegenheiten :smiling_face: und inquisition :dizzy_face: :grin:

6 -Aun City Cobra …ois Amerikanisiertn Dampfplaudara Minista :smiling_face: :grin:

7 Aun Schrottinga ois 4 Radl Minista :grin:

und 8 aun Thyssen :eyes: …ach wos suach da wos aus :smiling_face:…is eh Ollas fürn Hugo :grin: :grin: :grin:

wos woast Du Pfei f f f n :grin:… scho …wos i für aun Passaporte hob …mit dem i wos wählen derf -ha? :eyes:

oba i woas dos Du weder SPD , noch SPÖ oda wia des aundane Gsocks hast wählen darfst …bleed grennt Gell :sunglasses:

Sali Pg

nau daunn haum ma erreicht wos ma woitn nur waunn ma no so vü Bledsinn schreiben den 1971ger kenn ma leider ned schlogn :grin: :wink: :smiling_face: :grin:

Ach, hat man dich in Westungarn schon aufgenommen? :dizzy_face:
:wink: :grin: :sunglasses:

Ähm, was ist jetzt daran so schlimm? :eyes:
:grin: :grin: :grin:

woas i a need :eyes:…weyl ich wähls ja need :grin: :grin:

lgpg

… wos soi denn des hasst ha ??? Wer schreibt denn do vü ??? :grin: :grin: :grin:

Und späda amoi werns in so 50 Johr auf 1000ps im Fredl steh haum … „egal wie bled du bist - Pille Tyssen Gerry und Co worn bleda“ :grin: :grin: :grin: