HarleyDavidson erschießt Löwen mit Pfidschipfeil

… san a bei uns eha a Mindaheit.

Und a recht Freid haum de Nedjaga a ned wauns mit eahnare Wornwesten durch de Földa tameln.

Trotzdem kaun I de Jogd akzeptieren, und muaß ned dagegen wettan, wäu I des ned moch (Na, I hob a ka Jogdkortn :wink:)

Und I denk ma hoid, daß a Reh des sei Lebm im Woid lebm derf und irgendwaun umfoit (wohrscheinlich no bevurs in Knoi heart) und daun essen mia des, bessa is, ois a Kua de a gaunzes kurzes Lebm in ana Koje steht (schlimmstenfois bis zu de Wadln im eigenen Dreck), Kroftfuada fressen muaß (sölbstvaständlich aus aundare Viecha gmocht, is jo de natürliche Nohrung fia a Kua) und irgendwaun gschlocht wird.

I iss a Fleisch, und hob a ned vua des aufzgebn. I wü a ned de gaunze Wölt retten, und glaub wenn des ana vasucht, rennt a sei Lebm laung dem „richtigen Weg“ noch, findt erm oba eh a ned.
I schau daß I meine Lebensmittel zu an guaden Täul durt kauf wo I waas wo’s herkummt (wos am ois Laundbewohna natirlich ungleich leichta foit, wia an der in da Großstodt wohnt). I kauf vül (oba ned ois) aus biologischer Produktion, vawendt bei mir im Gorten kan Kunstdünger und ka Gift, (Hob oba a des Glück, daß I ned vun de Erträge leben muaß)

Wauns mi gustat kauf I ma a scho amoi an BicMac und hob a kane schloflosen Nächt nochher.

I hob ned den Aunspruch ois richtig mochen zu woin, oba überwiegend vasuch I’s scho.
Und es kummt a vur, daß I wos gegen meine Grundsätz moch, wäu des vahindat vielleicht, daß I a oida grantiga Bessawissa werd’, der an jeden nua am Oasch geht mit seine Prinzipien, und sölba a imma unglücklicha wird dabei. :rage:

Und irgenwaun hob I de Zeit, und moch de deppate Jogdprüfung … :wink:

Seas alter Sack,

Es geht nicht darum die Jagd oder auf 1000PS umgelegt das Motorradfahren generell zu verbieten. Ich bin auch auf dem Land aufgewachsen und kein hysterischer Stadtbobo. Mein Großvater, Onkels waren alle Jäger aus Leidenschaft aber die haben gewusst wann der Finger lang bleiben sollte. Ein Generalverbot aus einem Anlass heraus ist immer Schwachsinn - siehe Vorderschaftrepetierflinte, Überholverbote, 130km/h Geschwindigkeitsbeschränkungen aus den 70ern oder 80er nach IGL, usw.

Da Anwärter zur Jagdprüfung im Gegensatz zur Waffenbesitzkarte/pass keinen psychologischen Test machen müssen und die obersten Landesjäger sich dagegen wehren wie der Teufel gegen das Weihwasser war das Verbot der Hobbyjagd auf Personen bezogen die das Schießen oder Quälen von Tieren als Kompensation für irgendwelche Defizite oder als Fetisch sehen. Ich kenne einige Jäger die ein solches Vorgehen als sinnvolle Imagepflege durchaus begrüßen würden.

Ich bin kein Körndlfresser oder auch nur irgendetwas in diese Richtung aber ich finde man sollte sein Essen mit ein wenig mehr Respekt verzehren und nicht als Selbstverständlichkeit oder Wegwerfartikel sehen.

Um den Bogen zurück zum Motorradfahren zu finden - ja, die Bevormundung, um nicht zu sagen Schikane der Motorradfahrer ist wie alles andere nur eine Geldfrage. Kennst du den richtigen wird eine 30/70er Beschränkung aufgebaut auch wenn es noch so schwachsinnig ist. Oder du kaufst dir eine Hütte in Sichtweite des Salzburg/Österreichring und weil du sonst nix mehr zu tun hast als auf den Sensenmann zu warten wetterst dann gegen den „fürchterlichen“ Lärm, verlangst aber gleichzeitig das Leute auf die Rennstrecke gehen sollen und nicht auf der Straße den Gashahn aufdrehen sollen.

Alles in allem eine seltsame Entwicklung bzw. wie du sagst - Zeitgeist - aber ich hab die laute Befürchtung das es nicht besser sondern schlechter werden wird, lasse mich aber gerne eines Besseren belehren.

Hand zum Gruße und wenn das Gas auf Anschlag ist - nicht erwischen lassen :wink:

Ich kann keine Tiere toeten.

:eyes: