Herbst

Die letzten warmen Sonnenstrahlen einfangen, durch die Landschaft gondeln und den bunten Herbst genießen. So könnte das auch aussehen:

[url=http://sidecar-team.over-blog.de/article-bmw-gs-gespann-herbstausfahrt-58848940.html][b]http://sidecar-team.over-blog.de/article-bmw-gs-gespann-herbstausfahrt-58848940.html[/b][/url]

Klick the Video!

Und welche Meinung habt Ihr so zum Herbst??

Viele Grüße

Mrsidecar

ein einfach strukturierter mensch und mag im Grunde jede Jahrszeit!
i moch im herbst und winter afoch ondere sochn als im frühjahr und sommer
und des paßt donn a wieder!
lg
martin

Im Herbst ist die Olma, warum soll ich da dagegen sein? :grin:

Wäu da Winta is de Zeit wos zkoit is fia de Orbeiten fia de da Summa zhaß woa … :grin:

wird des? Stochern in offene Wunden?

wir fahrn solangs geht.

Im Gebirg gibts in schattigen tälern schon den ganzen tag reif neben der straße!

Da Abmelden teurer ist, als die Nummer dranzulassen, fährt man halt solange es geht…  :grin:

also noch hab ich grip  :sunglasses:

diskutier i ned, wie jeder waß hab i dazu a eigene Einstellung, de hat gestern golten de zählt heut und wird morgen de gleiche sein, und i sag des jetzt amoi no und des zum letzten mal. Des is mei persönliche Meinung und Ansicht übers Moppedfahren. Bei den Wetter der Strassenbeschaffenheit, sprich zu kalt ka Grip is biken wertlos ohne ende, und du derfst ma glauben i waß wann da Grip weg is, wenn de Kisten über beide Radln schiebt. I trag unterm Leder maximalmei Skin´s und des wars also was mach bei de Temperaturen am Bike. Mir is jo wurscht aber den schera kann i ned teiln.

,is mir Seit Vielen Jahren wurscht weil i eh imma durch fahr,mit meim Moppal,is des a koa Problem ,(Reifen)-,Allerdings -ungern bei Schnee und Eis,aber Kälte is ma Egal
lgpg

…Nichts hinzuzufügen! :cold_face:

ein scheißkerl in den schönsten kurven von b-hofen bis mühlbach am hochkönig seinen dieseltankinhalt verteilt.

da musst mächtig aufpassen dass die nicht hinlegst und erst wann der regen dazu kommt und du die dunklen stellen nicht mehr so gut siehst.

AUFPASSEN in der gegend!

wahr, und dann wundern sa se wenn´s auf da Pinzetten liegen

deine Hornet Tourenreifen draufgibst, gehts wieder. Die brauchen net a so a hohe Temperatur, damit sie halten.

Aber das soll natürlich kein Versuch sein, dir deine Einstellung auszureden. :wink:

scheiden se de Geister, i werd nie im Leben irgend an Gummi montiern, sondern nur den Gummi. I hab definitiv ka Kohle, ned für was, was mi ned überzeugt, und es gibt kan Tourenreifen für mi dem i nur irgendwo vertrauen schenke. Ned dass i damit ned umgehn kann, des is ned des Thema, ich will nicht, ganz afoch. Mir san de Dinger keine müde Mark wert. Nebenbei was soll i anziehn, i besitz nix ausser meine Leder und Skinn´s, zum fahren wohlgemerkt. Klar hab i a a normale Motorradjacken für de Stadt aber fahren dick vermummt nein Danke, des ghört eich, des interessiert mi ned, da sitz i lieber in der Unterflatinger vor da Playstation.

… jetzt kummt wieder die Zeit vo de Staummtisch Rennfohra :wink: do is eh bessa wenn ma die Papm hoidn :grin:

… bist und bleibst hoid a Rennfohra ???

Und wennst mit Tournraffn ka guade Erfohrung host daunn host no nie an guadn Tournraffn om ghobt.
Da berühmte Onkl hod amoi sehr org audruckt (eigane Aussoge :wink:) mit an Z6 !!! Des gaht nämlich a sehr fein !

Da bin i ned gonz bei Ihnen, herr Gangleader! :sob:

I hob jetzt wirkli kann Rennbock ober mit großer Masse (MOTORRADGEWICHT ihr Lausbuam!!) und viel Drehmoment ises einfach bei den niedrigen Asphalttemperaturen/Laub/Nässe ned soooooo lustig zu fahren. :worried:

Auch wenn ich das nicht so streng sehe wie der B&C! :wink:

… i bin jo selba ka Schlechtwetta Fohra !!!

Es ging nur darum den Tourenreifen als solchen nicht schlechter zu tun als er es ist !
Der Mez Z6 wie gesagt ist ein sehr guter Allroundler … und 4 unsa Gegend allemal okay und dann noch 6-8000 km auf diesen Reifen zu fahren is a ned schlecht. Und samma uns ehrlich … was mach ma denn wenn ma Sonntags nach MZ oder Lunz fohrn ? Is des ka TOUR ? :wink: Also, Tourenreifen ausser ma is a Rennfohra … daunn Rennraffn !

LG der Gerry :wink:

… Ballonreifen, bin aber kein Ballonfahrer! :wink: :grin: